Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Zielona Góra: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz akcesoriów komputerowych, NL-2202-01/IR/08
Numer ogłoszenia: 42999 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze, ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565656, 4565624, fax 068 3270111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę artykułów biurowych oraz akcesoriów komputerowych, NL-2202-01/IR/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: a)artykułów biurowych Kod: CPV 30190000-7 - wg załącznika nr 1 do SIWZ b)akcesoriów komputerowych Kod CPV: 30217200-5 - wg załącznika nr 2 do SIWZ c)akcesoriów komputerowych Kod CPV: 30217200-5 - wg załącznika nr 3 do SIWZ Dostawa obejmuje artykuły biurowe i nowe akcesoria komputerowe oraz materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5, 30.19.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie kompletnej i podpisanej oferty według formularzy stanowiących załącznik nr 1, 2 i 3 do SIWZ, podpisanych przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2)Wykonawcy muszą również spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655). 3)Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655). 4)Oceny spełnienia tych warunków pod względem kompletności, zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i przepisami dotyczącymi udzielania pełnomocnictwa dokona Zamawiający na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w artykule 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy dostarczają wraz z ofertą: a) stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, b) aktualne odpisy z właściwych rejestrów albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Wszystkie ww. dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub uwierzytelnionych kopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem oraz datą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego - Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego - Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ul. Wyspiańskiego 15, II piętro, Sekretariat pok. 210..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały biurowe wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ , pozycje od 1 do 70.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria komputerowe (do kserokopiarek) ujęte w załączniku nr 2 do SIWZ, pozycje od 1 do 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sukcesywna dostawa akcesoriów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria komputerowe (do drukarek) ujęte w załączniku nr 3 do SIWZ, pozycje od 1 do 42.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1B
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Remont elewacji i dachu budynku położonego przy ul. Zamkowej 16A w Zielonej Górze
- Dostawa oraz montaż i instalacja platformy/platform dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się, wraz z wykonaniem robót budowlanych w budynku Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze.
- Przeprowadzenie 2 jednakowych cykli szkoleń kompetencyjnych (w formie zdalnej) dla pracowników ośrodków pomocy społecznej i centrów usług społecznych z woj. lubuskiego w podziale na części
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu.
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.