eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Małopolski › Przebudowa drogi gminnej - ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Sokołów Małopolski: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140
Numer ogłoszenia: 431782 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sokołów Małopolski , ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. (017) 7729019, faks (017) 7729019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolow-mlp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Wojska Polskiego w Sokołowie Młp. w km 0+000-1+140. Zakres rzeczowy obejmuje: 1)Remont kanalizacji deszczowej: - wykonanie kolektora z rur typu SN 8 K2-KAN DN 315 mm - 320 mb, - wykonanie studzienek rewizyjnych - 9 szt., - wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami - 10 szt., 2)Remont przepustu ramowego z betonu klasy B-30 - 4 m3, 3)Wykonanie poszerzenia jezdni - 60 m2 , 4)Przystosowanie pobocza do ruchu pieszych: - wykonanie rowu krytego z rur typu SN 8 K2-KAN DN 315 mm - 358 m, - wykonanie studzienek rewizyjnych - 8 szt., - wykonanie studzienek ściekowych wraz z przykanalikami - 8 szt., - dowóz ziemi (ziemia pozyskana przez wykonawcę) - 664 m3, - wykonanie chodnika z kostki brukowej o gr. 6 cm - 498 m2, 5)Przebudowa nawierzchni asfaltowej : - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-bitumiczną- 142,3 t, - wykonanie warstwy wiążącej z masy min.-bitumicznej gr. 5 cm- 2742 m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy min.-bitumicznej gr. 4 cm- 5528 m2, 6)Oznakowanie pionowe i poprawa bezpieczeństwa ruchu: - zakup i montaż poręczy mostowych - 3 m, - montaż barier ochronnych stalowych - 24 m, - montaż pionowych znaków drogowych - 17 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1)Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2)Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3) Dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w pełnym zakresie koniecznym do realizacji zamówienia. Wymagane minimum: 1 osoba posiadająca uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowlanej w branży drogowej, posiadająca doświadczenie min. 5 lat jako kierownik budowy. 4)Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień. Wymagane minimum: Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi tego zamówienia i wartością (minimum 500 000,00 zł każde). 5)Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane minimum: Średnie roczne obroty za ubiegłe 3 lata nie mniejsze niż kwota podana w ofercie odpowiadająca wartości zamówienia rocznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia-nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji oświadczeniach przedstawionych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dowód wpłaty wadium, 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 3)Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 4)Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5)Parafowany wzór umowy, 6)Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, 8)Wykaz sprzętu, 9)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 11)Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12)Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13)Sprawozdanie finansowe, za ostatnie 3 lata obrotowe (2006-2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sokolow-mlp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Małopolskim, ulica Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sokołowie Młp., ulica Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.