eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie w ramach projektu MYŚL POZYTYWNIE - STARTUJ AKTYWNIE.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Szczytno: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie w ramach projektu MYŚL POZYTYWNIE - STARTUJ AKTYWNIE.
Numer ogłoszenia: 430464 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pup.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie w ramach projektu MYŚL POZYTYWNIE - STARTUJ AKTYWNIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). Uczestnikami szkoleń będą osoby bezrobotne do 25 roku życia, jednocześnie będące bez kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, które wspólnie z doradcą zawodowym Powiatowego Urzędu Pracy opracowały Indywidualny Plan Działania oraz odbyły 4-dniowe warsztaty aktywizująco-motywujące z zakresu poradnictwa zawodowego. Zamówienie dotyczy organizacji i przeprowadzenia czterech różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla 54 osób bezrobotnych. Zamówienie publiczne zostało podzielone na cztery części, z czego każda część stanowi odrębnie zorganizowane szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części: I część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY, II część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU - SPRZEDAWCA, III część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU - TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE, IV część zamówienia: Szkolenie pod nazwą: KURS ZAWODU - SPAWACZ METODAMI TIG I MAG..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem (w szczególności, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: I część: Kurs zawodu - przedstawiciel handlowy Zapewnienie do zajęć: 1) dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2, - wyposażenie sali dydaktycznej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, tj. minimum w projektor multimedialny, ekran, tablicę lub flip-chart, 2) praktycznych: odpowiedniej pracowni komputerowej wyposażonej w sprzęt umożliwiający prawidłową realizację kształcenia, tj. w minimum 14 komputerów z dostępem do Internetu + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 15 komputerów). II część: Kurs zawodu - sprzedawca Zapewnienie do zajęć: 1) dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2, - wyposażenie sali dydaktycznej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, tj. minimum w projektor multimedialny, ekran, tablicę lub flip-chart, 2) praktycznych: - odpowiedniej pracowni komputerowej wyposażonej w sprzęt umożliwiający prawidłową realizację kształcenia, tj. w minimum 20 komputerów z dostępem do Internetu + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 21 komputerów) - z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia, - minimum 10 kas fiskalnych (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia), aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający), - minimum 10 placówek handlowych (sklepy, hurtownie) zatrudniających co najmniej dwóch pracowników w każdej z nich (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia). III część: Kurs zawodu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie Zapewnienie do zajęć: 1) dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2, - wyposażenie sali dydaktycznej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, tj. minimum w projektor multimedialny, ekran, tablicę lub flip-chart, 2) symulacyjnych: poligonu budowlanego przeznaczonego do organizacji tego rodzaju szkoleń, 3) praktycznych z zakresu obsługi komputera: odpowiedniej pracowni komputerowej wyposażonej w sprzęt umożliwiający prawidłową realizację kształcenia, tj. w minimum 12 komputerów z dostępem do Internetu + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 13 komputerów) - z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia. IV część: Kurs zawodu - spawacz metodami TIG i MAG Zapewnienie do zajęć: 1) dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2, - wyposażenie sali dydaktycznej w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, tj. minimum w projektor multimedialny, ekran, tablicę lub flip-chart, 2) praktycznych: - warsztatu szkoleniowego z co najmniej 6 stanowiskami do zajęć praktycznych (na jedno stanowisko przypadać może maksimum dwóch szkolonych spawaczy), - odpowiedniej pracowni komputerowej wyposażonej w sprzęt umożliwiający prawidłową realizację kształcenia, tj. w minimum 12 komputerów z dostępem do Internetu + 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 13 komputerów) - z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu (niniejsze warunki udziału należy spełniać łącznie): I część: Kurs zawodu - przedstawiciel handlowy - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego, zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - zapewnienie do treningu umiejętności osobistych trenerów rozwoju osobistego posiadających certyfikat lub akredytację wydane przez jedną z wymienionych niżej organizacji certyfikujących lub akredytujących coachów, tj.: ICC (International