eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Chrzanów: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg.
Numer ogłoszenia: 431714 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Chrzanowie , ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 625 71 00, faks 032 6276262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz monitorowania sygnałów systemu telewizji przemysłowej i systemu alarmowego z interwencją załóg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OCHRONA FIZYCZNA OSÓB, BUDYNKU I MIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań z zakresu świadczenia bezpośredniej ochrony fizycznej osób, budynku, mienia Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przez Wykonawcę posiadającego koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.) Wykonawca będzie realizował usługę ochrony wyłącznie przez osoby, posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej min. I stopnia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć imienną listę tych osób i każdorazowo, z odpowiednim wyprzedzeniem - najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień przystąpienia do pracy, pisemnie informować o zmianach w zatrudnieniu. Osobom wykonującym czynności Wykonawca zapewni jednolite ubrania i identyfikatory. Wykonawca zorganizuje całodobową bezpośrednią i stałą ochronę osób, budynku i mienia Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej nr 9, 32-500 Chrzanów na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.05.145.1221 ze zm.) Ochrona będzie realizowana w systemie zmianowym przez jeden posterunek całodobowy we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca zapewnia utrzymanie łączności i stałej gotowości centrali-punktu przyjmującego zgłoszenie do odbioru sygnałów z posterunku, a w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu wsparcia w czasie umożliwiającym eliminację zagrożenia - maksymalnie 10 minut od otrzymania sygnału o alarmie. Do szczególnych zadań ochrony należy: 1. Zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracownikom Zamawiającego oraz interesantom przebywającym na terenie obiektu Urzędu Skarbowego w Chrzanowie przed ewentualnym negatywnym oddziaływaniem osób trzecich, godzącym w ich stan zdrowia lub bezpieczeństwo. 2. Podjęcie działań zmierzających do ochrony życia i zdrowia pracowników Zamawiającego oraz interesantów przebywających w obiekcie w przypadku zaistnienia szczególnego zagrożenia takiego jak: 2 .1. pożar, 2 .2. napad, rabunek, kradzież, rozbój itp., 2 .3. zagrożenie atakiem terrorystycznym, 2 .4. zagrożenie skażeniem, 2 .5. klęska żywiołowa, 2 .6. skażenie środowiska, 2 .7. wybuch lub zagrożenie wybuchem w ochranianym obiekcie lub terenie przylegającym bezpośrednio do niego, 2 .8. inne zdarzenia losowe lub nadzwyczajne, np. zalanie, podtopienie, awaria c.o., wod-kan, itp.; 3. Podejmowanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń. 4. Ochrona przed zaborem mienia lub uszkodzeniem obiektu i jego wyposażenia oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. 5. Ochrona przed wandalizmem, chuligaństwem i nieodpowiednim zachowaniem osób przebywających na terenie obiektu i na terenie bezpośrednio przyległym do budynku Urzędu Skarbowego w Chrzanowie. 6. Ochrona przed innymi przypadkami naruszenia prawa, spokoju i toku pracy Urzędu Skarbowego w Chrzanowie oraz interwencja wobec osób zakłócających porządek publiczny w siedzibie Zamawiającego. 7. Obsługa oraz stały dozór i obserwacja obiektu za pomocą systemu telewizji przemysłowej, sygnalizacji alarmowej zgodnie z udostępnionym wyciągiem z Planu Ochrony Urzędu Skarbowego. 8. Egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i klientów Zamawiającego instrukcji przeciwpożarowej, a w szczególności zakazu palenia tytoniu i używania otwartego ognia, itp. 9. Uruchamianie systemów alarmowych, powiadamianie Policji, Straży Pożarnej itp. oraz osób wskazanych przez Zamawiającego o zaistniałym zagrożeniu. 10. Obserwacja wszystkich osób wchodzących i wychodzących z obiektu. 11. Kontrola osób wynoszących bez upoważnienia Zamawiającego urządzenia, przedmioty oraz dokumenty będące w posiadaniu Urzędu Skarbowego w Chrzanowie. 12. Wpuszczanie interesantów Urzędu do strefy ograniczonego dostępu na zasadach określonych przez Zamawiającego. 