To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-23
Różanka: Zakup i dostawa stołów oraz krzeseł na potrzeby Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowane w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR.
Numer ogłoszenia: 432080 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372938 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Różanka 117B, 22-211 Różanka, woj. lubelskie, tel. 082 5718116, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa stołów oraz krzeseł na potrzeby Domu Pomocy Społecznej SENIOR realizowane w ramach projektu Stworzenie dogodnych warunków do samodzielności i aktywności mieszkańców Domu Pomocy Społecznej SENIOR..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołów oraz krzeseł przystosowanych dla osób niepełnosprawnych z ograniczoną zdolnością poruszania się, a także osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakupione stoły oraz krzesła zostaną przekazane Zamawiającemu kompletne, złożone, w stanie gotowym do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3. Wykonawca udzieli minimum 24 miesiące gwarancji na dostarczone stoły oraz krzesła. Okres gwarancji będzie liczony od zakończenia realizacji zamówienia, odbioru końcowego oraz przekazania do użytku w/w wyposażenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00 - Stoły 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOBO DATCZUK Spółka Jawna, Kuriany 104, 15-589 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80379,27
Oferta z najniższą ceną: 62212,18 / Oferta z najwyższą ceną: 195138,27
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż krzeseł obrotowych.
- Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem taboretów laboratoryjnych dla Instytutu Biotechnologii
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.