eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Remont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2015 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Szczecinek: Remont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 43013 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714126, faks 094 3740254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej robót polegających na remoncie nawierzchni, chodników, zjazdów, jezdni, zatok postojowych oraz parkingów będących w zarządzie Miasta Szczecinek, wykonanych z płyt betonowych, kostki betonowej lub bruku, betonu, obejmujących przełożenie istniejących nawierzchni , jej wymianę, rozbudowę lub przebudowę wraz z robotami towarzyszącymi, takimi jak regulacja lub wymiana krawężników i obrzeży z ewentualną wymianą, remontem lub wykonaniem nowej podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie w zakresie: 1.1. wykonania remontu chodników dla pieszych, nawierzchni dróg, zjazdów oraz zatok postojowych i parkingów 1/ z płytek betonowych 35 x 35 x 5 cm - ok. 100 m2 2/ z płytek betonowych 50 x 50 x 7 cm - ok. 100 m2 3/ z kostki betonowej polbruk gr. 6cm - ok. 4050 m2 4/ z kostki betonowej polbruk gr. 8cm - ok. 1020 m2 5/ z kostki betonowej trylinka - ok. 100 m2 6/ z kostki kamiennej - ok. 250 m2 Remont polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni drogi, chodnika, zjazdu, zatoki postojowej lub parkingu, wyprofilowaniu podłoża, wykonaniu podsypki wyrównawczej z piasku gr. 10 cm, oraz podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ułożeniu nowej nawierzchni z materiału Zamawiającego pochodzącego z odzysku lub z nowego materiału Wykonawcy (w przypadku nowej nawierzchni z kostki polbruk gr. 6 cm 30% polbruk kolorowy, 70% polbruk szary), uprzątnięciu terenu remontu i odwiezienie elementów rozbiórkowych na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku gdy realizacja chodnika odbywać się będzie w terenie nieutwardzonym, zamiast robót rozbiórkowych należy wykonać roboty ziemne z odwozem urobku na wysypisko, lub w inne miejsce wskazane przez Inwestora. 1.2. w przypadku konieczności wykonania podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie z materiału Wykonawcy, wykonanie nowej podbudowy polegać będzie na rozbiórce podbudowy istniejącej lub wykonaniu wykopu pod nową podbudowę i wykonanie nowej podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - materiał Wykonawcy. - ok. 900 m2, 1.3. przestawienia lub wymiany krawężników betonowych - ok. 1250 mb 1.4. przestawienia lub wymiany krawężników kamiennych - ok. 100 mb Wymiana krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego i ustawieniu krawężnika nowego (materiał Wykonawcy) na ławie betonowej z oporem łącznie z wykonaniem ławy z betonu C1215 i podsypce cementowo - piaskowej, oraz wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego - wszystkie materiały Wykonawcy. Przestawienie krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego i ponownym jego ustawieniu, z uzupełnieniem krawężnikiem pochodzącym z odzysku (materiał Zamawiającego), na ławie betonowej z oporem z betonu B 15 MPa i podsypce cementowo-piaskowej- materiał Wykonawcy, oraz wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego 1.5. wymiany obrzeża betonowego - ok. 2250 mb. Wymiana obrzeża betonowego polegać będzie na rozbiórce istniejącego obrzeża i ustawieniu nowego (materiał Wykonawcy) na podsypce piaskowej oraz wywozie pozostałości na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 12000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu i oddaniu remontu, przebudowy lub budowy dróg, chodników lub placów, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto każda, poświadczonej, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonanie remontu, przebudowy lub budowy dróg, chodników lub placów, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości na roboty wykonane z materiałów Wykonawcy - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta , Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.05.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.