eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul.Oświęcimskiej - wybór wykonawcy robót.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Bieruń: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul.Oświęcimskiej - wybór wykonawcy robót.
Numer ogłoszenia: 431914 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul.Oświęcimskiej - wybór wykonawcy robót..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciągu ul. Oświęcimskiej w Bieruniu o długości ok. 21,0 mb, posadowionego za pośrednictwem pali wielkośrednicowych wraz z dojazdami do obiektu oraz przebudową sieci teletechnicznych. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45221100-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45262210-6 Fundamentowanie 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233100-0 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 45233320-8 Fundamentowanie dróg 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Zakres rzeczowy: 1. Roboty geodezyjne. 2. Wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych. 3. Przebudowa kanalizacji deszczowej oraz sieci teletechnicznych. 4. Roboty rozbiórkowe, ziemne, ścianki szczelne: - demontaż poręczy, konstrukcji stalowej pochwytu, murków ceglanych z fundamentami, - rozbiórka konstrukcji jezdni i chodników na moście, na dojazdach i dojściach do mostu, - rozbiórka konstrukcji mostu wraz z podporami i fundamentami, - wykonanie ścianek szczelnych, - wykopy mechaniczne w ściance szczelnej i pod płyty przejściowe, - zasypanie przyczółków. 5. Wykonanie konstrukcji podpór: - wykonanie pali fundamentowych fi 1200 mm o dł. 12,0 m - 8 szt., - przyczółki żelbetowe pełnościenne ze skrzydełkami, - łożyska garnkowe. 6. Wykonanie konstrukcji nośnej: - kablobetonowy układ płytowo-belkowy o stałej wysokości dźwigarów 90 cm, z betonu B45 - płyty przejściowe , - izolacja, elementy odwodnienia mostu. 7. Wykonanie odwodnienia drogi na dojazdach i włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej. 8. Zabudowa kap chodnikowych oraz montaż bariero-poręczy typ sztywny. 9. Roboty nawierzchniowe na moście oraz na przebudowywanych dojazdach. 10. Roboty wykończeniowe: - schody skarpowe, - obudowa skarp w rejonie obiektu, 11. Umocnienia zjazdów na wał płytami ażurowymi. 12. Oznakowanie: - organizacja ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie docelowe - poziome i pionowe. 13. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do Dokumentacji Powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do: - sporządzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych opinii, uzgodnień, pozwoleń; - sporządzenia projektu rozbiórki konstrukcji mostu wraz z podporami i fundamentami oraz opracowanie projektu zabezpieczenia wykopu; Projekt należy przedłożyć do uzgodnienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego oraz administratorowi cieku do uzgodnienia; - zinwentaryzowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia; Warunki i wymagania: Dokładny zakres prac określono w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które są załącznikiem do niniejszej SIWZ. Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej (ST) oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i urządzenia muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed opracowaniem oferty. Zamawiający zastrzega, że zakres robót mostowych dla zadania nie może zostać zlecony podwykonawcom . Wybrany w przetargu Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi szczegółowy harmonogram realizacji robót w ciągu 14 dni od daty wezwania. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej oraz zamówień uzupełniających..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00-3, 45.26.22.10-6, 45.11.12.00-0, 45.23.31.00-0, 45.23.33.20-8, 45.23.32.80-5, 45.23.32.21-4, 45.23.10.00-5, 45.23.31.42-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 50 000 zł ( słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych ) musi być wniesione w terminie, który został podany w punkcie -Terminy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego w BS O/Tychy numer konta: 26 84350004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: ZP- 3410 / 59 /09 Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy inwestycji p.n.Usprawnienie komunikacyjne centrum miasta Bierunia - Przebudowa mostu nad rzeką Mleczną w ciagu ul.Oświęcimskiej- wybór wykonawcy robót. Wniesienie wadium w pieniądzu- oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu, nie później niż do godz. 12:00 w dniu otwarcia ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w pktach 1 działu I i IV, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158 z późniejszymi zmianami). W przypadku wniesienia wadium przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie nin. zamówienia, należy wskazać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z podaniem ich nazw i siedzib. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art.24ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona. 2. Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 1) Zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Z zastrzeżeniem ust.4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3. Utrata wadium Zgodnie z zastrzeżeniem ust.4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone SIWZ i ustawą, 2) Udzielą pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia , licząc od dnia odbioru końcowego. 3) Zapewnią, że w wykonywaniu zamówienia będzie uczestniczyć min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami mostowymi (uprawnienia mostowe). 4) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania roboty remontowe lub inwestycyjne w zakresie budowy lub modernizacji mostów o łącznej wartości brutto min. 2 000 000,00 zł. Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony w tym punkcie , to należy potwierdzić wymagany warunek dla tego krótszego okresu działalności. 5) Wykonają siłami własnymi zakres robót mostowych. 6) Posiadają środki finansowe na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo- kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości min. 300 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia- nie spełnia na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ i ustawie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: I . Oświadczenia z art. 22 ust.1 oraz z art.24 ust.1, ust.2 pkt.1 ustawy, że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. II. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. III. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę wg wzoru dołączonego do specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. IV Oferta jest jawna w całości-części. Strony oferty od -do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I.4,ppkty 7 i 8 SIWZ). V. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku ich uczestnictwa). VI. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy na cały przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego; VII. Oświadczenie, że zamówienie wykona wykonawca sam) lub zakres dotyczący .. wykona Wykonawca sam, natomiast zakres dotyczący...: (wymienić części zamówienia) ,zostanie powierzony podwykonawcom. VIII. Oświadczenie o ujęciu w kosztach pośrednich kosztów nie będących kosztami z przedmiaru. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednimi pełnomocnictwami, złożonymi w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. Lista wymaganych dokumentów Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 187/2006, poz. 605 z późn. zmianami), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (wymaga się poświadczenia każdej zapisanej strony dokumentu) przez wykonawcę, tzn. osobę (osoby) uprawnioną(e) do podpisania oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót w zakresie budowy, remontów lub modernizacji mostów o łącznej wartości brutto min. 2 000 000,00 zł . Przy ocenie spełnienia warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko te zadania, których odbiór dokonany został w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania. Jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy niż określony wyżej, to należy potwierdzić wymagany warunek dla krótszego okresu działalności. Wykaz należy sporządzić wg wzoru tabeli stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należytą staranność wykonania robót wymienionych w wykazach dla potwierdzenia warunku określonego w punkcie 4 działu VI. 5. Uprawnienia osoby )osób , która będzie kierowała ) będą kierowały robotami mostowymi oraz aktualne zaświadczenie)a przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (z dowodem opłaty składek członkowskich na dzień otwarcia ofert, jeśli jego ważność upłynęła w dniu otwarcia ofert). 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie 300 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, jako potwierdzenie warunku określonego w pkcie 6 działu VI SIWZ. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pktach 1, 2 Listy wymaganych dokumentów, przedstawia odpowiednio: 1) pkt 1 , 2 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa powyżej, z wyjątkiem dokumentu z pktu 1b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem, przed upływem terminu składania ofert. Dokument z pktu 1 b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w pkcie 1 niniejszej uwagi. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 , Wydział Inwestycji Miejskich i Remontów. Cena wersji papierowej 130,00 zł brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 , kancelaria - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 -2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.