Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Poznań: Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości wewnątrz budynków oraz utrzymanie terenów zewnętrznych i zielonych przyległych do budynków Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 431714 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Bukowska 70, 60-812 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8547388, faks 61 8547008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumstomatologii.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości wewnątrz budynków oraz utrzymanie terenów zewnętrznych i zielonych przyległych do budynków Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości wewnątrz budynków Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Szczegółowy wykaz pomieszczeń i powierzchni oraz częstotliwość sprzątania przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac dla zadania Nr 1 przedstawiony został w załączniku Nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Usługi w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych i zielonych przyległych do budynków Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Szczegółowy zakres prac dla zadania Nr 2 przedstawiony został w załączniku Nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla zadania Nr 2 stanowiących 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.30.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej trzech usług w zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom przedstawionych w zadaniach Nr 1 i 2 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W zakresie zadania Nr 1 sprzątania w budynkach Zakładów Opieki Zdrowotnej, o czasie trwania usługi przez min. jeden rok dla jednego odbiorcy o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto o pow. min.16 tys.m2 w tym około 9 tys.m2 powierzchni ZOZ i około 7 tys.m2 powierzchni parkingowej pod budynkami z podaniem ich wartości, pow. metrażu, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik Nr 4 do SIWZ) W zakresie zadania Nr 2 o powierzchni minimum 16 tys.m2 terenów zewnętrznych i zielonych przyległych do budynków. Według załącznika Nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę ,że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia niemniejszą niż wartość zaoferowanej usługi.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumstomatologii.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul.Bukowska 70, 60-812 Poznań
Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok.414 C.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ul.Bukowska 70, 60-812 Poznań Sekretariat pok.422 IV p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie kompleksowego utrzymania czystości wewnątrz budynków Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Szczegółowy wykaz pomieszczeń i powierzchni oraz częstotliwość sprzątania przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. Szczegółowy zakres prac dla zadania Nr 1 przedstawiony został w załączniku Nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania terenów zewnętrznych i zielonych przyległych do budynków Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Szczegółowy zakres prac dla zadania Nr 2 przedstawiony został w załączniku Nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.30.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Obłożenia operacyjne dla oddziału okulistyki i Bloku Kardiochirurgii
- Testy wraz z dzierżawą analizatora do wieloparametrowego PCR w systemie zamkniętym dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa 250 szt. koszy na śmieci 80 l wraz z komponentami
- Świadczenie usług rekreacyjnych i sportowych w zakresie pływania oraz rekreacji ruchowej na pływalniach Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Zadanie 55192 "Modernizacja budynku nr 3 - 2. SLT Poznań" - dostosowanie dokumentacji projektowej do aktualnych potrzeb.
- "Usługa polegająca na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz przetworzeniu (unieszkodliwieniu/poddaniu odzyskowi) lub odbiorze i transporcie do miejsca zbierania odpadów, a następnie przekazania(...)"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń
- Usługa sprzątania
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na świadczenia usług sprzątania pomieszczeń w obiektach SPMZPOZ w Sanoku
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Prace na korycie rzeki Kanał Ożarowski poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.