eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Knurów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 430342 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o. , ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 331 93 34, faks 32 331 93 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozknurow.pl/spolka

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku wraz z transportem do siedziby Zamawiającego - ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 6 Formularz cenowy do SIWZ. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 6 Formularz cenowy są ilościami maksymalnymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Przedmiot zamówienia podzielony został na 23 Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zabrania się składania ofert częściowych w ramach danej Części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 01.01.2010 r. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Prawa zamówień publicznych. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 a, b SIWZ; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) - na potwierdzenia tego warunku Wykonawca złoży dokument wskazany w pkt. 8.1 b SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pod warunkiem, iż oferta taka będzie spełniać następujące wymagania: a)wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; b)oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie; c)każdy z wykonawców składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w SIWZ; d)wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt 8.1 SIWZ. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia/nie spełnia, czyli nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub oświadczenia, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu lub oświadczenia. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - Załącznik nr 4, a jeżeli oferowany wyrób nie wymaga niniejszego dopuszczenia Wykonawca złoży osobne oświadczenie; b)Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia próbek Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana przez okres obowiązywania umowy celem potwierdzenia każdorazowej dostawy z dostarczonymi próbkami w trakcie realizacji umowy - Załącznik nr 5. 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - Załącznik nr 6 - wypełniony i podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - na Formularzu ofertowym Załącznik nr 1, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 8.1 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - wymagane dokumenty a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz , że nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik nr 3; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.: 1) 8.1a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt. 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1 a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.2 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane dokumenty a)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane dostawy są dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - Załącznik nr 4, a jeżeli oferowany wyrób nie wymaga niniejszego dopuszczenia Wykonawca złoży osobne oświadczenie; b)Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy w trakcie postępowania przetargowego na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie próbki zaoferowanego w ofercie przetargowej asortymentu celem potwierdzenie, że oferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia próbek Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana przez okres obowiązywania umowy celem potwierdzenia każdorazowej dostawy z dostarczonymi próbkami w trakcie realizacji umowy - Załącznik nr 5. 8.3 Pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty, jakie należy załączyć do oferty a) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, b) Formularz cenowy - Załącznik nr 6 - wypełniony i podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową/imienną) przez Wykonawcę, c) Wzór umowy - Załącznik nr 2 (uwaga: wzór umowy winien być zaparafowany); d) Oświadczenie Wykonawcy zawierające wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - na Formularzu ofertowym Załącznik nr 1, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) - pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy, f) W przypadku spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozknurow.pl/spolka.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8, pokój nr 16, w godzinach 8:00-14:00 od poniedziałku do piątku lub pocztą przesyłana na pisemny wniosek Wykonawcy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, pokój nr 16 w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:25 do 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (papiery do EKG, KTG). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części I.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.32.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (pasta do EKG, żel do EKG). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części II.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostaw sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (różny sprzęt medyczny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części III.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (ostrza, szyny, golarki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części IV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (igły do znieczuleń, zestawy do znieczuleń). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części V.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 31.71.11.40-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (kaniule, przyrządy do przetaczania krwi, płynów infuzyjnych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części VI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (maski, czepki, prześcieradła). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części VII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (wzierniki, szczoteczki do wymazów, prezerwatywy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części VIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (cewniki, zgłębniki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części IX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (dreny, łączniki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części X.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (rękawice). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (rurki intubacyjne, tracheostomijne, maski tlenowe, filtry). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (strzykawki, igły). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (włóknina, serwety, rękawy foliowo-papierowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XIV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (testy, taśmy wskaźnikowe, wskaźniki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XV.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (probówki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XVI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (probówki, szkiełka). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XVII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (folie chirurgiczne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XVIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (pieluchomajtki, podkłady). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XIX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (zestaw serwet). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (dreny, łączniki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XXI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (dreny, pojemniki wielorazowe, wkłady). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XXII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku (zestawy do punkcji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 Formularz cenowy dla Części XXIII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.