eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › usuwanie i przekazywanie do unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-23

Lwówek Śląski: usuwanie i przekazywanie do unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest
Numer ogłoszenia: 432024 - 2013; data zamieszczenia: 23.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371424 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lwówecki, ul. Wojska Polskiego 25A, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7823650, 7823652, faks 075 7823651.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie i przekazywanie do unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DEMONTAŻU, ODBIÓRZE, PAKOWANIU, TRANSPORCIE i PRZEKAZANIU do UTYLIZACJI WYROBÓW ZAWIERAJACYCH AZBEST POCHODZĄCYCH Z WYMIANY POKRYĆ DACHOWYCH I ELEWACJI BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I GOSPODARCZYCH W 2013 R. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wykonywania usług w zakresie określonym w przedmiotowym postępowaniu. Wykaz obiektów do zamówienia publicznego dotyczącego usuwania wyrobów zawierających azbest pochodzących z wymiany pokryć dachowych i elewacji budynków mieszkalnych gospodarczych znajduje się z rozdziale III.2. SIWZ Prace przygotowawcze: odizolowanie miejsca demontażu przed dostępem niepowołanych osób oraz niepowołanych pojazdów, umieszczenie stosownych tablic ostrzegawczych na obszarze objętych pracami, montaż, czas pracy, Prace demontażowe: demontaż płyt eternitowych z dachu, ułożenie płyt eternitowych na paletach, ofoliowanie, oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewentualne drobne odpady azbestowe w postaci odłamanych kawałków płyt starannie zebrane i w stanie wilgotnym zapakowane do worków foliowych szczelnie zamykanych, Prace końcowe: załadowanie ofoliowanych palet z płytami eternitowymi i worków na środek transportu, demontaż rusztowań, wywóz palet z płytami eternitowymi upoważnionym środkiem transportu, zdeponowanie na upoważnionym składowisku odpadów, dostarczenie kart przekazania odpadów wystawionych na poszczególnych właścicieli nieruchomości, dostarczenie kart przekazania odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów, ustawienie tablic informacyjnych zamawiającego (na posesji). Środki transportowe przewidziane do przewozu odpadów niebezpiecznych. Transport odpadów azbestowych na składowisko odpadów niebezpiecznych odbywać się będzie samochodami ciężarowymi, które wyposażone są według międzynarodowych przepisów ADR o transporcie towarów niebezpiecznych w odpowiedni sprzęt oraz oznakowane specjalnymi tablicami i naklejkami ostrzegawczymi. Transport odpadów odbywa się zgodni z obowiązującymi w tym zakresie przepisami drogowymi. Samochody transportujące odpady posiadają stosowne pozwolenia (ADR) na transport odpadów niebezpiecznych oraz przeszkolonych w tym zakresie kierowców. Odpady z kilku budynków do miejsca unieszkodliwiania należy transportować łącznie, pojazdami ciężarowymi o dużej ładowności w celu minimalizacji kosztów transportu. Szczegółowy zakres usługi określają Załącznik nr 4 przedmiar robót i Załącznik nr 4 a Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 7A Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Władysław Bakinowski ,, ul. Różana 11, 59-335 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79607,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57096,19

  • Oferta z najniższą ceną: 57096,19 / Oferta z najwyższą ceną: 110015,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.