To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43062 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Szaflary: Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18703
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny
49001550700000, ul.
ul. Zakopiańska
18,
34-424
Szaflary, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 754 703, faks
182 754 977, e-mail
sekretariat@szaflary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szaflary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa w zakresie prac ziemnych, drogowych i transportowych na terenie Gminy Szaflary
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej. - Wycinanie nawierzchni asfaltowej i uzupełnienie mieszanką asfaltową. - Skrapianie emulsją asfaltową miejsc nawierzchni asfaltowej i zasypaniu grysem kamiennym . - Frezowanie nawierzchni. - Remont nawierzchni ulic i chodników na całej szerokości. Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy dróg, rowów odwadniających, przepustów. - Uzupełnianie ubytków kruszywem. - Ścinanie i równanie kolein. - Ścinanie poboczy. - Pobieranie fosy i wykonanie nowych. Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, malowanie poziomego oznakowania drogowego, montaż znaków drogowych pionowych. - Wykaszanie rowów. - Wykaszanie placów. - Wycinka drzew wraz z frezowaniem pniaków. - Usuwanie gałęzi z drzew. - Zamiatanie chodników i placów. - Malowanie poziomego oznakowania drogowego - z materiałem. - Montaż znaków drogowych pionowych - z materiałem. Usługi sprzętowe oraz prace zlecone ekipie remontowo-budowlanej. - Przekładki i remonty chodników z płyt chodnikowych i kostki betonowej wraz z uzupełnieniem podbudowy. - Naprawy mostów i przepustów. - Udrażnianie przepustów oraz kanalizacji opadowej dróg. - Wykonanie konstrukcji żelbetowej (studnie, ścianki czołowe itp.). - Wykonanie budowli siatkowo - kamiennych. - Usługi sprzętowe: - koparkami od 0,4m3 do 1m3; - ładowarką; - równiarką wieloczynnościową; - frezarką; - rozściełaczem; - walcem do 6 ton i powyżej 10 ton; - kosiarką wysięgnikową do rowów; - zamiatarka chodnikowa; - samochód specjalny próżniowo-ssący do czyszczenia kanałów i wpustów deszczowych; - usługi transportowe samochodami ciężarowymi (od 5 do 15 ton). - remonterem, - recyklerem, - termos do masy mineralno-bitumicznej. Dostawa kruszyw i materiałów budowlanych na terenie gminy Szaflary. - Dostawa materiałów w dowolne miejsce na terenie gminy Szaflary: - kliniec kl. II gat.I, - kliniec 0-31,5mm, - piasek łamany zwykły 0-2mm, - grys 16-31,5mm, - tłuczeń kl. II gat. I, - cement CEM II/B-V 32,5R, - beton B-20 - słupki do znaków drogowych, - znaki drogowe, - barierki, - progi zwalniające.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233104-2
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45111200-0,
45111240-2,
45112100-6,
45500000-2,
77314100-5,
77340000-5,
90610000-6,
90640000-5,
60000000-8,
44111000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69105.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 85000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Bieżąca naprawa i utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, poboczy dróg, rowów odwadniających, przepustów. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60975.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Utrzymanie i konserwacja terenów zielonych, chodników, placów gminnych, malowanie poziomego oznakowania drogowego, montaż znaków drogowych pionowych. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52845.53 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17600,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: sługi sprzętowe oraz prace zlecone ekipie remontowo-budowlanej. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4065.04 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 103050,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Dostawa kruszyw i materiałów budowlanych na terenie gminy Szaflary. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13888.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63333,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.