eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Herby › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ulicy Szkolnej w Olszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Herby: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ulicy Szkolnej w Olszynie
Numer ogłoszenia: 430578 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Herby , ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby, woj. śląskie, tel. 034 3574100 w. 12, faks 034 3574105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bazagmin.pl/bip_herby

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ulicy Szkolnej w Olszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie w miejscowości Olszyna przy ulicy Szkolnej boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej typu natryskowego, ogrodzenia, ciągów komunikacyjnych i nawierzchni z trawy naturalnej. Projekt przewiduje wykonanie podbudowy wraz z nawierzchnią z asfaltobetonu oraz wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Boisko wielofunkcyjne składać ma się z boiska do piłki ręcznej, siatkówki i dwóch boisk do koszykówki. Wykonanie wokół boiska chodników z kostki betonowej, oraz odwodnienia powierzchniowego z korytek betonowych. Boisko zostanie ogrodzone po obwodzie ogrodzeniem o wysokości 4,1 m. Ogrodzenie posiadać będzie usytuowaną furtkę i awaryjną bramę wjazdową dla karetek pogotowia. Przy ogrodzeniu przebiegać będzie opaska z trawy naturalnej. Technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK na podbudowie z kruszywa kamiennego. Szczegółowy zakres robót określony jest w specyfikacji technicznej załączonym do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 74.22.50.00 - 74.22.50.00 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.61.00 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 tycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp. Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania 3. Zaświadczenie o nie zaleganiu Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 4. Uprawnienia pracowników Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykaz narzędzi i urządzeń Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie zadania określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu 7. Gwarancje Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót 8. Ubezpieczenie Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: Lp. Nazwa dokumentu potwierdzającego Wymagany dokument Nr załącznika do SIWZ 1. Formularz ofertowy Oferta sporządzona według załączonego wzoru 1 2. Przedmiar robót Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót Załącznik zewnętrzny 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 Oświadczenie z art. 22 i 24 2 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Załącznik zewnętrzny 5. Zaświadczenia z ZUS-u i US Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące Załącznik zewnętrzny 6. Zaświadczenie z KRK Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące Załącznik zewnętrzny 7. Potencjał kadrowy Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia 3 8. Uprawnienia pracowników Kopie uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie Załącznik zewnętrzny 9. Zaświadczenie z Izby Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Załącznik zewnętrzny 10. Wykaz narzędzi i urządzeń Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 4 11. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu 5 12. Ubezpieczenie Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 500 000 PLN netto Załącznik zewnętrzny Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia w ofercie, dotyczące użytych materiałów przy budowie boiska wielofunkcyjnego: a) Certyfikaty lub deklaracje zgodności z polskimi normami b) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta c) Atesty PZH dla poszczególnych materiałów d) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 5.2. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w rozdziale V punkcie 5.1. lp. 4 - 7, które składa każdy Wykonawca, b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3. W przypadku podpisywania oferty i składających się na nią dokumentów i oświadczeń przez osob(ę)y niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl/bip_herby/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Herby, ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Herby, ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby, pokój nr 8 (SEKRETARIAT).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.