eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin - Zalesie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-26

Gostynin: Ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin - Zalesie.
Numer ogłoszenia: 43216 - 2015; data zamieszczenia: 26.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25364 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin - Zalesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, w szczególności przed przestępstwami, wykroczeniami, powstaniem szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia projektu planu ochrony zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia. Projekt planu ochrony powinien być zgodny z planem ochrony WSZPZOZ Gostynin-Zalesie. W celu sporządzenia planu ochrony na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni do wglądu niezbędne informacje z Planu ochrony WSZPZOZ Gostynin - Zalesie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Ochronę osób, obiektów oraz mienia na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie (działki nr 6721/3 i 6722/1) zgodnie z opracowanym i posiadanym planem ochrony obiektów obejmującą w szczególności: a) Pawilon Nr 1 (Administracja Zespołu, Izba Przyjęć, Apteka, Ambulatorium ogólne, Archiwum (składnica akt), Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej, Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej), b) Pawilon Nr 2 (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy), c) Pawilon Nr 3 (Oddział Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Psychiatryczny III, pomieszczenia administracyjne II piętro, serwerownia- II piętro), d) Pawilon Nr 6 (Oddział Psychogeriatrii, Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu (COTUA), Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych (OLAZA), e) Pawilon Nr 7 (Oddział Psychiatryczny V, Oddział Psychiatryczny VI), f) Budynek RTG (budynek po byłej szkole medycznej), g) Budynek po byłym RTG, h) Kotłownia olejowo-gazowa, i) Budynek warsztatów i garaży, j) Hydrofornia, k) Magazyn S (TR), l) Magazyn z pustaków i wiata magazynowa, m) Wiaty, altany, n) Ujęcia wody (studnie głębinowe Nr 1a i nr 4), o) Szopa na narzędzia, p) Zbiornik p.poż., q) Magazyn odpadów medycznych, r) Stacja Trafo, s) Agregat prądotwórczy, t) Pawilon Nr 4 (aktualnie nieużytkowany), u) Budynek pralni (aktualnie nieużytkowany), v) Tlenownia (aktualnie nieużytkowana), w) Budynek kuchni (nieużytkowany- przeznaczony do rozbiórki), x) Kotłownia węglowa (nieużytkowana- przeznaczona do rozbiórki), y) Magazyn za tlenownią (nieużytkowany- przeznaczony do rozbiórki), z) Piwnica na ziemiopłody (nieużytkowana- przeznaczona do rozbiórki), aa) Teren Zespołu i inne obiekty położone na działce nr 6721/3, bb) Obiekty oczyszczalni ścieków - działka nr 6722/1. 2) zamontowanie monitoringu bezprzewodowego i monitorowanie hydroforni, studni głębinowych nr 1A i 4 - obiekty położone na działce nr 6721/3, 3) monitoring całodobowy sygnałów posiadanego przez Zespół lokalnego systemu alarmowego usytuowanego w: budynku kotłowni olejowo-gazowej, budynku warsztatów i garaży, Pawilonie nr 1: Kasa, Apteka, Pawilonie Nr 6, Pawilonie Nr 7, budynku RTG -obiekty położone na działce nr 6721/3, 4) zamontowanie monitoringu wizyjnego obejmującego: budynek kotłowni olejowo - gazowej oraz miejsce usytuowania agregatu prądotwórczego (monitoring wizyjny, całodobowy dwóch obiektów), 5) obsługę Portierni całodobowo, 6) obsługę szlabanu całodobowo, 7) obsługę konsoli telefonicznej całodobowo, 3.2. Zamawiający w celu realizacji zamówienia zobowiązuje się do wynajęcia Wykonawcy budynku portierni znajdującego się przy bramie wjazdowej głównej. W tym celu zostanie zawarta umowa najmu budynku wraz z wyposażeniem wyszczególnionym w protokole zdawczo - odbiorczym. Wzór umowy najmu budynku portierni stanowi załącznik do SIWZ. Wzór protokołu zdawczo - odbiorczego stanowi załącznik nr 1 do umowy najmu. 3.3. Warunki realizacji usługi: 1) Realizowanie zamówienia ściśle wg ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia oraz decyzją nr 1/99 Wojewody Mazowieckiego z dnia 29 lipca 1999 r. 2) Ochrona osób, budynków i mienia winna być realizowana w celu zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom oraz powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 3) Ochrona osób powinna polegać w szczególności na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób znajdujących się na terenie Zamawiającego. 4) Zapewnienie bezpiecznej pracy personelowi oraz bezpiecznego przebywania pacjentów. 