To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Kielce: Dostawa: wieloczęstotliwościowego analizatora, spektrofotometru dwuwiązkowego UV-VIS
Numer ogłoszenia: 430024 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374736 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3497277, faks 41 3497278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: wieloczęstotliwościowego analizatora, spektrofotometru dwuwiązkowego UV-VIS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do jednostek wydziałowych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części: 1. część 1 - wieloczęstotliwościowy analizator składu ciała - 1 szt. ( dla Wydziału Nauk o Zdrowiu) 2. część 2 - spektrofotometr dwuwiązkowy UV-VIS z oprogramowaniem, stacją PC do sterowania i obróbki danych - 1 szt. (dla Instytutu Chemii) Wykonawca zobowiązany jest do: 1. transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu - dotyczy części 1. 2. transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania - dotyczy części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zawierał załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis przedmiotu zamówienia, dla każdej części indywidualnie. Wykonawca, który został wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej (instrukcja obsługi dla zakupywanego sprzętu może być dostarczona w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD - w języku polskim). 4. Cena ostateczna obejmuje wszystkie prace związane z realizacją zamówienia w szczególności: 1) transport, rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenie, instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu - dotyczy części 1. 2) transport, rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenie, instalację, konfigurację i uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania - dotyczy części 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.43.40.00 - Analizatory 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wieloczęstotliwościowego analizatora składu ciała.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDKONSULTING TANITA POLSKA Sara Wylegalska, ul. Jana Ludygi-Laskowskiego 21, 61-407 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15528,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22289,77
Oferta z najniższą ceną: 22289,77 / Oferta z najwyższą ceną: 43092,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa spektrofotometru dwuwiązkowego UV-VIS.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDSON" S.C. KRZYSZTOF KOWALSKI, DARIUSZ WLAŹ
jakie przetargi wygrała firma
"MEDSON" S.C. KRZYSZTOF KOWALSKI, DARIUSZ WLAŹ
- Medson s.c. Krzysztof Kowalski, Dariusz Wlaź, ul. Średzka 15, 62-021 Paczkowo, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37790,00
Oferta z najniższą ceną: 37790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54437,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dzierżawa urządzenia do syntezy 18 F FDG wraz z dostawą kaset ,materiałów i odczynników niezbędnych do wytworzenia i przeprowadzenia analiz kontroli jakości wytworzonego preparatu .
- Bieżące utrzymanie drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Kielcach - Rejon Busko - Zdrój
- Sukcesywne dostawy zużywalnych elementów do zestawów automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z siedziby Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania i doręczania do adresatów przesyłek pocztowych...
- Dostawa urządzeń multimedialnych - ADP.2301.32.2024
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla uczniów II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu identyfikacji nerwów w chirurgii tarczycy na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
- Dostawa aparatów USG
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa oprogramowań i urządzeń komputerowych do Uniwersytetu w Siedlcach.
- ZP-032_/2024 - "Akcesoria do oksygenatora, wyposażenie lasera wysokoenergetycznego, kleszczyki zaciskowe, uszczelki do trokarów, akcesoria do kruszenia kamieni, taśmy do kinesiotapingu "
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.