eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w SP ZOZ w Parczewie. SPZOZ.V.ZP-3522/6/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Parczew: Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w SP ZOZ w Parczewie. SPZOZ.V.ZP-3522/6/2013
Numer ogłoszenia: 43001 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 83 3552113, faks 83 3552113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozparczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa całodobowego lądowiska dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w SP ZOZ w Parczewie. SPZOZ.V.ZP-3522/6/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego, całodobowego lądowiska dla śmigłowców Lotniczego Pogotowia Ratunkowego wraz z drogą dojazdową na terenie SP ZOZ w Parczewie, w podziale na 2 zadania: 1) Zadanie I - Dostawa oświetlenia 2) Zadanie II - Wykonanie robót budowlanych i elektrycznych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) dostawę materiałów oświetlenia i nawigacji (Zadanie I), 2) budowę strefy przyziemienia (TLOF) o wymiarach 15m x 15m o nawierzchni betonowej, pola wzlotów (FATO) o wymiarach 25m x 25m wykonanego z kostki betonowej szarej, wyniesienie płyty lądowiska do wysokości 1 m, 3) budowę drogi dojazdowej do lądowiska utwardzonej kostką betonową oraz przebudowę istniejącego dojazdu. Wykonanie ogrodzenia od pozostałej części terenu szpitala, 4) odwodnienie płyty lądowiska, 5) montaż wskaźnika kierunku wiatru - maszt z normatywnym rękawem kierunkowym, łamliwy o wysokości 6,5m z oświetleniem rękawa i światłem przeszkodowym, montaż drugiego wskaźnik na dachu budynku Szpitala, 6) oznakowania lądowiska na powierzchni przyziemia /TLOF/, 7) budowę oświetlenia nawigacyjnego lądowiska, systemu sterowania oświetlenia lądowiska z dyżurki SOR. Oświetlenie nawigacyjne powinno być załączane z tablicy zlokalizowanej przy lądowisku oraz z panelu sterowania zainstalowanego w pomieszczeniu SOR - możliwość załączania z wybraną intensywnością świecenia /10%, 30%, 100%/ obwodów TLOF, FATO, lampy identyfikacyjnej lądowiska, reflektorów, wskaźników kierunku wiatru. Panel sterujący winien być wyposażony w oznakowane przyciski oraz sygnalizację świetlną zadziałania przycisków, 8) usytuowanie elementów wyposażenia lądowiska oraz podłączenie urządzeń do istniejącej tablicy rozdzielczej, wykonanie instalacji uziemienia i instalacji ochrony przed porażeniem elektrycznym oraz hydrantu przeciwpożarowego, 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej lądowiska, 10) wykonanie niezbędnej dokumentacji w celu zgłoszenia i złożenia wniosku o wydanie decyzji na użytkowanie obiektu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 11) wykonanie dokumentacji rejestracyjnej, dokumentacji wyposażenia lądowiska, instrukcji operacyjnej do celów rejestracji w Urzędzie Lotnictwa, 12) inne prace nie ujęte w dokumentacji projektowej a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz prace niezbędne do rejestracji lądowiska w Urzędzie Lotnictwa.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 31.50.00.00-1, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.60.00-5, 38.11.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie I - 2 000,00 PLN, słownie dwa tysiące; 2) Zadanie II - 4 000,00 PLN, słownie cztery tysiące. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.]. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych wykonawców, 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia tego warunku, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadania I Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony dla Zadania II, jeżeli Wykonawca wykaże, że że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 (dwie) roboty budowlane obejmujące budowę lądowiska dla śmigłowców o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda i załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla Zadania I i II.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadania I Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony dla Zadania II, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w budownictwie objętymi przedmiotem zamówienia w branży: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane w wymaganej specjalności w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Zadania I Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 250 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji oraz Formularz cenowy (dla Zadania I). 2. Wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 3. Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby budowlane spełniają wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 5. Warunki gwarancji i serwisu dla Zadania I - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawiera §10 wzoru umowy (Załącznik 11 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozparczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Parczewie, ul. Kościelna 136, 21-200 Parczew, Sekretariat pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Dostawa oświetlenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie zawiera dostawę następujących materiałów: 1. Latarnia identyfikacyjna lądowiska z fotokomórką, 2. Wskaźniki kierunku wiatru, 3. Światło zagłębione 50W, barwa biała, 4. Reflektor, 5. Światło zagłębione 70W, barwa biała, 6. Światło nadziemne podejścia 105W, brawa biała, 7. Światło nadziemne 70W, barwa biała, 8. Lampa oświetlenia przeszkodowego niskiej intensywności kolor czerwony typ A, LED, 9. Masa CDS Puring Concrete + FH5-25o, 10. Szafa sterująca oraz pulpit sterowniczy do zlokalizowania w dyspozytorni - regulacja intensywności obwodów oświetlenia nawigacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 38.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Wykonanie robót budowlanych i elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie płyty lądowiska tj. budowę strefy przyziemienia (TLOF) o wymiarach 15m x 15m o nawierzchni betonowej, pola wzlotów (FATO) o wymiarach 25m x 25m, odwodnienie płyty lądowiska i położenie instalacji elektrycznej, 2. Montaż wskaźników kierunku wiatru, 3. Oznakowanie lądowiska na powierzchni przyziemia /TLOF/, 4. Budowa oświetlenia nawigacyjnego lądowiska, systemu sterowania oświetlenia lądowiska z dyżurki SOR, 5. Usytuowanie elementów wyposażenia lądowiska oraz podłączenie urządzeń do istniejącej tablicy rozdzielczej, wykonanie instalacji uziemienia i instalacji ochrony przed porażeniem elektrycznym oraz hydrantu przeciwpożarowego, 6. Budowa drogi dojazdowej do lądowiska oraz przebudowa istniejącego dojazdu, wykonanie ogrodzenia, 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej lądowiska, 8. Wykonanie niezbędnej dokumentacji w celu zgłoszenia i złożenia wniosku o wydanie decyzji na użytkowanie obiektu w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 9. Wykonanie dokumentacji rejestracyjnej, dokumentacji wyposażenia lądowiska, instrukcji operacyjnej do celów rejestracji w Urzędzie Lotnictwa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.