Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4316 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Sochaczew: Ochrona obiektu osób i mienia w budynku Sadu Rejonowego w Sochaczewie ul. 1 Maja 7 9-500 Sochaczew
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362805
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sochaczewie, krajowy numer identyfikacyjny
32496100000, ul.
ul. 1 Maja
7,
96500
Sochaczew, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
0 46 86 222 50, faks
0 46 86 222 50, e-mail
administracja@sr-sochaczew.org.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sochaczew.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektu osób i mienia w budynku Sadu Rejonowego w Sochaczewie ul. 1 Maja 7 9-500 Sochaczew
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OA-370-8516
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Szczegółowy zakres usług został opisany w Załączniku nr 4 do SIWZ "opis przedmiotu zamówienia" 3. Wykonawca będzie świadczyć usługi, o których mowa w pkt 1 i 2 w obsadzie składającej się z własnych pracowników polegające na: o ochronie obiektu i znajdującego się w nim mienia, a także ochronie pracowników Sądu i zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w budynku. Sąd ma być ochraniany w dni robocze przez 2 strażników od godz. 800 do 1600 oraz przez 1 strażnika od godz. 1600 do 800, a w dni wolne od pracy całą dobę przez 1 strażnika. o ochronie budynku Sądu przy ul. 1-go Maja 7 o powierzchni użytkowej 1654 m2, składającego się z 4 kondygnacji (piwnica, parter I piętro, II piętro) oraz patrolowaniu terenu zewnętrznego wokół budynku o monitoringu obiektu poprzez podłączenie do stacji monitorowania we wszystkie dni całodobowo. Grupa interwencyjna ma spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (Dz. U. Nr 245, poz. 1462). o kontroli pracy pracowników ochrony. Kontrole przeprowadzane będą przez osoby upoważnione przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT170133.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 170133,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- REMONT SALI SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W SOCHACZEWIE
- Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej w miejscowości Bielice
- Rozbudowa skrzyżowania dróg ulicy Gawłowskiej i ulicy Płockiej (prawoskręt) w miejscowości Sochaczew - postępowanie nr 3
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.