13. Niedopuszczanie do wnoszenia na teren obiektu podejrzanie wyglądających przedmiotów: toreb, paczek narzędzi itp. oraz zakaz przechowywania w portierni: toreb, pakunków, paczek i innych przedmiotów od interesantów i nieznanych osób. 14. Niedopuszczanie do rozpowszechniania na terenie urzędu towarów handlowych oraz innych materiałów przez przedstawicieli firm zewnętrznych. 15. Sprawdzanie ogólnodostępnych pomieszczeń pod kątem pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenie spowodowania wybuchu, pożaru, skażenia, itp.. 16. Przestrzeganie zakazu przebywania w budynku Urzędu pracowników i innych osób poza godzinami urzędowania - bez uprzedniego uzyskania zezwolenia Naczelnika Urzędu Skarbowego. 17. Otwieranie i zamykanie obiektu zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego zasadami. 18. Sprawdzanie po godzinach urzędowania prawidłowości zamknięć pokoi, okien, wyłączania oświetlenia, klimatyzacji, odbiorników prądu elektrycznego mogących spowodować zagrożenie, a także zamknięć kranów i okien w sanitariatach. O przypadkach stworzenia zagrożenia należy zawiadomić Zamawiającego. 19. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych i innych pomieszczeń pracownikom wykonującym pracę w poszczególnych pokojach. 20. Udzielanie interesantom Urzędu podstawowych informacji z zakresu lokalizacji poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Skarbowego. 21. Dokonywanie cyklicznych obchodów budynku po godzinach urzędowania, w tym tuż po zakończeniu urzędowania w celu sprawdzenia, czy w budynku nie pozostały nieuprawnione osoby oraz po opuszczeniu budynku przez ostatnią osobę upoważnioną do pozostania po godzinach urzędowania. 22. Przestrzeganie tajemnicy, do której może mieć dostęp osoba w związku z wykonywaną przez nią pracą, jak również do zachowania tej tajemnicy po realizacji zamówienia. 23. Wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochrony zleconych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego lub osób przez niego upoważnionych. 24. Prowadzenie typowej dokumentacji czynności ochrony. W ramach świadczonych usług : 1. Pracownicy ochrony nie mogą opuszczać chronionego obiektu samowolnie, bez powiadomienia i zgody przełożonych, do chwili przejęcia posterunku przez innego wyznaczonego pracownika ochrony. 2. Przyjmowanie - przekazywanie posterunku następuje poprzez szczegółowe przekazanie dokumentacji i stanu sprawności urządzeń technicznych (alarmowych, zamknięć drzwi, kluczy itp.) oraz książki raportów, w której odnotowane zostają wszystkie zdarzenia (sytuacje) zaistniałe podczas pełnienia dyżuru. 3. Pracownik ochrony przystępujący do pełnienia dyżuru nie może być pod wpływem alkoholu lub podobnie działającego środka, ani spożywać go w czasie lub miejscu dyżuru, a także wykonywać innych zajęć mogących przeszkadzać w pełnieniu obowiązków. 4. Pracowników ochrony obowiązuje stanowczość w wypełnianiu swoich obowiązków z zachowaniem kultury osobistej i taktu wobec interesantów i pracowników Zamawiającego. 5. Pracownikowi ochrony nie wolno udzielać wywiadów prasowych. Zamawiający przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy na świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, wyciąg z Planu Ochrony Urzędu Skarbowego w Chrzanowie w części dotyczącej sprawowania ochrony fizycznej w celu dostosowania usług do Planu Ochrony. Zamawiający zastrzega sobie prawo odsunięcia od pracy osobę wykonującą czynności w ramach zamówienia niewypełniającą, według Zamawiającego, należycie obowiązków. Stały, całodobowy posterunek ochrony znajduje się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za usługę zobowiązuje się do zapewnienia osobom wykonującym czynności wszelkich niezbędnych narzędzi, sprzętu, łączności oraz innych elementów koniecznych do należytego wykonania prac wchodzących w zakres zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami z zakresu BHP oraz przeciwpożarowymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac pod własnym nadzorem. MONITOROWANIE SYGNAŁÓW SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ I SYSTEMU ALARMOWEGO Z INTERWENCJĄ ZAŁÓG Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wskazania numeru telefonu kontaktowego systemu umożliwiającego podłączenie lokalnego systemu alarmowego do centrum ostrzegania należącego do Wykonawcy i utrzymywania go w stałej gotowości do odbioru informacji, sygnałów, a w przypadku otrzymania sygnału o alarmie do natychmiastowego wysłania do obiektu załogi patrolowo-interwencyjnej ( w czasie maksymalnie 10 minut od otrzymania sygnału). Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania wskazanego numeru telefonu kontaktowego przez cały okres obowiązywania umowy. 2. Utrzymanie stałej łączności i gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu załogi patrolowo - interwencyjnej (w czasie maksymalnie 10 minut od chwili otrzymania sygnału o alarmie). 3. Ustanowienie dodatkowej ochrony fizycznej obiektu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia linii przekazu, awarii lokalnego systemu alarmowego 4. Powiadomienie (drogą telefoniczną) o każdym alarmie jednej z osób upoważnionych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewnia 24-godzinną dyspozycyjność dyżuru operacyjnego dla potrzeb Zamawiającego. 6. W przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. 7. Do czasu usunięcia przyczyn i przywrócenia możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca, na życzenie Zamawiającego, zobowiązany jest do ustanowienia dodatkowej ochrony fizycznej obiektu. 8. Na sygnał alarmu natychmiast skierować do obiektu załogę/załogi z interwencją oraz powiadomić przedstawiciela Zamawiającego. 9. W godzinach pracy obiektu: - w trakcie dojazdu do obiektu reagować na dyspozycje podawane przez operatora monitoringu za pomocą systemu łączności zewnętrznej, - dokonać rozpoznania stanu obiektu i jego bezpośredniego otoczenia, przy stwierdzeniu braku zewnętrznych oznak niebezpieczeństwa zameldować się u wyznaczonego pracownika Zamawiającego, celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji - w przypadku rozpoznania niebezpieczeństwa, podjąć w zależności od jego rodzaju działania poprzez zapewnienie zabezpieczenia z zewnątrz obiektu, ewentualne wezwanie posiłków, powiadomienie policji i ścisłą z nią współpracę, prowadzenie obserwacji. Zatrzymanie ewentualnych sprawców dopuszcza się wyłącznie z uwzględnieniem nadrzędności zdrowia i życia ludzkiego w stosunku do dobra materialnego. 10. Po godzinach pracy obiektu grupa interwencyjna dokonuje: - okresowego sprawdzenia stanu obiektu na zewnątrz /szyby, zamknięcia okien, drzwi i innych otworów, teren bezpośrednio przyległy/, - w przypadku stwierdzenia zmian, co do stanu faktycznego lub jakiegokolwiek zagrożenia, w zależności od oceny sytuacji powiadamia upoważnionego pracownika Zamawiającego i służby miejskie - policję, straż pożarną, pogotowie ratunkowe,. itp., z którymi przy ścisłej współpracy podejmuje interwencję. 11. W działaniach wg pkt 10 załoga zobowiązana jest pozostawać w stałym kontakcie z operatorem dyżuru oraz na jego polecenie wykonać zlecone działania. 12. Operator centrali ma obowiązek codziennego sprawdzenia komunikatów z obiektu, w tym testów sprawności systemu alarmowego. Brak komunikatów należy traktować, jako stan alarmu technicznego. 13. Sprawdzenie na monitorach podglądu wizyjnego sygnalizacji nagrywania i udostępnianie nagrań Zamawiającemu lub osobom upoważnionym przez Zamawiającego. OPIS OBIEKTU Siedziba Urzędu Skarbowego w Chrzanowie mieści się w budynku czteropiętrowym, podpiwniczonym, o powierzchni 2722,80m2. Budynek posiada 4 drzwi wejściowych: wejście główne, wejście przez salę obsługi, wejście ewakuacyjne i boczne wejście do pomieszczenia gospodarczego. Ponadto w budynku mieści się 1 garaż, gdzie ma miejsce postojowe samochód służbowy oraz pomieszczenie magazynowe. Garaż oraz pomieszczenie magazynowe posiadają 2 niezależne bramy. Pomieszczenia nie są połączone bezpośrednim przejściem na teren urzędu. Budynek usytuowany jest na nieogrodzonej działce o powierzchni 1923 m2. Budynek jest monitorowany systemem telewizji przemysłowej, wyposażony w system alarmowy i system drzwi szyfrowanych. Urząd jest czynny w poniedziałki od godz. 7.15 do 18.00, wtorki, środy, czwartki, piątki od godziny 7.15 do godziny 15.15. W sytuacjach wyjątkowych (nasilenie akcji przyjmowania zeznań ) przedłużane są godziny pracy urzędu i wyznaczane dodatkowe dni pracy. Ponadto w przypadku ogłoszenia dodatkowych dni wolnych od pracy dla administracji, dniami roboczymi są również wyznaczone soboty. Miejsce wykonania zamówienia: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9 32-500 Chrzanów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję wydaną na podstawie ustawy z 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia / Dz. