eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa artykułów żywnościowychmleka i produktów mlecznych oraz tłuszczy roślinnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Poznań: Dostawa artykułów żywnościowych: mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczy roślinnych
Numer ogłoszenia: 43089 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29719 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych: mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczy roślinnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych: mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczy roślinnych w podziale na części: Część nr 1: Mleko i produkty mleczne Część nr 2: Tłuszcze roślinne Część nr 3: Miód wielokwiatowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji stanowiący integralną jej część. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1. dla Części nr 1: mleko i produkty mleczne 2.1.1. Mleko i śmietana muszą być pasteryzowane, słodkie, nie mogą posiadać obcego smaku i zapachu. 2.1.2. Mleko musi mieć jednolitą barwę, nie może posiadać śladów jełczenia. 2.1.3. Sery dojrzewające nie mogą się kruszyć, muszą dobrze kroić się na maszynie, posiadać łagodny smak i zapach. 2.1.4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych identycznych z zaproponowanymi w ofercie. 2.1.5. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie pisemnego zamówienia złożonego faksem / drogą elektroniczną lub telefonicznego, potwierdzonego pisemnie. 2.1.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania mleka (pozycja 1 Załącznika nr 1 do SIWZ dla Części nr 1) do Kuchni Szpitalnej codziennie - od poniedziałku do soboty do godziny 05:30. W każdą sobotę Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania mleka w ilości podwójnej w stosunku do zapotrzebowania jednorazowego. 2.1.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych opisanych w pozycjach 2 - 14 Załącznika nr 1 do SIWZ dla Części nr 1 do Kuchni Szpitalnej 2 razy w tygodniu w terminie 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt. 2.1.5. 2.1.8. Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), a ich produkcja musi być zgodna z zasadami GMP (Dobra praktyka produkcyjna), GHP (Dobra praktyka higieniczna) i systemem HACCP (System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności). 2.1.9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych w opakowaniach nieuszkodzonych, odpowiadających wytycznym Rozporządzenia WE Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych. 2.1.10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów żywnościowych na swój koszt, a transport winien odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących transportu żywności (Dz. U. z 2003 roku, nr 21, poz. 179) oraz Rozporządzeniu WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. 2.2. dla Części nr 2: tłuszcze roślinne 2.2.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych identycznych z zaproponowanymi w ofercie. 2.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie pisemnego zamówienia złożonego faksem / drogą elektroniczną lub telefonicznego, potwierdzonego pisemnie. 2.2.3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych do Kuchni Szpitalnej 1 - 2 razy w tygodniu w terminie 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt. 2.2.2. 2.2.4. Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), a ich produkcja musi być zgodna z zasadami GMP (Dobra praktyka produkcyjna), GHP (Dobra praktyka higieniczna) i systemem HACCP (System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności). 2.2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych w opakowaniach nieuszkodzonych, odpowiadających wytycznym Rozporządzenia WE Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz w opakowaniach oznakowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych. 2.2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów żywnościowych na swój koszt, a transport winien odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących transportu żywności (Dz. U. z 2003 roku, nr 21, poz. 179) oraz Rozporządzeniu WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. 2.3. dla części nr 3: miód wielokwiatowy 2.3.1. Miód w stanie płynnym, o łagodnym, woskowym zapachu. Może posiadać różne barwy i smak uzależnione od rodzaju oblatywanego kwiatu. Po skrystalizowaniu kolor jasnobrązowy. 2.3.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych identycznych z zaproponowanymi w ofercie. 2.3.3. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie pisemnego zamówienia złożonego faksem / drogą elektroniczną lub telefonicznego, potwierdzonego pisemnie. 2.3.4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych do Kuchni Szpitalnej 2 razy w miesiącu w terminie 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt. 2.2.3. 2.3.5. Oferowane artykuły żywnościowe muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), a ich produkcja musi być zgodna z zasadami GMP (Dobra praktyka produkcyjna), GHP (Dobra praktyka higieniczna) i systemem HACCP (System zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności). 2.3.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów żywnościowych w opakowaniach nieuszkodzonych, odpowiadających wytycznym Rozporządzenia WE Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, Rozporządzenia WE Nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011r. w sprawie materiałów i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością, oraz w opakowaniach oznakowanych zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM RADY (WE) nr 1234/2007 z dnia 22 października 2007r. ustanawiającym wspólną organizację rynków rolnych oraz przepisy szczegółowe dotyczące niektórych produktów rolnych (rozporządzenie o jednolitej wspólnej organizacji rynku) 2.3.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia artykułów żywnościowych na swój koszt, a transport winien odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r., nr 136, poz. 914), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących transportu żywności (Dz. U. z 2003 roku, nr 21, poz. 179) oraz Rozporządzeniu WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych. 2.4. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 1 dnia od momentu pisemnego zamówienia złożonego faksem/drogą elektroniczną lub telefonicznego potwierdzonego pisemnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.43.00.00 - Tłuszcze jadalne 15.83.16.00 - Miód .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Mleko i produkty mleczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERMAR Sp. z o. o., ul. Olszynowa 35, 62-081 Wysogotowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197208,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191932,14

  • Oferta z najniższą ceną: 191828,13 / Oferta z najwyższą ceną: 191932,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Tłuszcze roślinne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SERMAR Sp. z o. o., ul. Olszynowa 35, 62-081 Wysogotowo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5411,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5231,10

  • Oferta z najniższą ceną: 5231,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6475,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Miód wielokwiatowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2772,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2772,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2772,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.