5) Wykonywanie usługi przy stanie zatrudnienia pracowników ochrony w lokalizacji u Zamawiającego w ilości 9 osób, w tym 1 osoba koordynująca. 6) Zapewnienie pełnienia dyżurów całodobowo przez 2 osoby. 7) Ścisła współpraca z Inspektorem ds. Obronności i Obrony Cywilnej i Działem Administracyjno-Gospodarczym w celu zapewnienia ochrony, ładu i porządku. 8) Współpraca z Lekarzem Dyżurnym oraz Izbą Przyjęć, kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie zapewnienia ochrony, ładu i porządku. 9) Systematyczne (nie rzadziej co 2 godziny) sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynków Zespołu i terenu wokół budynków, w tym sprawdzanie drzwi i okien, oświetlenia - potwierdzone w tabeli służby. 10) Prowadzenie książki rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z i na teren działki nr 6721/3 z określeniem celu i rodzaju przewożonych towarów. 11) Ścisła kontrola wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów. Zasady wjazdu pojazdów na teren WSZPZOZ Gostynin-Zalesie w tym pojazdy uprawnione do wjazdu zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 12) W przypadku zagrożenia nadzwyczajnego, w szczególności wystąpienia pożaru, kataklizmu, aktu terrorystycznego, pracownicy ochrony podejmują działalność zabezpieczającą utrzymanie porządku, udzielają pomocy w prowadzonej akcji ratowniczej i ewakuacji osób. 13) W przypadkach określonych przepisami prawa w szczególności ustawą z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony dysponowali możliwością zastosowania środków przymusu bezpośredniego. 14) Informowanie o wszelkich zagrożeniach ładu, porządku oraz zauważonych awariach do godz. 15:35 pod numerem wew. telefonu 038, a po godz. 15:35 pod numerem wew. telefonu 015. 15) Pisemne raportowanie istotnych zakłóceń ładu i porządku. 16) Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane ściśle wg ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia. 17) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, p.poż, sanitarnych. 18) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zarządzeń i regulaminów wewnętrznych. 19) Każdorazowe opuszczenie stanowiska pracy na Portierni przez pracownika ochrony musi być udokumentowane wpisem do książki (Tabela służby), informacja o opuszczeniu stanowiska powinna zostać umieszczona w miejscu widocznym na Portierni. 20) Kierujący pracownikami ochrony musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia. 21) Zatrudnienie pracowników w wieku do 45 lat na podstawie umowy o pracę, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, nielegitymujących się orzeczeniami o trwałej bądź czasowej niezdolności do pracy lub stopniem niepełnosprawności. 22) Przestrzeganie czasu trwania zmiany, maksymalnie do 12 godzin. 23) Minimalizacja zmian kadrowych pracowników ochrony. 24) Wyposażenie pracowników w jednolite umundurowanie z emblematem Wykonawcy. 25) Wyposażenie pracowników w indywidualne środki przymusu. 26) Zapewnienie środków łączności z dwoma lub więcej posterunkami. 27) Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji w obiekcie własnej grupy interwencyjnej (min. 2 pracowników w ciągu doby), wyposażonej w indywidualne środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojonych w broń palną krótką, bojową. Czas przybycia grupy do obiektu nie może przekroczyć 10 minut od chwili jej wezwania. 28) Utrzymanie czystości przy wejściu do Portierni, które ma polegać na zamiataniu, grabieniu, odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem, solą z częstotliwością wynikającą z warunków i potrzeb. 29) Korzystanie z Portierni wyłącznie w celu świadczenia usług ochrony i utrzymywanie Portierni w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 30) Dokonywanie konserwacji Portierni we własnym zakresie oraz niepodnajmowanie Portierni osobie drugiej. 31) Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, w tym także zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w czasie wykonywania usługi, a których ujawnienie może narazić na szkodę interes Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.11 - 79.71.10.11 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY DES Jacek Dobrogoszcz, ul. Kwiatka 43/3, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24464,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18367,34

  • Oferta z najniższą ceną: 18367,34 / Oferta z najwyższą ceną: 34213,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.