Coaching Community), ICF (International Coach Federation), IIC (International Institute of Coaching), EMCC (European Mentoring and Coaching Council), lub posiadających uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu. - zapewnienie do zajęć z obsługi komputera z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL Core wykładowców posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL Core, - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. II część: Kurs zawodu - sprzedawca - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego, zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach handlowych. - zapewnienie do treningu umiejętności osobistych trenerów rozwoju osobistego posiadających certyfikat lub akredytację wydane przez jedną z wymienionych niżej organizacji certyfikujących lub akredytujących coachów, tj.: ICC (International Coaching Community), ICF (International Coach Federation), IIC (International Institute of Coaching), EMCC (European Mentoring and Coaching Council), lub posiadających uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu. - zapewnienie do zajęć z obsługi komputera z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) wykładowców posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel (e-Citizen), - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach handlowych. III część: Kurs zawodu - technolog robót wykończeniowych w budownictwie - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora minimum wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego, zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów zajęć praktycznych w zaproponowanych zakładach pracy. - zapewnienie do zajęć z obsługi komputera z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) wykładowców posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel (e-Citizen), - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów zajęć praktycznych w zaproponowanych zakładach pracy. IV część: Kurs zawodu - spawacz metodami TIG i MAG - posiadanie przez wykładowców zajęć teoretycznych oraz instruktorów zajęć praktycznych kwalifikacji zawodowych zgodnych z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach dotyczących szkolenia i egzaminowania spawaczy, - zapewnienie do zajęć z obsługi komputera z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) wykładowców posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e-Obywatel (e-Citizen), - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem, - posiadanie przez wykładowców do zajęć z obsługi komputera z zakresu Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. Powyższy warunek nie dotyczy wykładowców/instruktorów zajęć teoretycznych i praktycznych z zakresu spawania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty Szkolenia, 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie - w przypadku gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40.0
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25.0
  • 3 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 15.0
  • 4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
  • 5 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; 2) zmiana liczby osób objętych szkoleniem w stosunku do planowanej liczby podanej w specyfikacji w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie, jednakże liczba uczestników nie może być mniejsza niż 10 osób i nie większa niż 20 osób; 3) zmiana ogólnego kosztu szkolenia przysługującego instytucji szkoleniowej w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem (o którym mowa powyżej), przy zachowaniu jednostkowej ceny szkolenia podanej w ofercie szkolenia; 4) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę, trenera, instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego. W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany. 5) zmiana umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych krajowych bądź wspólnotowych oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego dotyczących zasad realizacji i finansowania projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych będą realizowane w ramach projektu pn.: MYŚL POZYTYWNIE - STARTUJ AKTYWNIE, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS ZAWODU - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych oraz rozszerzenie kompetencji dla zwiększenia mobilności zawodowej. Zamawiający zastrzega, aby szkolenie odbywało się na terenie miasta Szczytno. Dopuszcza się realizację szkolenia poza miastem Szczytno wyłącznie w zakresie realizacji zajęć z obsługi komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL Core (IV moduł szkolenia). Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować obowiązkowo następujące moduły szkoleniowe: I. Trening umiejętności osobistych, w tym: - trening asertywności, - budowanie motywacji osobistej, - budowanie poczucia własnej wartości, - trening autoprezentacji, - zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja czasu pracy, - zarządzanie emocjami i redukcja stresu. