eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Rozbudowa systemu funkcjonującego u Zamawiającego o System Wspomagający Zarządzanie Inwestycjami wraz z jego wdrożeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Lędziny: Rozbudowa systemu funkcjonującego u Zamawiającego o System Wspomagający Zarządzanie Inwestycjami wraz z jego wdrożeniem
Numer ogłoszenia: 431866 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384666 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "PARTNER" Sp. z o.o., ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. 0-32 216 61 23, faks 0-32 326 70 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu funkcjonującego u Zamawiającego o System Wspomagający Zarządzanie Inwestycjami wraz z jego wdrożeniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiany System jest niezbędny do prawidłowego planowania, prowadzenia, rozliczenia inwestycji, polegającej na realizacji Projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Lędziny współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności. Projekt dotyczy przebudowy istniejącej i budowy nowej sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudowy oczyszczalni ścieków Hołdunów i Ziemowit na terenie miasta Lędziny. Zamawiający wymaga, aby System zgodny był z poniższym wyszczególnieniem: Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmują: a)analizę przedwdrożeniową, której celem będzie parametryzacja oprogramowania do specyficznych potrzeb i wymagań użytkownika oraz przygotowanie dla Jednostki Realizującej Projekt (JRP) w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej PARTNER Sp. z o. o. (PGK PARTNER Sp. z o. o.) do wdrożenia, właściwego pod kątem technicznym, organizacyjnym i funkcjonalnym, b)instalację oprogramowania aplikacyjnego, c)parametryzację oprogramowania na podstawie analizy przedwdrożeniowej, d)konfigurację, dostosowanie i integrację oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, w taki sposób, aby spełniało wymagania optymalnej pracy systemu, e)integrację z systemem ERP SKOP w zdefiniowanym zakresie, f)koordynację wszystkich prac i zadań związanych z wdrożeniem systemu, g)etapowe szkolenia użytkowników wytypowanych do obsługi konkretnych modułów oraz przekazanie szkoleń w formacie e-learning do szkoleń samodzielnych - bez ograniczeń terminów użytkowania. Zamawiający przewiduje szkolenie łącznie 10 osób w co najmniej dwóch etapach: I etap: pracownicy Zamawiającego, II etap: osoby realizujące zadania ze strony Inżyniera Kontraktu (po podpisaniu umowy z Wykonawcą, który pełnić będzie funkcję Inżyniera Kontraktu), tj. w I kwartale 2010r. Przeprowadzenie szkolenia pracowników Inżyniera Kontraktu potwierdzone zostanie stosownym protokołem, podpisanym przez strony, h)szkolenie z zakresu instalacji, konfiguracji i administracji bazą danych Systemu Wspomagającego Zarządzaniem Inwestycjami, i)dostarczenie dokumentacji użytkowej, technicznej i administracyjnej Systemu w formie drukowanej i elektronicznej, w języku polskim, j)dostarczenie pozostałej dokumentacji dot. przedmiotu zamówienia (licencje, nośniki zawierające oprogramowanie, gwarancje itp.),k)sprawowanie obsługi gwarancyjnej wraz z pełnieniem stałej obsługi informatycznej przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanej usługi (tj. po zakończeniu wdrożenia), l)przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw do wykonanych w ramach przedmiotu zamówienia modyfikacji przez Wykonawcę, łącznie z prawem na udzielenia zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, m)wydanie Zamawiającemu kodów źródłowych, celem samodzielnego jego rozwijania po okresie gwarancji, n)przeniesienie na Zamawiającego praw do licencji lub sublicencji programów komputerowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianego systemu. Minimalny zakres funkcjonalno-Informacyjny Systemu Wspomagającego Zarządzanie Inwestycjami: Oferowany system powinien spełniać, co najmniej niżej wymienione wymagania funkcjonalne. Przystosowanie nowego systemu do specyficznych potrzeb i wymagań Zamawiającego nastąpi podczas analizy przedwdrożeniowej wykonanej po podpisaniu umowy. Opis wymagań funkcjonalnych: 1.Oprogramowanie musi pracować w języku polskim (wszystkie komunikaty, raporty, dokumentacja oraz interfejs w języku polskim). 2.System zgodny z polskim prawem. W przypadku zmian w ustawodawstwie musi nastąpić niezwłoczna aktualizacja oprogramowania. 3.SWZI musi posiadać aktualną, pełną dokumentację (wersja drukowana oraz elektroniczna) dostarczoną z systemem. W skład dokumentacji wchodzi: a)Dokumentacja użytkownika (poszczególne moduły, cały system) b)Dokumentacja administratora (poszczególne moduły, cały system): użytkowanie i administracja, instalacja, konfiguracja, konserwacja i archiwizacja systemu, instalacja, konfiguracja, konserwacja i archiwizacja baz danych. 4.System informatyczny musi pracować na stacjach roboczych całkowicie w środowisku Microsoft Windows. 5.System musi pracować w architekturze klient-serwer. 6.System musi pracować w technologii: a.System operacyjny: MS Windows Server b.Baza danych: MS SQL Server 2003 lub inną relacyjną bazą danych c.Musi posiadać interfejs umożliwiający import oraz eksport danych do innych baz danych (w tym do arkusza kalkulacyjnego MS Excel). d.Wymaga się, aby dane były składowane w odrębnej bazie danych (OLAP), do celów prezentacji i analiz (hurtownia danych) 7.System musi umożliwiać pracę w sieci w siedzibie Zamawiającego oraz łączność z komórkami na terenie miasta Lędziny, np. z biurem Inżyniera Kontraktu (system winien umożliwić pracę w sieci LAN, MAN i Internet). 8.System musi być zabezpieczony przed nieautoryzowanym dostępem osób trzecich, posiadać rozbudowane narzędzie umożliwiające nadawanie uprawnień i praw dostępu do różnych części systemu. 9.System winien pozwalać na realizowanie specyficznych potrzeb Zamawiającego (poprzez zmianę parametrów) oraz być przygotowanym do integracji z innymi systemami. 10.Wersja systemu z nielimitowaną ilością stanowisk. Wymagania Zamawiającego w zakresie Systemu Wspomagającego Zarządzanie Inwestycjami oraz integracji z systemem ERP SKOP: Oferowane rozwiązanie musi umożliwiać wspomaganie realizacji inwestycji w zakresie: Przygotowania i planowania, Realizacji, Sprawozdawczości, Rozliczeń Funduszy Unijnych, szczegółowo określone w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 100000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Lędziny w ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bytomska Spółka Informatyczna COIG-4 Sp. z o.o., ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 100000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 100000.00 oferta z najwyższą ceną: -
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.