eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych, filtrów wlotowych powietrza oraz materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Lublin: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych, filtrów wlotowych powietrza oraz materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części
Numer ogłoszenia: 43125 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych, filtrów wlotowych powietrza oraz materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych, akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych, filtrów wlotowych powietrza oraz materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części: część 1 - dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, część 2 - dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, część 3 - dostawa filtrów wlotowych powietrza wentylacji, klimatyzacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, część 4 - dostawa materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.22.30.00-5, 31.22.41.00-3, 31.30.00.00-9, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2, 42.13.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.41.17.00-1, 42.91.35.00-4, 19.21.25.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w żadnej z części niniejszego postępowania wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak konkretyzacji warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1/ w części 1 - oświadczenia wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 9A do siwz), że materiały składające się na przedmiot zamówienia w części 1 posiadają: 1. Certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa 2. Deklarację zgodności CE 2/ w części 2 - oświadczenia wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 9B do siwz), że materiały składające się na przedmiot zamówienia w części 2 posiadają: 1. Atest higieniczny z Państwowego Zakładu Higieny 2. Certyfikat uprawniający do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa 3. Deklarację zgodności CE

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do siwz, 2/ wypełnione odpowiednio do części, w której wykonawca bierze udział załączniki nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do siwz, 3/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli z dokumentów dostarczonych do oferty nie wynika sposób reprezentacji, w formie opisanej w rozdziale 11 pkt 11.12 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, wynagrodzenie, może ulec zmianie i będzie uzależnione od wysokości nowej stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.lublin.pl/szp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul.Akademicka 13 pokój 54, 20-950 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54, 20-950 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów elektrycznych i oświetleniowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.22.30.00-5, 31.22.41.00-3, 31.30.00.00-9, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów hydraulicznych i sanitarnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00-9, 44.16.30.00-0, 44.41.17.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa filtrów wlotowych powietrza wentylacji, klimatyzacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów wlotowych powietrza wentylacji, klimatyzacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.35.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów tapicerskich dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.25.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.