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 50 godzin. UWAGA! Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony w rozbiciu na 3 etapy, tj. na początku szkolenia, w środku szkolenia oraz na końcu szkolenia, w następującym układzie godzinowo-tematycznym: 1) 18 godzin (6h razy 3 dni) - trening asertywności, budowanie motywacji osobistej; 2) 14 godzin (7h razy 2 dni) - budowanie poczucia własnej wartości, trening autoprezentacji; 3) 18 godzin (6h razy 3 dni) - zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja czasu pracy oraz zarządzanie emocjami i redukcja stresu. Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony przez trenerów rozwoju osobistego - posiadających certyfikat, akredytację coacha lub uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu. II. Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie przedstawiciela handlowego, w tym: 1) prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy w oparciu o kodeks pracy, 2) kreowanie wizerunku oraz savoir-vivre w miejscu pracy, w tym stosowanie norm etycznych i estetycznych; 3) prospecting - poszukiwanie i pozyskiwanie klientów; 4) prowadzenie rozmów z pracownikami, kontrahentami i klientami; 5) prowadzenie korespondencji; 6) pozyskiwanie informacji rynkowych; 7) marketing i reklama w handlu; 8) analizowanie i interpretowanie informacji marketingowych; 9) przeprowadzenie analizy sytuacyjnej rynku; 10) wybieranie docelowych segmentów rynku; 11) warunki skutecznej wizyty handlowej. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 50 godzin. III. Zajęcia warsztatowe w zakresie niezbędnych umiejętności w zawodzie przedstawiciela handlowego, w tym: 1) przygotowanie sprzedaży; 2) prowadzenie sprzedaży; 3) negocjacje w biznesie; 4) techniki obrony i argumentacji ceny; 5) perswazja, sztuka przekonywania; 6) prowadzenie sprzedaży sieciowej; 7) działania po zakończeniu sprzedaży. Łącznie zajęcia te powinny obejmować 40 godzin. Wykonawca powinien szczegółowo opisać metodykę prowadzenia zajęć warsztatowych uwzględniając nabycie umiejętności praktycznych przez uczestników szkolenia. IV. Obsługa komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL Core, w tym: 1) podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych; 2) użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami; 3) przetwarzanie tekstów; 4) arkusze kalkulacyjne; 5) użytkowanie baz danych; 6) grafika menedżerska i prezentacyjna; 7) przeglądanie stron internetowych i komunikacja; 8) egzaminy z zakresu ECDL Core. Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 100 godzin. Egzamin ECDL Core musi być przeprowadzony w certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL przez certyfikowanych przez Polskie Biuro ECDL, odpowiednio przygotowanych egzaminatorów ECDL Core. Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić pracownię komputerową wyposażoną w minimum 14 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć (łącznie 15 komputerów). V. Nauka języka angielskiego (80 godzin). Tematyka powinna być głównie nastawiona na zastosowanie języka angielskiego w pracy zawodowej, a więc głównie Business English na poziomie podstawowym, z uwagi na podstawową znajomość języka angielskiego przez większość osób zrekrutowanych na szkolenie. VI. Egzamin wewnętrzny. Egzamin należy przeprowadzić w ramach godzin ustalonych dla niniejszego szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25.0
    • 3. Program szkolenia i metodyka nauczania - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS ZAWODU - SPRZEDAWCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Zamawiający zastrzega, aby szkolenie odbywało się na terenie miasta Szczytno. Dopuszcza się realizację szkolenia poza miastem Szczytno wyłącznie w zakresie realizacji następujących zajęć: V moduł: Obsługa komputera w zawodzie sprzedawcy, VI moduł: Obsługa komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) oraz VII moduł: Zajęcia praktyczne w placówkach handlowych. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować obowiązkowo: I. Trening umiejętności osobistych, w tym: - trening asertywności, - budowanie motywacji osobistej, - budowanie poczucia własnej wartości, - zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja czasu pracy, - zarządzanie emocjami i redukcja stresu. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 30 godzin. UWAGA! Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony w dwóch etapach, tj. na początku szkolenia oraz na końcu szkolenia, w następującym układzie godzinowo-tematycznym: 1) 18 godzin (6h razy 3 dni) - trening asertywności, budowanie motywacji osobistej oraz budowanie poczucia własnej wartości; 2) 12 godzin (6h razy 2 dni) - zarządzanie sobą w czasie i efektywna organizacja czasu pracy oraz zarządzanie emocjami i redukcja stresu. Trening umiejętności osobistych powinien być przeprowadzony przez trenerów rozwoju osobistego - posiadających certyfikat, akredytację coacha lub uprawnienia trenerskie, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu coachingu. II. Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie sprzedawcy, w tym: 1) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce handlowej; 2) prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy w oparciu o kodeks pracy; 3) organizacja handlu w gospodarce rynkowej; 4) marketing i reklama w handlu; 5) wyposażanie punktu sprzedaży detalicznej; 6) organizacja zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów; 7) wykonywanie i dokumentowanie podstawowych obliczeń sklepowych; 8) przeprowadzanie inwentaryzacji; 9) obsługa klienta, w tym trudnego klienta (nawiązanie kontaktu z klientem i wzbudzenie zaufania); 10) skuteczne metody sprzedaży; 11) sztuka dekorowania wnętrza sklepu i okna wystawowego; 12) negocjacje w sprzedaży; 13) kreowanie wizerunku oraz savoir-vivre w miejscu pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 100 godzin. III. Zajęcia warsztatowe w zakresie niezbędnych umiejętności w zawodzie sprzedawcy - w wymiarze 20 godzin. Wykonawca powinien szczegółowo opisać metodykę prowadzenia zajęć warsztatowych uwzględniając nabycie umiejętności praktycznych przez uczestników szkolenia. IV. Obsługa kasy fiskalnej - 20 godzin (w tym 14 godzin zajęć praktycznych). Wykonawca powinien zapewnić minimum 10 kas fiskalnych (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia), aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający). V. Obsługa komputera w zawodzie sprzedawcy, w tym: - obsługa komputera w zakresie podstawowym (środowisko Windows, wybrane zagadnienia z Pakietu Microsoft Office), - obsługa użytkowych programów komputerowych wykorzystywanych w sprzedaży i handlu (minimum dwa programy komputerowe handlowo-magazynowe - należy podać nazwy proponowanych programów komputerowych). Łączna liczba godzin: 60 godz. VI. Obsługa komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen), w tym: 1) użytkowanie komputerów; 2) Internet i wyszukiwanie informacji (w tym m.in. związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy); 3) poczta elektroniczna; 4) e-Uczestnictwo (w tym m.in.: załatwianie spraw urzędowych, robienie zakupów, płacenie rachunków, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu, korzystanie z różnych serwisów informacyjnych); 5) egzamin z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 40 godzin. Egzamin e-Obywatel (e-Citizen) musi być przeprowadzony w certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL przez certyfikowanych przez Polskie Biuro ECDL, odpowiednio przygotowanych egzaminatorów ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić pracownię komputerową wyposażoną w minimum 20 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć, a więc łącznie 21 komputerów (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia). VII. Zajęcia praktyczne w placówkach handlowych (sklepy, hurtownie) z zapewnieniem bezpośredniego kontaktu z klientem w procesie sprzedaży - 60 godzin. Zajęcia praktyczne może odbywać maksymalnie dwóch uczestników szkolenia w jednym sklepie, hurtowni zatrudniającym co najmniej dwóch pracowników. Należy zapewnić minimum 10 placówek handlowych zatrudniających co najmniej dwóch pracowników w każdej z nich (z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia). Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach handlowych. Przy wyborze miejsc zajęć praktycznych Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na placówki handlowe planujące w najbliższym czasie zatrudnienie pracowników, z uwagi na dbałość o efektywność zatrudnieniową szkolenia. VIII. Egzamin wewnętrzny. Egzamin należy przeprowadzić w ramach godzin ustalonych dla niniejszego szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25.0
    • 3. Program szkolenia i metodyka nauczania - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS ZAWODU - TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Szkolenie powinno obejmować obowiązkowo zagadnienia teoretyczne i zajęcia praktyczne w zakresie: I. Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę w zawodzie technologa robót wykończeniowych w budownictwie, w tym: 1) podstawowe akty prawne dotyczące pracy; 2) prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy w oparciu o kodeks pracy; 3) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz ochrony środowiska przy robotach budowlanych; 4) udzielanie pierwszej pomocy; 5) zagadnienia z zakresu: - wykonywania robót malarsko-szpachlarskich z zastosowaniem różnych technik malowania; - wykonywania robót glazurniczo-posadzkarskich; - wykonywania wykończeniowych robót murarskich; - wykonywania dociepleń budynków; - montażu sufitów podwieszanych; - kładzenia tynków zwykłych i cienkowarstwowych. