eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski i Staniszewskie gmina Raniżów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Kolbuszowa: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski i Staniszewskie gmina Raniżów
Numer ogłoszenia: 43144 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski i Staniszewskie gmina Raniżów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski i Staniszewskie gmina Raniżów zgodnie z załączonymi projektami modernizacji ewidencji gruntów i budynków( zał. 8 do SIWZ) oraz warunkami technicznymi ( zał. 7 do SIWZ). 2. Zamówienie udzielane w częściach: Część I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz warunkami technicznymi. 2) Charakterystyka przestrzenna: Miejscowość Krzątka położona jest w północno-zachodniej części powiatu kolbuszowskiego na terenie Kotliny Sandomierskiej. Obręb charakteryzuje się rozdrobnioną zabudową zagrodową zlokalizowaną w kilku przysiółkach. Ponad połowę powierzchni wsi stanowią lasy państwowe głównie w zarządzie MON. Pozostałą część obrębu stanowią tereny rolne na których przeważają gleby bielicowe. Obręb Krzątka graniczy z obrębami: Brzostowa Góra, Rusinów gmina Majdan Królewski powiat kolbuszowski; Wilcza Wola gmina Dzikowiec powiat kolbuszowski; Poręby Dębskie, Alfredówka gmina Nowa Dęba powiat tarnobrzeski; Dęba, m. Nowa Dęba powiat tarnobrzeski; Krawce gmina Grębów powiat tarnobrzeski; Bojanów gmina Bojanów powiat stalowowolski. 1. Dane ogólne: KRZĄTKA - powierzchnia ogólna - 5406 ha - powierzchnia do opracowania - 2186 ha - ilość działek ogółem - 4285 - ilość działek do opracowania - 4177 - ilość jednostek rejestrowych - 1034 - ilość budynków - 1750 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 25 ark map, - mapa zasadnicza 1: 2000 - 25 ark map, 1:1000 - 2 ark map. Część II : 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Staniszewskie gmina Raniżów zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz warunkami technicznymi. Miejscowość Staniszewskie położona jest w północno - wschodniej części powiatu kolbuszowskiego. Obręb charakteryzuje się zawartą zabudową zagrodową. Działki tworzą układ o charakterze wstęgowym. Miejscowość Staniszewskie graniczy z obrębami: Raniżów, Wola Raniżowska, Zielonka gmina Raniżów powiat kolbuszowski, Hucisko gmina Głogów Małopolski powiat rzeszowski. 2. Dane ogólne: STANISZEWSKIE - powierzchnia ogólna - 844 ha - ilość działek - 1653 - ilość jednostek rejestrowych - 478 - ilość budynków - 310 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 9 ark map, - mapa zasadnicza 1: 2000 - 3 ark map, 1:1000 - 4 ark map ( 100 ha)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.40.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium wysokości: dla cz. I - 5 000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy zł 00/100 ), cz. II - 4 000,00 PLN słownie: cztery tysiące zł 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże , że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej cztery usługi polegające na wykonaniu łącznie modernizacji ewidencji gruntów, założeniu ewidencji budynków oraz wykonaniu numerycznej mapy zasadniczej o wartości nie mniejszej niż :dla cz. I- 120 000,00 zł brutto każda , dla cz. II - 80 000, 00 zł brutto każda, - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli: a)wykonawca wykaże, że na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej pięcioma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe łącznie w zakresie 1 i 2, o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193 poz.1287) oraz przedstawi informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ b) złoży oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług- wymagane zatrudnienie średniorocznie co najmniej 10 pracowników inżynieryjno - technicznych z wykształceniem geodezyjnym w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo- (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy osoba/ osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty i musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np., podwykonawców, osób reprezentujących strony i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp). Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Krząta gmina Majdan Królewski zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków( zał.8 do SIWZ) oraz warunkami technicznymi ( zał7 do SIWZ). 2) Charakterystyka przestrzenna: Miejscowość Krzątka położona jest w północno-zachodniej części powiatu kolbuszowskiego na terenie Kotliny Sandomierskiej. Obręb charakteryzuje się rozdrobnioną zabudową zagrodową zlokalizowaną w kilku przysiółkach. Ponad połowę powierzchni wsi stanowią lasy państwowe głównie w zarządzie MON. Pozostałą część obrębu stanowią tereny rolne na których przeważają gleby bielicowe. Obręb Krzątka graniczy z obrębami: Brzostowa Góra, Rusinów gmina Majdan Królewski powiat kolbuszowski; Wilcza Wola gmina Dzikowiec powiat kolbuszowski; Poręby Dębskie, Alfredówka gmina Nowa Dęba powiat tarnobrzeski; Dęba, m. Nowa Dęba powiat tarnobrzeski; Krawce gmina Grębów powiat tarnobrzeski; Bojanów gmina Bojanów powiat stalowowolski. 1. Dane ogólne: KRZĄTKA - powierzchnia ogólna - 5406 ha - powierzchnia do opracowania - 2186 ha - ilość działek ogółem - 4285 - ilość działek do opracowania - 4177 - ilość jednostek rejestrowych - 1034 - ilość budynków - 1750 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 25 ark map, - mapa zasadnicza 1: 2000 - 25 ark map, 1:1000 - 2 ark map..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Staniszewskie gmina Raniżów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz założenie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębu Staniszewskie gmina Raniżów zgodnie z opracowanym projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków( zał. 8 do Siwz) oraz warunkami technicznymi( zal. 7 do SIWZ). Miejscowość Staniszewskie położona jest w północno - wschodniej części powiatu kolbuszowskiego. Obręb charakteryzuje się zawartą zabudową zagrodową. Działki tworzą układ o charakterze wstęgowym. Miejscowość Staniszewskie graniczy z obrębami: Raniżów, Wola Raniżowska, Zielonka gmina Raniżów powiat kolbuszowski, Hucisko gmina Głogów Małopolski powiat rzeszowski. 2. Dane ogólne: STANISZEWSKIE - powierzchnia ogólna - 844 ha - ilość działek - 1653 - ilość jednostek rejestrowych - 478 - ilość budynków - 310 - mapa ewidencji gruntów skala 1: 2000 - 9 ark map, - mapa zasadnicza 1: 2000 - 3 ark map, 1:1000 - 4 ark map ( 100 ha)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.