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm./ na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia. Okres koncesji nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, okresu wykonywania, nazw odbiorców oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie - Załącznik nr 6 do SIWZ Usługa winna spełniać warunki: - trwać minimum 12 miesięcy ; - polegać na ochronie obiektów typu: urzędy, szpitale, muzea, banki itp. w systemie całodobowym . Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia /nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobami spełniającymi łącznie warunki: - co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony; - nieskazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; - posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. licencje pracownika ochrony co najmniej I stopnia; - sprawni fizycznie i charakteryzujący się wysoką kulturą osobistą; - wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej; - posiadający jednolite ubiory identyfikujące pracownika ochrony. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu osób przewidzianych do wykonywania umowy w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wraz z kserokopiami licencji pracownika ochrony co najmniej I stopnia - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. posiadają niezbędne narzędzia i urządzenia, w tym działającą całodobowo centralę/punkt przyjmujący zgłoszenia, mogący w każdej chwili wysłać niezbędne wsparcie pracownikowi ochranianego obiektu. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, wg zasady spełnia /nie spełnia - Załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. dysponują osobami spełniającymi łącznie warunki: - co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku pracownika ochrony; - nieskazani prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne; - posiadający odpowiednie kwalifikacje zawodowe tj. licencje pracownika ochrony co najmniej I stopnia; - sprawni fizycznie i charakteryzujący się wysoką kulturą osobistą; - wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej; - posiadający jednolite ubiory identyfikujące pracownika ochrony. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wypełnionego wykazu osób przewidzianych do wykonywania umowy w formie oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną wraz z kserokopiami licencji pracownika ochrony co najmniej I stopnia - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. posiadają niezbędne narzędzia i urządzenia, w tym działającą całodobowo centralę/punkt przyjmujący zgłoszenia, mogący w każdej chwili wysłać niezbędne wsparcie pracownikowi ochranianego obiektu. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie analizy treści wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, wg zasady spełnia /nie spełnia - Załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają aktualną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000zł wraz z dowodem zapłaty składki. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w żądanej wysokości, po wyborze najkorzystniejszej oferty ale przed zawarciem umowy i przedłożenia jej oryginału wraz z dowodem zapłaty składki oraz złożenia uwierzytelnionych kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu. W takim przypadku do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do zawarcia w/w polisy ubezpieczeniowej po wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku zapłaty składki w ratach, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania dowodów zapłaty rat składki niezwłocznie po upływie terminu płatności określonej w polisie. 2. gotówki lub zdolności kredytowej na łączną kwotę 30.000zł, potwierdzone informacją właściwego banku wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; Ocena spełnienia w/w warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia /nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty i oświadczenia wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uschrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów w godz. 7:15 - 15:15, pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, 32-500 Chrzanów, pok. 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - od 01.01.2013r. do 31.12.2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.