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin. II. Zajęcia na symulacyjnym poligonie budowlanym zgodne z zakresem zajęć praktycznych - (100 godzin). III. Zajęcia praktyczne w zakładach pracy w wymiarze 200 godzin, w tym: - wykonywanie robót malarsko-szpachlarskich z zastosowaniem różnych technik malowania; - wykonywanie robót glazurniczo-posadzkarskich (w tym: wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli, wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, płyt mozaikowych i paneli); - wykonywanie wykończeniowych robót murarskich (budowanie ścianek działowych, wykonywanie obudowy, osadzanie drobnych elementów prefabrykowanych); - wykonywanie dociepleń budynków; - montaż sufitów podwieszanych; - kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych. IV. Obsługa komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen), w tym: 1) użytkowanie komputerów; 2) Internet i wyszukiwanie informacji (w tym m.in. związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy); 3) poczta elektroniczna; 4) e-Uczestnictwo (w tym m.in.: załatwianie spraw urzędowych, robienie zakupów, płacenie rachunków, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu, korzystanie z różnych serwisów informacyjnych); 5) egzamin z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 40 godzin. Egzamin e-Obywatel (e-Citizen) musi być przeprowadzony w certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL przez certyfikowanych przez Polskie Biuro ECDL, odpowiednio przygotowanych egzaminatorów ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić pracownię komputerową wyposażoną w minimum 12 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć (łącznie 13 komputerów) - z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia. V. Egzamin teoretyczny i praktyczny. Egzamin należy przeprowadzić w ramach godzin ustalonych dla niniejszego szkolenia. Dodatkowo Wykonawca powinien spełniać poniższe warunki: 1) Zajęcia symulacyjne powinny być realizowane na poligonie budowlanym przeznaczonym do organizacji tego rodzaju szkoleń, w warunkach zbliżonych do rzeczywistej pracy, pozwalających na zdobycie umiejętności praktycznych przygotowujących do przyszłej pracy zawodowej. 2) Należy zapewnić odpowiednią ilość nowoczesnego i sprawnego sprzętu, narzędzi oraz materiałów, dostosowanych do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież roboczą. 3) Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie stałego nadzoru instruktorów podczas zajęć symulacyjnych i praktycznych. 4) Miejsce odbywania zajęć praktycznych, front prowadzonych robót oraz kadra dydaktyczna powinny gwarantować solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. 5) Należy zaplanować przeprowadzenie zajęć praktycznych również na bazie instytucji użyteczności publicznej wskazanej przez Zamawiającego. Zakres robót wskazanych przez Zamawiającego (składających się na zajęcia praktyczne przeprowadzone we wskazanej instytucji) należy ustalić z Zamawiającym przed przygotowaniem oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25.0
    • 3. Program szkolenia i metodyka nauczania - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS ZAWODU - SPAWACZ METODAMI TIG I MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza i zdobycia obowiązujących uprawnień w zakresie spawania metodą TIG oraz metodą MAG. Zakres tematyczny szkolenia: I. Zagadnienia teoretyczne i zajęcia praktyczne z zakresu spawania metodami TIG i MAG: - Bezpieczeństwo i higiena pracy. - Zagadnienia teoretyczne z zakresu spawania metodami TIG i MAG. - Zajęcia praktyczne z zakresu spawania metodami TIG i MAG wraz z instruktażem wstępnym, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. - Zajęcia z zakresu sporządzania i czytania rysunku technicznego. - Egzamin w zakresie zdobycia uprawnień spawacza metodami TIG i MAG. Zagadnienia teoretyczne powinny obejmować 80 godzin (w tym 13 godzin rysunku technicznego). Zajęcia praktyczne powinny obejmować 220 godzin. Szkolenie i egzamin spawaczy powinny być przeprowadzone według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach dotyczących szkolenia i egzaminowania spawaczy. II. Obsługa komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen), w tym: 1) użytkowanie komputerów; 2) Internet i wyszukiwanie informacji (w tym m.in. związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy); 3) poczta elektroniczna; 4) e-Uczestnictwo (w tym m.in.: załatwianie spraw urzędowych, robienie zakupów, płacenie rachunków, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu, korzystanie z różnych serwisów informacyjnych); 5) egzamin z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 40 godzin. Egzamin e-Obywatel (e-Citizen) musi być przeprowadzony w certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL przez certyfikowanych przez Polskie Biuro ECDL, odpowiednio przygotowanych egzaminatorów ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. Należy zapewnić pracownię komputerową wyposażoną w minimum 12 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć (łącznie 13 komputerów) - z uwagi na ewentualne zwiększenie liczby uczestników szkolenia. III. Egzamin teoretyczny i praktyczny. Egzamin należy przeprowadzić w ramach godzin ustalonych dla niniejszego szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25.0
    • 3. Program szkolenia i metodyka nauczania - 15.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.