eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi sprzątania nieruchomości (budynek wraz z przyległym terenem) Urzędu Skarbowego Warszawa Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Radom: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi sprzątania nieruchomości (budynek wraz z przyległym terenem) Urzędu Skarbowego Warszawa Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 430176 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196061 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Szkoleniowo-Usługowy przy Izbie Skarbowej w Warszawie, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 381-08-39, faks 0-48 381-01-71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usługi sprzątania nieruchomości (budynek wraz z przyległym terenem) Urzędu Skarbowego Warszawa Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania czystości nieruchomości (budynek wraz z przyległym terenem) Urzędu Skarbowego Warszawa Praga i Drugiego Urzędu Warszawa Śródmieście przy ul. Jagiellońskiej 15 w Warszawie: a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, bibliotecznych, korytarzy, klatek schodowych, piwnic, pomieszczeń sanitarnych o łącznej powierzchni ok. 8 200 m2. b) sprzątanie i odśnieżanie posesji o powierzchni ok. 987 m2. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące czynności: 2.1 Serwis dzienny (1 osoba) w dni robocze dla Urzędu: - od 8.00 do 18.00 poniedziałki - od 8.00 do 16.00 wtorki, środy, czwartki i piątki cały budynek na bieżąco, według zgłaszanych zapotrzebowań Zamawiającego a) sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych znajdujących się na: parterze, I, II, III, IV, V, VI, VII piętrze - ok. 4 280 m2 - codzienne odkurzanie wykładzin, mycie na mokro podłóg z terakoty, wycieranie kurzu z powierzchni płaskich (parapety, meble), mycie drzwi, opróżnianie koszy na śmieci - wymiana worka i wynoszenie śmieci do kontenera na zewnątrz budynku, i utrzymanie porządku wokół kontenera. - raz w tygodniu czyszczenie grzejników, czyszczenie krzeseł, usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian i sufitów. - raz w tygodniu mycie powierzchni szklanych ścian i drzwi wewnątrz budynku - ok. 2800 m2 - raz w tygodniu sprzątanie pomieszczeń bibliotecznych w godzinach pracy Urzędów b) sprzątanie korytarzy i klatek schodowych w całym budynku - ok. 2720 m2 - codzienne zamiatanie korytarzy, klatek schodowych i ramp, mycie podłóg z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych, mycie szyb w drzwiach wejściowych od ul. Kłopotowskiego i od ul. Jagiellońskiej, w drzwiach przejściowych do klatek schodowych i na korytarzach, mycie kabin dźwigów osobowych, wyrzucanie śmieci - wymiana worków w koszach, codzienne wymiatanie i mycie podłogi pod wycieraczkami znajdującymi się w holu i wiatrołapie, - raz w tygodniu mycie i czyszczenie poręczy balustrad na klatkach schodowych, usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian i sufitów, raz w miesiącu mycie mechaniczne podłóg i korytarzy klatek schodowych, czyszczenie ręczne listew przypodłogowych w korytarzach i cokolików w klatkach schodowych, mycie kaloryferów na klatkach schodowych. c) sprzątanie sanitariatów w całym budynku - ok. 200 m2 - codzienne mycie podłóg z dodatkiem środka odkażającego, mycie luster, mycie umywalek i baterii, mycie pisuarów, muszli i desek klozetowych, mycie drzwi i parapetów, codzienne uzupełnianie mydła w pojemnikach, papieru toaletowego, kostek zapachowych w pisuarach i muszlach klozetowych. - codzienne opróżnianie koszy na śmieci - wymiana worka i wynoszenie śmieci do kontenera na zewnątrz budynku. - dbanie o gospodarne i racjonalne wypełnianie kontenera na śmieci KP-7 poprzez składanie wyrzucanych tekturowych opakowań, pudełek itp. - raz w tygodniu mycie ścian sanitariatów z dodatkiem środków odkażających. d) sprzątanie piwnicy na poziomie minus jeden ( w tym pomieszczenie gospodarcze) - ok. 1000 m2 - 4 razy w miesiącu zamiatanie i mycie korytarzy i pomieszczeń na mokro z użyciem chemicznych środków czyszczących, - pomieszczenie gospodarcze - 2 x w miesiącu - sprzątanie magazynu depozytowego Działu Egzekucji - 2 razy w miesiącu w godzinach pracy Urzędów - sprzątnie pomieszczeń archiwum Urzędu Skarbowego Warszawa Praga i Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa Śródmieście - 2 razy w miesiącu godzinach pracy obu urzędów tj. zamiatanie i mycie pomieszczeń na mokro z użyciem chemicznych środków czyszczących oraz odkurzanie i mycie na mokro wolnych powierzchni regałów archiwizacyjnych e) sprzątanie i odśnieżanie posesji - ok. 987 m2. - codzienne zamiatanie i usuwanie nieczystości stałych z podwórka wewnętrznego oraz terenów utwardzonych wokół budynku (chodniki, podjazdy, rampy) od ul. Jagiellońskiej, ul. Kłopotowskiego, ul. Okrzei. - codzienne usuwanie nieczystości stałych z w/w terenu, likwidacja gołoledzi i ślizgawicy z terenów utwardzonych, usuwanie śniegu z terenu chodników bezpośrednio przylegających do budynku, usuwanie sopli i śniegu z dachu budynku (prace wysokościowe) - w okresie zimowym ustawienie skrzyń z piachem w miejscach wskazanych przez zamawiającego, uzupełnianie piachu i stosowanie go w likwidacji ślizgawicy. 2.2 Warunki dodatkowe: - sprzątanie pomieszczeń plombowanych oraz pomieszczeń bibliotecznych na parterze, I, IV, V, VI, VII w godzinach pracy Urzędu Skarbowego Warszawa Praga w terminie uzgodnionym z pracownikiem Urzędu, - sprzątanie pozostałych pomieszczeń na parterze (z wyjątkiem Sali Obsługi Kasowej), I, IV,V, VI, VII po godzinach pracy Urzędu Warszawa Praga - sprzątanie Sali obsługi Kasowej na parterze - codziennie w godzinach pracy użytkownika przedmiotowej powierzchni (w terminie uzgodnionym z użytkownikiem) od ok. 8.00 do ok.18.00. - sprzątanie pomieszczeń plombowanych oraz pozostałych pomieszczeń na piętrze II, III w godzinach pracy Drugiego Urzędu Warszawa Śródmieście pon. od 14.00 do 17.00, wt. śr.cz. pt. od 13.00 do 16.00 - pranie wykładzin w całym budynku (ok. 4042,70 m2) - 1 raz w roku w miesiącu kwietniu. - 2 razy w miesiącu mechaniczne mycie podłogi w Sali Obsługi Klienta (parter) - mycie okien wraz z ramami na zewnątrz budynku do poziomu I piętra (ok. 397,44 m2) - co 3 miesiące, mycie pozostałych okien (ok. 1395,38m2) - 2 razy w roku (wiosną w miesiącu kwietniu i jesienią w miesiącu październiku) - prace wysokościowe - mycie okien wraz z ramami wewnątrz całego budynku (ok. 1395,38 m2 ) - 2 razy w roku - mycie elewacji budynku (ok. 1878,65 m2 ) - 1 raz w roku (prace wysokościowe) - Wykonawca na bieżąco uzupełniać będzie art. higieniczne w sanitariatach również w ciągu dnia w zależności od potrzeb - kalkulację poszczególnych czynności do co miesięcznego rozliczenia podawać w cenach jednostkowych. - w przypadku nie wykonania pełnych usług objętych umową, równowartość należności za nie wykonane usługi będzie uwzględniona w fakturze w celu pomniejszenia zapłaty. - po zakończeniu sprzątania pracownicy Wykonawcy sprawdzają wyłączenie odbiorników elektrycznych z sieci (nie dotyczy komputerów), zamknięcie okien i drzwi, kranów instalacji wodociągowej, wygaszają oświetlenie i przekazują klucze do ochrony. - Wykonawca zatrudni na obiekcie taką ilość osób, żeby na 1 osobę sprzątającą w systemie ciągłym przypadało maximum do 500 m2 powierzchni do posprzątania. - do realizacji usług w ramach oferowanego wynagrodzenia Wykonawca zapewni własny sprzęt, środki czystości, środki zapachowe, worki do koszy na śmieci, art. higieniczne tj, mydło w płynie, papier toaletowy i ręczniki papierowe - używany sprzęt, środki czystości użyte do prac porządkowych powinny być zgodne z PN, odpowiadać wymogom bhp i ochrony środowiska, posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny i inne niezbędne zezwolenia i atesty.. Środki chemiczne nie powinny być trujące lub o przykrym ostrym zapachu ani powodować uszkodzeń czyszczonych powierzchni 3. Przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na piśmie Zamawiającemu imienną listę osób, które będą wykonywać na przedmiotowej nieruchomości usługę będącą przedmiotem zamówienia. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku w celu zapoznania się z pomieszczeniami przeznaczonymi do sprzątania przed złożeniem oferty po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 408000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BM COMPLEX, ul. Blokowa 6, 03-614 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 408000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 408000.00 oferta z najwyższą ceną: 786096.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.