eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Dostawa monitorów LCD, terminali komputerowych i infokiosków wraz z ich montażem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Wejherowo: Dostawa monitorów LCD, terminali komputerowych i infokiosków wraz z ich montażem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 432210 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391646 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie, ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6776300, 6776327, faks 0-58 6776327.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa monitorów LCD, terminali komputerowych i infokiosków wraz z ich montażem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wejherowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego oraz wykonanie prac instalacyjnych, którego szczegółowy opis zawarty jest w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt komputerowy, będący przedmiotem zamówienia odpowiadał wymaganiom i parametrom minimalnym opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami tj. dostarczyć kompletną partię dostawy i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego (budynek A); b) Wykonawca oświadcza, że udziela gwarancji trwałości na dostarczone wyroby na okresy wyrażone w miesiącach zgodnie z wymaganiami określonymi dla danego rodzaju sprzętu, zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia tj. załączniku nr 1 do SIWZ; c) Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia (podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego); d) W razie uszkodzenia dysku twardego lub innego elementu komputera, gdzie wymagana jest naprawa poza miejscem użytkowania komputera, przyjmuje się następujący tok postępowania: - w przypadku niemożności naprawy dysku w miejscu użytkowania, następuje wymiana na nowy dysk (stary zostaje do dyspozycji Zamawiającego), - w przypadku napraw innych elementów sprzętu, gdzie istnieje konieczność naprawy poza siedzibą Zamawiającego, należy dysk twardy pozostawić w miejscu użytkowania sprzętu komputerowego; e) W przypadku awarii w okresie gwarancji przywrócenie ciągłości pracy następuje w ciągu 8 godzin roboczych Zamawiającemu od momentu zgłoszenia awarii (wymiana uszkodzonego podzespołu na miejscu lub dostarczenie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na czas naprawy); f) Czas naprawy nie może być dłuższy niż 14 dni od przystąpienia do niej, licząc w dniach roboczych, w przypadku gdy naprawa sprzętu potrwa dłużej niż 14 dni roboczych, okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas przerwy w eksploatacji; g) Wszystkie naprawy gwarancyjne winny być odnotowane w karcie gwarancyjnej; h) W przypadku trzech napraw gwarancyjnych tego samego podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy. W przypadku wymiany urządzenia na nowe, gwarancja biegnie od początku; i) Odbiór i zwrot sprzętu wysłanego do naprawy gwarancyjnej odbywać się będzie w formie door-to-door czyli pracownik Wykonawcy odbiera sprzęt z siedziby Zamawiającego i po naprawie dostarcza do siedziby Zamawiającego; j) Wykonawca przekaże instrukcję obsługi w języku polskim; k) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; l) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; m) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Embedos Sp. z o. o., Wiktorska 63, 02-587 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54735,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44521,08 / Oferta z najwyższą ceną: 54735,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.