eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w celu realizacji nakazu KMPSP - część IIwymiana i montaż stolarki drzwiowej na klatce schodowej K-1 i K-2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27 w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Gdynia: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w celu realizacji nakazu KMPSP - część II: wymiana i montaż stolarki drzwiowej na klatce schodowej K-1 i K-2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27 w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 430948 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392102 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27, 81-405 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6221833, 6229793, faks 058 6221833 w. 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w celu realizacji nakazu KMPSP - część II: wymiana i montaż stolarki drzwiowej na klatce schodowej K-1 i K-2 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Legionów 27 w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na wykonaniu II etapu wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w ZSO nr 1 w Gdyni zgodnie z decyzją Wydziału Architektoniczno-Budowlanego Urzędu Miasta Gdyni nr RAAII.GK.7353-192_10_75_27 w zakresie wymiany i montażu stolarki drzwiowej i dokumentacją stanowiącą załączniki do SIWZ. 1 Zakres rzeczowy robót budowlanych dotyczących montażu stolarki drzwiowej obejmuje: OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT BUDOWLANYCH dotycząca montażu stolarki drzwiowej aluminiowej i drewnianej: 1.1 Wymiana stolarki drzwiowej D1 -1szt w Łączniku RYS. NR17A (Drzwi aluminiowe o odporności ogniowej EI60 dwuskrzydłowe, wyposażone w samozamykacz, okucie, klamkę, wkładkę patentowa). 1.2 Montaż stolarki drzwiowej D3 -2szt w KLATCE K2 Parter RYS. NR14A (Drzwi aluminiowe o odporności ogniowej EI30 jednoskrzydłowe, wyposażone w samozamykacz, okucie, klamkę, wkładkę patentową). 1.3 Wymiana stolarki drzwiowej D4 -1szt w KLATCE K2 Parter RYS. NR14A (Drzwi wewnętrzne drewniane pełne klasa odporności ogniowej EI 30 okleinowane w kolorze klon, jednoskrzydłowe, wyposażone w okucie, klamkę, wkładkę patentową). 1.4 Montaż stolarki drzwiowej D8 -1szt w KLATCE K1 II Piętro RYS. NR12A (Drzwi aluminiowe o odporności ogniowej EI30 jednoskrzydłowe, wyposażone w samozamykacz, okucie, klamkę, wkładkę patentową). 1.5 Montaż stolarki drzwiowej D9 -1szt w KLATCE K1 Parter RYS. NR13A (Drzwi aluminiowe o odporności ogniowej EI30 jednoskrzydłowe, wyposażone w samozamykacz, okucie, klamkę, wkładkę patentową). 1.6 Wymiana stolarki drzwiowej D6 -1szt w KLATCE K2 I Piętro RYS. NR15A (Drzwi wewnętrzne drewniane pełne klasa odporności ogniowej EI 30 okleinowane w kolorze klon, jednoskrzydłowe, wyposażone w okucie, klamkę, wkładkę patentową). 1.7 Wymiana stolarki drzwiowej D2 -1szt w KLATCE K2 I Piętro RYS. NR10A (Drzwi wewnętrzne drewniane pełne klasa odporności ogniowej EI 30 okleinowane w kolorze klon, jednoskrzydłowe, wyposażone w okucie, klamkę, wkładkę patentową). 1.8 Modernizacja okuć: - stolarka okienna 02 -2szt i 04- 3szt -demontaż istniejących okuć, zamontowanie zawiasów i nowym miejscu w systemie uchylnym oraz montaż siłowników otwierania okna w systemie p. poż. bez zasiania elektrycznego. Obróbki wszystkich ościeży w/w zakresie - wykonanie gładzi i malowanie. Wszystkie roboty budowlane wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45000000-7 ROBOTY BUDOWLANE CPV 45453000-7 ROBOTY REMONTOWE CPV 45111300-1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE CPV 45421131-1 INSTALOWANIE DRZWI 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 5 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (część ogólna i część szczegółowa) - załącznik nr 6 do SIWZ 3.1 Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: a) Roboty będą prowadzone bez wyłączenia obiektu z użytkowania, a ich prowadzenie nie może ograniczać funkcjonowania ZSO nr 1 w Gdyni. Prowadzenie robót stanowiących przedmiot zamówienia wiąże się z koniecznością stałej współpracy z dyrekcją szkoły oraz zapewnienia bezpiecznych warunków wykonywania robót przez Wykonawcę. b) Prace remontowe mogą być prowadzone wyłącznie w soboty i niedziele w godz. 8.00 - 21.00 oraz w dni wolne od zajęć dydaktycznych tj. 23-29.12.2011. Każdorazowo teren prac zostanie uprzątnięty i doprowadzony do stanu pozwalającego na użytkowanie. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o terminie montażu. c) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje plac budowy na własny koszt każdorazowo i ostatecznie doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadami według informacji zawartych w pkt 3.12. 3.2 Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36-miesięczną gwarancję od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 3.3 Po okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do dokonania przeglądu w terminie wolnym od zajęć szkolnych i wcześniej uzgodnionym z Zamawiającym i użytkownikiem. 3.4 Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.5 Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 3.7 W przypadku rozbieżności co do zakresu przedmiotu zamówienia, wartości i sposobu rozliczenia oraz cen jednostkowych robót pomiędzy specyfikacjami technicznymi a SIWZ, zastosowanie mają wyłącznie zapisy niniejszej SIWZ. 3.8 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w SIWZ nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Nadzór inwestorski. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Nadzorowi Inwestorskiemu do zatwierdzenia. 3.12 Informacje na temat odpadów: 3.12.1 Wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po renowacji i procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i lub magazynowane w sposób przyjazny środowisku (o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte), co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą o odpadach (Dz.U.07.39.251), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 3.12.2 Wykonawca przed rozpoczęciem prac budowlanych , które mogą spowodować wytworzenie ww. odpadów powinien wypełnić obowiązki wytwórcy odpadów wynikające z art. 17, ust 1, pkt 1) i 2) ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz.U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 - tekst jednolity ) 3.12.3 Wytworzone odpady Wykonawca winien przekazywać uprawnionym firmom posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbiórki, odzysku lub unieszkodliwiania określonych rodzajów odpadów. 3.12.4 Koszty związane z zagospodarowaniem wytworzonych w czasie robót budowlanych odpadów powinny być uwzględnione w ofercie Wykonawcy. 3.13 Zamawiający przekaże Wykonawcy robót budowlanych decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji w dniu podpisania umowy i zobowiązuje Wykonawcę do postępowania zgodnie z decyzją Wydziału Architektoniczno-Budowlanego Urzędu Miasta Gdyni nr RAAII.GK.7353-192_10_75_27, tj. zgłosić do PINB o zamierzonym terminie kontynuacji robót II etapu zgodnie z pk 2 pouczenia do decyzji nr RAAII.GK.7353-192_10_75_27 oraz systematycznie prowadzić dziennik budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.42.11.31-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALU-IDEAL Sp. z o.o., Wierzchosławice 37A, 88-140 Gniewkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60107,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71638,56

  • Oferta z najniższą ceną: 71638,56 / Oferta z najwyższą ceną: 79996,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.