Ogłoszenie z dnia 2005-08-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnowskie Góry: świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania gminnych placów i jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry w sezonach 2005/2006 i 2006/2007 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, do kontaktów: Andrzej Ściebura, Halina Kaczmarek, Antoni Zientkowski, Józef Gasz, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, tel. 032 3933605, fax 032 3339602, bip.tarnowskiegory.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: 1.Urząd Miejski Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych 2. Urząd Miejski Tarnowskie Góry Wydział Gospodarki Miejskiej, 1. Andrzej Ściebura, Halina Kaczmarek, 2. Antoni Zientkowski, Józef Gasz, 1. Rynek 4, 2. Sienkiewicza 2, 42-600 Tarnowskie Góry, tel. 1. 032 3933855, 2. 032 3933660, fax 1. 032 3339602, 2. 3933609, e-mail: 1. a.sciebura@um.tgory.pl, 2. p.ochman@um.tgory.pl, bip.tarnowskiegory.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych, Andrzej Ściebura, Halina Kaczmarek, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, tel. 032 3933855, 032 3933856, fax 032 3339602, e-mail: a.sciebura@um.tgory.pl, bip.tarnowskiegory.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry Biuro Zamówień Publicznych, Andrzej Ściebura, Halina Kaczmarek, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, tel. 032 3933855, fax 032 3933605, e-mail: a.sciebura@um.tgory.pl, bip.tarnowskiegory.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi w zakresie zimowego utrzymania gminnych placów i jezdni na terenie Gminy Tarnowskie Góry w sezonach 2005/2006 i 2006/2007. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odśnieżania, usuwania gołoledzi i usuwania lodu z placów i jezdni gminnych oraz chodników przyległych do nieruchomości gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w sezonie 2005/2006 i 2006/2007. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Tarnowskie Góry. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 201 798,32 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90; data zakończenia: 30.04.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium w wysokości: 24 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy winni dysponować doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwóch usług podobnych do niniejszego przedmiotu zamówienia. Przez "podobne zamówienie" zamawiający rozumie zamówienia o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze, wartości i stopniu złożoności 2. Wykonwcy winni dysponowac następującym, w pełni sprawnym sprzętem: - pługo-piaskarka - 4 szt. - traktor z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt. - samochód ciężarowy o ładowności minimum 5 ton - 4 szt. - ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 1,25 m sześc. - 1 szt. - ładowarka samojezdna o pojemności łyżki 2,00 m sześc. - 1 szt. - pojemnik na piasek o pojemności minimum 100 litrów - 9 szt. - telefony komórkowe (dla operatorów sprzętu i dyspozytora) - 13 szt. - telefon stacjonarny (dla dyspozytora) - 1 szt. - znakami i barierkami jakie zgodnie z prawem o ruchu drogowym należy ustawić by tymczasowo ograniczyć ruch lub ewentualnie całkowicie zamknąć place lub jezdnie w czasie prowadzonych usług 3. Wykonawcy winni znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną minimum 300 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp 5. spełniają warunki art. 22 ust. 1 pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BZP-3410/X/1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.10.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.10.2005, godzina 10:15, Urząd Miasta Tarnowskie Góry Rynek 4 pokój 30.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.08.2005.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
- "Budowa trasy rowerowej na odcinku od ulicy Parkowej w Tarnowskich Górach do granicy z miastem Bytom." - dokumentacja projektowa
- Remont DP 3209 S ul. Powstańców Śląskich w Tworogu i ul. Wiejska w Nowej Wsi Tworoskiej
- BZP.271.12.2024 Budowa zatoki kiss&ride wraz z remontem nawierzchni utwardzonych przy Zespole szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.11.2024) Budowa oświetlenia na terenie parku położonego w Reptach Śląskich etap III oraz w rejonie ronda Kaczyniec
- "Wykonanie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na drogach gminnych w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.