eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Olsztyn: Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne
Numer ogłoszenia: 43220 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środki dezynfekcyjne i antyseptyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnego rodzaju środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych, myjących i pielęgnacyjnych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według zadań: Zadanie nr od nr 1 do 28 - różne środki dezynfekcyjne i antyseptyczne m.in. emulsje i preparaty do dezynfekcji i mycia higienicznego rąk, preparaty do mycia i dezynfekcji różnych powierzchni i narzędzi oraz sprzętu używanego w warunkach sal operacyjnych, preparat do mycia noworodków, preparat do mycia i kąpieli pacjentów itp..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 Wykonawca może zaoferować wyłącznie takie produkty, które są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferowane wyroby muszą odpowiadać normom i spełniać wszelkie wymogi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a więc w przypadku: - produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE. Dotyczy wyłącznie oferowanych wyrobów medycznych w zadaniach od nr 1 do nr 28, w których takie wyroby występują. - produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia13.09.2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego Pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. Dotyczy wyłącznie oferowanych środków biobójczych w zadaniach od nr 1 do nr 28, w których takie środki występują. - produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. (Dz.U. 2001r. Nr 42 poz. 473 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia oświadczenia wykonawcy o dopuszczeniu do obrotu produktu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7.2 Dotyczy zadania od nr 1 do nr 29. Katalogów lub stron z katalogów, firmowe materiały informacyjne, foldery lub prospekty, ulotki, specyfikacje techniczne, które będą zawierać podstawowe informacje nt.: właściwości, parametrów użytkowych, sposobu użycia środka oraz jego przeznaczenia i działania itp. Każda strona firmowego materiału informacyjnego może zostać opisana - którego nr zadania dotyczy. 7.3 Dotyczy zadania nr 1-28. Wymagane jest złożenie 16 punktowej karty charakterystyki oferowanych preparatów (nie dotyczy dopuszczonych do obrotu jako produkty produktów lecznicze lub kosmetyki) 7.4 Dotyczy zadania nr 7. Wymagane jest załączenie do oferty pozytywnej opinii klinicznej potwierdzającej warunek możliwości stosowania preparatu u dzieci od pierwszego dnia życia noworodka 7.5 Dotyczy zadania nr 15. Wymagana jest pozytywna opinia kliniczna oferowanego środka do stosowania u dzieci.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu itp. 3. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę przesłać na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem - Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złożyć bezpośrednio we wskazanym miejscu w siedzibie Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1, 5, 6, 7, 8, 10, 11,12, 14, 15, 16, 17,18, 20, 21, 22, 28..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Emulsja do rąk - 260 opakowań po 500ml 5. Preparat do dezynfekcji higienicznej rąk - 2100litrów 6. Preparat do mycia i kąpieli pacjentów - 600 litrów 7. Preparat do mycia noworodków - 10 litrów 8. Preparat do masażu, oklepywania i pielęgnacji pacjenta. Na bazie alkoholu i olejków, ph. neutralne dla skóry pacjenta - 10 litrów 10. Preparat bezbarwny do dezynfekcji skóry - 175 litrów 11. Preparat alkoholowy bezbarwny do dezynfekcji pola operacyjnego - 200 litrów 12. Preparat alkoholowy bezbarwny do dezynfekcji pola operacyjnego - 152,5 litra 14. Preparat do dezynfekcji małych trudnodostępnych miejsc (bez aldehydów) - 2650 litrów 15. Preparat myjąco-dezynfekcyjny w postaci pianki eliminującej mgłę aerozolową do małych i trudno dostępnych miejsc bez dodatku aldehydu glutarowego, chloru, fenoli, chlorheksydyny - 55 litrów. 16. Preparat dezynfekcyjny do narzędzi i sprzętu medycznego (bez aldehydów) okres aktywności przy obciążeniu biologicznym 7 dni, roztwór przygotowany z użyciem zimnej wody bezpośrednio z sieci wodociągowej - koncentrat do wytworzenia 5.000 litrów 2% roztworu roboczego. 17. Preparat dezynfekcyjny do narzędzi i sprzętu medycznego (bez aldehydów i chlorów) roztwór 1-dobowy, do stosowania w myjkach ultradźwiękowych. Roztwór przygotowany z użyciem bezpośrednim zimnej wody wodociągowej - koncentrat do wytworzenia 30.000 litrów 0,5% roztworu roboczego. 18. Preparat do mycia i dezynfekcji obrotowych narzędzi precyzyjnych - koncentrat do wytworzenia 12 litrów 2% roztworu roboczego. 20. Preparat w piance do czyszczenia i pielęgnacji zanieczyszczonej wydalinami skóry dla pacjentów - 30 opakowań o poj. 0,5 litra. 21. Chusteczki nasączone środkiem dezynfekcyjnym, przeznaczeniem do przecierania powierzchni, bezalkoholowy - 21000 szt. chusteczek 22. Preparat w płynie do dezynfekcji maszynowej endoskopów w myjni typ-BHT - 5 opak. o poj. 5 litrów oraz Preparat w płynie do mycia maszynowego endoskopów w myjni typ-BHT - 5 opakowań o poj. 5 litrów. 28. Preparat do konserwacji narzędzi przed procesem sterylizacji 10 opk. o poj. 400ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena techniczno-uzytkowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2, 3, 4, 9, 13, 19, 23, 24, 25, 26, 27..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Preparat SEREMAN - 192 litry. 3. Preparat SKINMAN SOFT - 30 op. o poj. 5 litrów. 4. Preparat STERISOL ETHANOL - 20 opak. o poj. 700ml. 9. Preparat do mycia rąk przed dezynfekcją chirurgiczną STERISOL LIGUID - 12 op. o poj. 700ml. 13. Octenisept - łącznie 471,5 lita. 19. Środek do dezynfekcji powierzchni w bloku operacyjnym o nazwie PERFORM - 75 opakowań o zaw. 900g. 23. Preparat w płynie do dezynfekcji i mycia maszynowego basenów i kaczek typ myjni CDD 1050 (1. Płyn do płukania z właściwościami neutralizującymi -nazwa preparatu: KLAR- LISCHKA - 5 OPAK. O POJ. 5 LITRÓW oraz Płyn czyszczący, wolny od enzymów- nazwa preparatu: REIN- LISCHKA - 5 OPAK. O POJ. 5 LITRÓW 24.Preparat w płynie do mycia maszynowego narzędzi i sprzętu nazwa preparatu: Getinge Clean Uniwersal Detergent - 45 opak. o poj. 5 litrów 25. Preparat w płynie neutralizujący osady alkaliczne w komorach myjni- dezynfektorów nazwa preparatu: Getinge Clean Neutlizer- 12 opak. o poj. 5 litrów. 26. Preparat w płynie do płukania zapobiegający powstawaniu kamienia kotłowego preparat o nazwie: Getinge Clean Rinse Aid - 12 opak. o poj. 5 litrów. 27.Preparat w płynie- koncentrat do mycia i dezynfekcij powierzchni i sprzętu przy użyciu wielofunkcyjnego pistoletu natryskowego nazwa preparatu: Virufen - 4 opak. o poj. 8 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacj dostaw częściowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.