eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › REKULTYWACJA GMINNYCH SKŁADOWISK ODPADÓW W RAMACH PROJEKTU PNUPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ODPADAMI NA TERENIE SUBREGIONU KONIŃSKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Konin: REKULTYWACJA GMINNYCH SKŁADOWISK ODPADÓW W RAMACH PROJEKTU PN: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ODPADAMI NA TERENIE SUBREGIONU KONIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 42994 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. , ul. Sulańska 13, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2113278, faks 63 2113278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REKULTYWACJA GMINNYCH SKŁADOWISK ODPADÓW W RAMACH PROJEKTU PN: UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ODPADAMI NA TERENIE SUBREGIONU KONIŃSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja 10 składowisk odpadów, w tym: 1. Biała, gmina Grodziec, 2. Rzgów, gmina Rzgów; 3. Stawki, gmina Władysławów, 4. Russocice, gmina Władysławów, 5. Grzegorzew, gmina Grzegorzew, 6. Podgór, gmina Kramsk, 7. Maciejewo, gmina Osiek Mały, 8. Zielonka, gmina Wierzbinek 9. Mielnica Duża, gmina Skulsk; 10.Skubarczewo, gmina Orchowo. Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium 115.903,00 zł. w tym: dla zadania nr 1 - 14.029,00 zł dla zadania nr 2 - 7.512,00 zł dla zadania nr 3 - 11.384,00 zł dla zadania nr 4 - 13.030,00 zł dla zadania nr 5 - 5.866,00 zł dla zadania nr 6 - 9.451,00 zł dla zadania nr 7 - 14.017,00 zł dla zadania nr 8 - 10.102,00 zł dla zadania nr 9 - 20.332,00 zł dla zadania nr 10 -10.180,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na: rekultywacji składowiska odpadów lub modernizacji składowiska odpadów lub wybudował składowisko odpadów o powierzchni minimum dla: a)zadanie nr 1 - 1,0 ha b)zadanie nr 2 - 0,5 ha c)zadanie nr 3 - 1,0 ha d)zadanie nr 4 - 1,0 ha e)zadanie nr 5 - 0,7 ha f)zadanie nr 6 - 0,8 ha g)zadanie nr 7 - 1,3 ha h)zadanie nr 8 - 1,0 ha i)zadanie nr 9 - 1,5 ha j)zadanie nr 10 -1,0 ha W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający dopuszcza wykazanie tego samego doświadczenia o wymaganej dla danego zadania powierzchni. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 4.1 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postępowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: a)kierownikiem budowy w branży budowlanej (min. 1 osoba), który winien posiadać: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej -doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową obejmującą rekultywację składowiska odpadów lub modernizację składowiska odpadów lub budowę składowiska odpadów b) kierownikiem robót w branży sanitarnej (min. 1 osoba) który winien posiadać: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów określonych w części III pkt 4.1 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: dla zadania 1 - 700.000,00 zł. dla zadania 2 - 400.000,00 zł. dla zadania 3 - 600.000,00 zł. dla zadania 4 - 700.000,00 zł. dla zadania 5 - 300.000,00 zł. dla zadania 6 - 500.000,00 zł. dla zadania 7 - 700.000,00 zł. dla zadania 8 - 500.000,00 zł. dla zadania 9 - 1.000.000,00 zł. dla zadania 10 - 500.000,00 zł. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie Zamawiający wymaga, aby warunek ten został spełniony w wymaganej wysokości określonej dla każdego zadania, na które składane są oferty. b)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300.000,00 zł na jedno zadanie. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi być ubezpieczony na wielokrotność tej kwoty (stanowiącą iloczyn wymaganej kwoty dla 1 zadania i ilości zadań na które złożone zostały oferty). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt 4.1 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał zobowiązania) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy , w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1.zmiana czasu na wykonanie robót 1/- zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a)klęski żywiołowe; b)warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2/- zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b)wykopaliska archeologiczne; c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; d)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. 3/zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności objęte jego ryzykiem: 4/wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 5/zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności: a)przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia nieruchomości przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 6/inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową; 2.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin umowny ulegnie odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania Robót w sposób należyty, nie dłużej jednak niż czas trwania przeszkody. 3.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 1/ zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; b)pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c)odmienne od przyjętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; d)konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; e)konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa 4.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 3 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji urządzeń oraz zmiany terminu wykonania robót. 5.Zmiany osobowe: a)zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi dla osób wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 6.Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b)zmiana obowiązującej stawki VAT; c)zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Robót; d)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. f)zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego; g)gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 7.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 6 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji Urządzeń oraz wynagrodzenia lub terminu wykonania robót. 8.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiany danych teleadresowych;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (400,00 zł) w wersji papierowej można także odebrać w siedzibie Zamawiającego - Konin ul. Sulańska 13, pok. nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 11:30, miejsce: siedzibia Zamawiającego - Konin ul. Sulańska 13 , pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Biała, gmina Grodziec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Rzgów, gmina Rzgów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Stawki, gmina Władysławów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Russocice, gmina Władysławów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: - Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Grzegorzew, gmina Grzegorzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego- Podgór, gmina Kramsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Maciejewo, gmina Osiek Mały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Zielonka, gmina Wierzbinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego- Mielnica Duża, gmina Skulsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rekultywacja gminnego składowiska odpadów w ramach Projektu pn: Uporządkowanie gospodarki odpadami na terenie subregionu konińskiego - Skubarczewo, gmina Orchowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje techniczną i biologiczną rekultywację składowiska.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.