eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno-inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - wykonanie remontu chodnika w ulicy Jana Pawła II strona prawa .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Ustrzyki Dolne: Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno-inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - wykonanie remontu chodnika w ulicy Jana Pawła II strona prawa .
Numer ogłoszenia: 4309 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, fax 013 460-80-16.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno-inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - wykonanie remontu chodnika w ulicy Jana Pawła II strona prawa ..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie chodnika w ulicy Jana Pawła II - strona prawa - od ul. 1-go Maja do ul. Dobrej na dł. 280 mb . Zakres prac obejmuje między innymi : rozebranuie krawężnika betonowego - 267,70 mb, rozebranie obrzeża bet. - 181,20 mb , rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych - 254,20 m2, Ustawienie krawężnika betonowego wibroprasowanego wraz z wykonaniem łaty z betonu B-10 z oporem - 283,20 mb,ustawienie obrzeża betonowego wibroprasowanego 8x25 cm na piasku z wypełnienim spoin zaprawą cementową - 199,00 mb, wykonanie podbudowy grubości w-wy 10 cm po zagęszczeniu , z tłucznia sortowanego 25-40 mm pod chodniki -377,59 m2 , wykonanie podbudowy grubości 25 cm po zagęszczeniu z tłucznia sortowanego 25-60 mm pod zjazdy - 38,20 m2 , wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej grubości 6 cm typ Nostalit na podsypce cement.piaskowej grub. 3-4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem- 377,59 m2 , wykonanie nawierzchni zjazdów j.w. lecz z kostki brukowej grubości 8 cm - 38,20 m2 , regulacja pionowa istniejących w chodniku zasów wodociągowych i studzienekteletechnicznych do poziomu wykonanej nawierzchni chodnika - 9 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawia załącznik do specyfikacji - przedmiar robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział oferenci spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp oraz spełniajacy warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg wzoru , oświadczenie o podwykonawcach , oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp , wykaz robót z ostatnich 5 lat , wykaz personelu wraz z uprawnieniami, aktualny rejestr firmy , wypełniony i podpisany projekt umowy-szczegółowy opis w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Kopernika 1 pok. nr 12.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2008 godzina 09:00, miejsce: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Kopernika 1 - sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.