eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowice › usługi zabezpieczenia medycznego funkcjonowania lotnisk czynnych JW 4653 w miejscowości Siemirowice i Darłowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Siemirowice: usługi zabezpieczenia medycznego funkcjonowania lotnisk czynnych JW 4653 w miejscowości Siemirowice i Darłowo
Numer ogłoszenia: 430924 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi zabezpieczenia medycznego funkcjonowania lotnisk czynnych JW 4653 w miejscowości Siemirowice i Darłowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług zabezpieczenia medycznego funkcjonowania lotnisk czynnych JW. 4653 w miejscowości Siemirowice i Darłowo. 1. Zabezpieczenie medyczne funkcjonowania lotnisk czynnych w Siemirowicach i Darłowie musi odbywać się wyłącznie przez lekarzy lotniczych lub ratowników medycznych posiadających certyfikat badań przedstartowych, zgodnie z zapisami postanowień medycznych Regulaminu Lotów Lotnictwa Sił Zbrojnych RP z 2010 r. - załącznik A do SIWZ. 2. Zabezpieczenie medyczne lotnisk obejmuje 24-godzinną służbę Lekarza Dyżurnego Lotniska Czynnego (zwanego dalej LDLC) w Siemirowicach i Darłowie w godzinach 08.00-08.00 dnia następnego. Prognozowana przez Zamawiającego ilość służb w okresie realizacji zamówienia - 308, wg załączonego harmonogramu służb - załącznik nr 1 do istotnych postanowień umowy. 3. Służba LDLC pełniona będzie w wydzielonym pomieszczeniu na terenie ambulatorium z izbą chorych w Siemirowicach i Darłowie, a w przypadku szkolenia lotniczego w powietrzu lub przylotów i wylotów statków powietrznych w pomieszczeniu na terenie Wojskowego Portu Lotniczego w Siemirowicach i Darłowie. 4. Służba LDLC pełniona będzie równocześnie przez dwie osoby - jedna osoba zabezpieczająca lotnisko w Siemirowicach, druga w Darłowie. 5. W dyspozycji LDLC na każdym lotnisku pozostawać będzie pojazd sanitarny z wyposażeniem wraz z przeszkolonym kierowcą - sanitariuszem. 6. Świadczenia medyczne na lotniskach w Siemirowicach i Darłowie udzielane będą w oparciu o sprzęt medyczny, leki i materiały medyczne dostarczone przez Zamawiającego. 7. Środki ochrony osobistej w tym odzież ochronną wraz z ich utrzymaniem i wymianą pozostają w gestii przyjmującego zamówienie. 8. Osoby pełniące służbę LDLC podlegają bezpośrednio pod względem służbowym i fachowym Szefowi Sekcji - Szefowi Służby Zdrowia Zamawiającego. 9. Do obowiązków LDLC należy: 1) planowanie i zapewnienie niezbędnych sił i środków do medycznego zabezpieczenia lotów, 2) prowadzenie analizy stanu sprawności psychofizycznej personelu latającego i warunków mających wpływ na bezpieczeństwo lotów, 3) nadzór nad właściwymi warunkami wymaganego wypoczynku i prawidłowego żywienia personelu latającego wykonującego loty, 4) sprawdzenie wyposażenia apteczek pokładowych i posiadania opatrunków osobistych przez personel latający, 5) niezwłoczne meldowania Pilotowi Operacyjnemu Lotów (zwanego dalej POL) lub organizatorowi lotów o wstrzymaniu od dalszych lotów poszczególnych członków personelu latającego, 6) udzielanie pomocy medycznej personelowi latającemu oraz w nagłych przypadkach pozostałemu personelowi wykonującemu czynności lotnicze na lotnisku czynnym, 7) uczestniczenie w akcjach poszukiwawczo - ratowniczych załóg i innych osób, 8) kontrola stanu sanitarno - higienicznego miejsc w których przebywa personel wykonujący czynności lotnicze na lotnisku czynnym oraz nadzór nad jakością i przestrzeganiem zasad żywienia, 9) przekazywanie na bieżąco oraz na zakończenie lotów POL-owi lub organizatorowi lotów oraz przełożonemu służby uwag z lotniczo - lekarskiego zabezpieczenia lotów, 10) zapoznanie się u POL-a lub organizatora lotów z wnioskami oraz uwagami dotyczącymi medycznego zabezpieczenia lotów. 10. Do dodatkowych obowiązków osoby pełniącej służbę LDLC, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami, w czasie jej przebywania na terenie ambulatorium w Siemirowicach lub Darłowie należy udział w codziennych czynnościach Sekcji Służby Zdrowia takich jak: udział w przyjęciach lekarskich i stomatologicznych chorych, wykonywanie badań profilaktycznych i sanitarnych, wykonywanie zabiegów medycznych i sanitarnych. 11. Osoby wyznaczone przez przyjmującego zamówienie do pełnienia służby LDLC pracować będą na podstawie imiennego grafiku, przekazywanego w formie pisemnej Szefowi Sekcji - Szefowi Służby Zdrowia zamawiającego do zatwierdzenia do dnia piątego każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc pełnienia służby..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niz 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamowień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.30.00 - Lotnicze służby ratownicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jesli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiajacy bedzie oceniał spełnienie warunku metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie zabezpieczenia lotniska czynnego lub zabezpieczenia imprez masowych. Do każdego wykazanego zamówienia należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiajacy bedzie oceniał spełnienie warunku metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jesli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiajacy bedzie oceniał spełnienie warunku metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, ze posiada minimum 6 pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i wymagane dokumenty do realizacji usługi, w tym: a) w przypadku ratowników medycznych: - certyfikat badań przedstartowych, zgodnie z zapisami postanowień medycznych Regulaminu Lotów Sił Zbrojnych RP 2010 r., - dyplom ukończenia szkoły policealnej lub wyższej na kierunku ratownictwo medyczne b) w przypadku lekarzy: - zaświadczenie o przeszkoleniu lotniczym, wydane przez lekarza specjalistę medycyny lotniczej lub medycyny transportu, - dyplom ukończenia szkoły wyższej na wydziale lekarskim, c) wszystkie osoby wskazane do realizacji zamówienia muszą posiadać: - aktualne szkolenie BHP w zakresie podstawowym, - aktualne profilaktyczne badania lekarskie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jesli wykonawca zlozy pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiajacy bedzie oceniał spełnienie warunku metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy pod rygorem nieważności, z poszanowaniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany umowy są możliwe wyłącznie w zakresie i na warunkach wymienionych w niniejszej umowie. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie wykazu pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem uprzedniego dostarczenia przez Wykonawcę nowego wykazu wraz z wymaganymi zaświadczeniami (uprawnieniami). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca świadczenia usługi w ramach struktury organizacyjnej JW. 4653 przy zachowaniu tej samej ilości pracowników Wykonawcy oraz przy zachowaniu tej samej specyfiki przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z powyższymi zmianami. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego zwiększenia ilości służb po stawce dobowej, zgodnej z § 7 ust.1 niniejszej umowy, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość umowy nie może przekroczyć kwoty określonej w § 7 ust.2 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części prognozowanych ilości służb w okresie obowiązywania umowy. Wówczas będą miały zastosowanie przepisy art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria jawna, pokój nr 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.