eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Maleniecka › Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-05

Ruda Maleniecka: Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka
Numer ogłoszenia: 431068 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ruda Maleniecka , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, faks 0-41 373 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Ruda Maleniecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego o parametrach technicznych - jak w załączniku nr 7 do SIWZ, w okresie: od dnia 02.01.2013r. do dnia 31.12.2013r. do szkół wchodzących w skład Zespołu Publicznych Placówek Oświatowych w Rudzie Malenieckiej, tj. do Publicznego Gimnazjum w Rudzie Malenieckiej (1 kotłownia), do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej (1 kotłownia) i do Szkoły Filialnej w Lipie (1 kotłownia), w ilości szacunkowej ok. 45 000 litrów, transportem Dostawcy i na jego koszt. Rozładunek oleju opałowego u Zamawiającego będzie realizowany przez Dostawcę i na jego koszt, odbywać się będzie z autocysterny przy zastosowaniu pompy. Przewiduje się, że cząstkowa dostawa jednorazowa zamawianego oleju opałowego do wszystkich placówek to ok. 11000 - 12000 litrów. Przewiduje się 4 dostawy w ciągu roku. Istnieje możliwość łączenia dostaw oleju do poszczególnych placówek oświatowych. Pojemność zbiorników na olej wynosi: - w Publicznym Gimnazjum w Rudzie Malenieckiej - 4 x 3000 litrów = 12000 litrów, - w Publicznej Szkole Podstawowej w Rudzie Malenieckiej - 6 x 1000 litrów = 6000 litrów, - w Szkole Filialnej w Lipie - 3 x 2000 litrów = 6000 litrów. Zbiorniki na olej opałowy umiejscowione w 3 kotłowniach, do których dostarczany będzie olej opałowy, zlokalizowane są w sposób nie stwarzający żadnych trudności w dostępie do nich (swobodny dostęp autocysterny). Zapotrzebowanie na olej określone w ilości ok. 45 000 litrów zostało oszacowane na podstawie zużycia oleju w ostatnich 12 miesiącach, poprzedzających prowadzenie niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia oleju opałowego, które uzależnione będzie od warunków pogodowych. Minimalne ilości oleju planowane do zakupu w 2012r. Zamawiający określa na 35 000 litrów. Olej opałowy będący przedmiotem zamówienia musi posiadać parametry i właściwości nie gorsze od kwalifikowanych na podstawie normy PN: PN-C-96024:2011 (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15oC, zgodnie z dowodem wydania z bazy paliw dla partii oleju z której realizowana jest dostawa - (zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2011r. Nr 108, poz. 626). Dla przygotowania oferty cenowej na dostawę oleju opałowego, ceną bazową w odniesieniu do której ma zostać ustalona cena ofertowa będzie cena producenta oleju opublikowana na jego stronie internetowej w dniu 09 listopada 2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedłoży kserokopię posiadanej decyzji potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy wymaga od Wykonawcy przedstawienia wykazu dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że zrealizował przynajmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i porównywalne zakresem rzeczowym zamówieniu stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania, z czego jedna o wartości nie mniejszej niż wartość stanowiąca iloczyn ceny jednostkowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w swojej ofercie po uwzględnieniu zaoferowanej marży handlowej lub upustu oraz szacunkowej ilości minimalnej określonej przez Zamawiającego jako 35 000 litrów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia wykazu sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że posiada przynajmniej jedną autocysternę sprawną technicznie, wyposażoną w licznik odczytu ilości dostarczanego oleju. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dokumentów potwierdzających techniczną sprawność pojazdu oraz kserokopię świadectwa Urzędu Miar i Wag potwierdzającą legalizację liczników odczytu ilości dostarczanego oleju.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) W przypadku zmiany siedziby Wykonawcy zostanie odpowiednio zmieniony w umowie zapis dot. siedziby Wykonawcy. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamówienia względem ilości szacowanej na ok. 45 000 litrów, w zależności od faktycznego zużycia oleju (ilości ściśle uzależnione od warunków pogodowych). Minimalną ilość planowanego do zakupu w 2012r. oleju opałowego określa się na 35 000 litrów. W przypadku znacznych odstępstw od wyszacowanej ilości oleju opałowego, strony mogą uznać konieczność wprowadzenia zmian w zapisach umowy związanych ze zmianą ilości zamówienia. Zmiany uznane przez Strony za konieczne (np. zmiana ilości dostawy oleju - powyżej 20% więcej od ilości wyszacowanej), zostaną wprowadzone pisemnym aneksem. c) W przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana taka umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony - zostaną wprowadzone niezbędne zmiany do umowy w formie pisemnego aneksu. d) W przypadku zaistnienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących koniecznością zmiany zapisów umowy (np. zmiany w obowiązujących przepisach prawnych) lub skutkujących niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia - strony wprowadzą niezbędne zmiany do umowy w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, 26-242 Ruda Maleniecka 99A, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.