eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › "Przebudowa drogi gminnej Plewnia- Plewnia Nowa -Kuźnica Nr 674900P"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-14

Ogłoszenie nr 43023 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.

Ceków: "Przebudowa drogi gminnej Plewnia- Plewnia Nowa -Kuźnica Nr 674900P"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014 - 2020 w ramach pddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18947


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ceków-Kolonia, krajowy numer identyfikacyjny 54116700000, ul. Ceków-Kolonia  51, 62834   Ceków, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 631 002, faks 627 631 151, e-mail ugcekow1@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ug.cekow.ibip.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi gminnej Plewnia- Plewnia Nowa -Kuźnica Nr 674900P"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa drogi gminnej Plewnia- Plewnia Nowa -Kuźnica Nr 674900P". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : a) roboty pomiarowe, b) roboty rozbiórkowe, c)karczowanie pni pozostałych po wycince drzew, d) usunięcie warstwy humusu, e) wykonanie nasypów wraz z zakupem i dowozem materiału pod poszerzenie korony drogi. f) wykonanie koryta - pogłębienie koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach drogi 50% urobku do wbudowania w pobocza i poszerzenie korony drogi g) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni h) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, przy grubości warstwy 12 cm w obrębie nasypów - stabilizacja dostarczona z węzła betoniarskiego, i) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (bazalt melafir, granit) o uziarnieniu (0-31,5 mm) - w-wa gr.20 cm j) remonty cząstkowe nawierzchni betonem asfaltowym AC11W dla KR1-KR2 wg PN-EN 13108-1 k) przełożenie nawierzchni na wjazdach z kostki brukowej betonowej l)warstwa wiążąca z betony asfaltowego AC16W - gr 4 cm KR1-KR2, ł) oczyszczenie i skropienie nawierzchni m) wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym n) ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego o) uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5mm gr. 10cm na szerokości 2x0,75m p) oczyszczenie z namułu rowów przydrożnych wraz z wykonaniem zjazdów i przepustów pod zjazdami z rur PEHD SN8 o średnicy 30 cm. 2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót , a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. W przypadku prowadzenia prac na całej szerokości jezdni, wykonawca zobowiązany jest zapewnić i oznaczyć objazd robót. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie: miejsca prowadzonych robót w pasie drogowym i wykonanych objazdów oraz za ich utrzymanie w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót. 2.2 Parametry projektowe : - kategoria drogi - droga gminna - klasa drogi : D - dojazdowa - prędkość projektowa: 30km/h - kategoria ruchu : KR1 - przekrój : drogowy - szerokość poboczy -= 2 x 0,75 m - szerokość drogi : 5,0 mb - daszkowy - długość odcinka - 3,935 km - dopuszczalne obciążenie nawierzchni - 80 kN/oś 2.3 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; informacji BIOZ, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego. Wykonawca na własny koszt musi wykonać następujące dokumenty : inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, kosztorys powykonawczy na cały przedmiot zamówienia do którego jest obowiązany dołączyć księgi obmiaru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2256259.58
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIDROG Sp z o.o.,  sidrog@sidrog.pl,  Domaniew 9,  98-235,  Błaszki,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1878181,81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1878181,81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2162847,01
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: około 24%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.