eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osjaków › Przebudowa technologii stacji uzdatniania wody w Osjakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Osjaków: Przebudowa technologii stacji uzdatniania wody w Osjakowie
Numer ogłoszenia: 432054 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osjaków , ul. Targowa 26, 98-320 Osjaków, woj. łódzkie, tel. (043) 842 33 91, faks (043) 842 33 91 w. 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osjakow.bip.net.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa technologii stacji uzdatniania wody w Osjakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branży sanitarnej i elektrycznej, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Przebudowa technologii stacji uzdatniania wody w Osjakowie, zlokalizowanego na terenie ujęcia wód podziemnych i stacji uzdatniania wody w Osjakowie (działki ewidencyjne nr 217/4, 218/4 w obrębie geodezyjnym Osjaków). Zakres podstawowy robót sanitarnych i elektrycznych odejmuje wykonanie: - przełożenia kanalizacji Kd 300 - zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej wraz z rurociągami - przelewowym, spustowym, tłocznym i ssącym, - fundamentu pod zbiornik wody surowej - instalacji technologicznej SUW - wymiany pomp głębinowych - robót ogólnobudowlanych w hali SUW - fundamentu i studzienek technologicznych zbiornika wody uzdatnionej - przebudowy instalacji elektrycznej, polegającej na: wyniesieniu złączy instalacji siłowej i oświetleniowej na zewnątrz budynku i zlokalizowanie ich przy wejściu do budynku SUW wraz z dostosowaniem trasy kabla zasilającego, zainstalowaniu trasy zabezpieczeń przelicznikowych dla potrzeb instalacji siłowej i instalacji oświetleniowej SUW w zespole złączy , zainstalowaniu wyłącznika pożarowego obiektu dla instalacji siłowej oraz wyłącznika pożarowego obiektu dla instalacji oświetleniowej, zainstalowaniu układu pomiaru energii z przeniesieniem liczników do projektowanego zestawu zlokalizowanego przy wejściu głównym, zgodnie z projektami budowlanymi (branża sanitarna i elektryczna), stanowiącymi załącznik do pozwolenia na budowę - decyzja Nr 713/06 z dnia 03.10.2006 r. Starosty Wieluńskiego znak: AB.7351/91/06. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia określony jest w projekcie budowlanym w zakresie branży sanitarnej i branży elektrycznej, a także w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Załączony do SIWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W przypadku rozbieżności pomiędzy dostarczoną dokumentacją a przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w projektach budowlanych. Specyfikacja techniczna, przedmiar robót i projekt techniczny stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty 36 - miesięczną gwarancją, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez zamawiającego. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia (standard i jakość wykonania robót) określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiących przedmiot zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny i zobowiązany na własny koszt do należytego utrzymania placu budowy oraz zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom. Odpady budowlane, które powstaną w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zadania w zakresie prac określonych w projektach budowlanych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a także wszystkie inne koszty niezbędne i konieczne do wykonania przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej. Na zastosowane materiały Wykonawca jest obowiązany okazać certyfikaty na znak bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami lub aprobatą techniczną, atesty higieniczne, które stanowić będą załączniki do protokołów odbioru robót. Po stronie wykonawcy pozostają koszty wszystkich badań potrzebnych do udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów. Zakres robót i ich wartość w przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, należy wskazać w formularzu oferty, a szczegółowy opis udziału podwykonawców w realizacji umowy określa § 6 projektu umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zamawiający uzna, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców. Ponadto Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym zakresie i stopniu jak byłyby to działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w 1 egz. oraz w 2 egz. mapę geodezyjną powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych,-)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.; - wykażą się doświadczeniem zawodowym w zakresie realizacji robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia, poprzez wykazanie realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji stacji uzdatniania wody, w tym wykonywanie zbiorników retencyjnych i montaż instalacji z rur i kształtek z PVC-U klejonych oraz przedstawią dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością; - zapewnią nadzór kierownika budowy w zakresie instalacji sanitarnych i kierowników robót branżowych (elektrycznych i ogólnobudowlanych) posiadających stosowne uprawnienia, zgodnie z zakresem określonym w przedmiocie zamówienia, wraz z potwierdzeniem przynależności do samorządowej izby zawodowej techników i inżynierów budownictwa, - przedstawią informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: - przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotowego zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 600 000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełniane oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków podmiotowych najpóźniej na dzień ustalony jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z. ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy), ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) oświadczenie na podstawie art. 44 PZP, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) dokument potwierdzający wykonanie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, modernizacji stacji uzdatniania wody, w tym wykonywanie zbiorników retencyjnych i montaż instalacji z rur i kształtek z PVC-U klejonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10) przedstawią dane kierownika budowy w zakresie instalacji sanitarnych i kierowników robót branżowych (elektrycznych i ogólnobudowlanych), zgodnie z przedmiotem zamówienia, wraz z uprawnieniami i dokumentami potwierdzającymi ich przynależność do właściwej izby inżynierów i techników budownictwa, 11) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, 12) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% oferowanej ceny brutto za wykonanie przedmiotowego zamówienia, 13) przedstawią informację banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 600 000 zł. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty, zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osjakow.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Osjakowie 98 - 320 Osjaków, ul. Targowa 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osjakowie, ul. Targowa 26 pokój nr 6 (sekretariat, I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.