eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Siedlce: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach.
Numer ogłoszenia: 429896 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118, z późniejszymi zmianami) w okresie realizacji zadania tj. od dnia przekazania placu budowy do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego. Planowane zakończenie robót budowlanych: do 28.11.2014r. 1.1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO: 1. Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 3. Wydawanie poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: - usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych; - żądania od Kierownika Budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadków, śmieci, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach, które są zbyteczne. 4. Ustalenie koniecznych do wykonania przez wykonawcę robót badań laboratoryjnych oraz określenie sposobu, częstotliwości i czasu ich wykonania. 5. Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich do Zamawiającego celem zatwierdzenia. 6. Sprawdzanie i zatwierdzanie kosztorysów sporządzonych przez wykonawcę robót na roboty dodatkowe i zamienne. 7. Przyjmowanie od wykonawcy robót informacji i wniosków o stwierdzonych błędach lub brakach w dokumentacji projektowej. 8. Współpraca, konsultowanie, i uzgadnianie z Projektantem propozycji w zakresie zmian w dokumentacji projektowej. 9. Przekazywanie wykonawcy robót wszelkich decyzji, opinii, wyjaśnień, uzgodnień, aprobat oraz poleceń w formie pisemnej, z określeniem terminu ich realizacji. 10. Decyzje inspektora nadzoru mające wpływ na zmianę terminów umownych, wynagrodzenia umownego, wprowadzenia robót zamiennych lub robót dodatkowych wymagają zgody Zamawiającego. 11. Uzgodnienie z wykonawcą robót i przedstawicielem użytkownika Dyrektorem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 i Dyrektorem SOSzW harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego, zapewniającego prawidłową realizację robót oraz zakończenie przedmiotowego zadania inwestycyjnego w ustalonym terminie. 12. Kontrolowanie terminowej realizacji robót zgodnie z w/w harmonogramem. 13. Sukcesywne (jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu) organizowanie spotkań koordynacyjnych na budowie, dot. realizowanych robót oraz oceny postępu prac w odniesieniu do ustalonego harmonogramu. 14. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, udział w czynnościach częściowego i końcowego odbioru robót, sprawdzanie dokumentów odbiorowych (dokumentacja i inwentaryzacja powykonawcza, atesty, aprobaty, protokóły, certyfikaty ,oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy). 15. Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji. Przygotowanie wszystkich niezbędnych danych wartościowych i ilościowych oraz kompletowanie dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem zadania. 16. Realizacja wszystkich innych zobowiązań Zamawiającego wynikających z umów z instytucjami biorącymi udział w finansowaniu. 17. Koordynacja czynności związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania, w tym kontrola dokumentów sporządzonych przez wykonawcę do wniosku o pozwolenie na użytkowanie. I. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 1. Roboty ogólnobudowlane w całym kompleksie. a) budynek nr 1 internat, b) budynek nr 2 szkoła, c) budynek nr 3 łącznik 2. Roboty sanitarne w całym kompleksie w tym: a) instalacji c.o. i c.t. b) instalacja wentylacji mechanicznej, c) instalacja wod.- kan. z przyłączami, g) instalacja gazu, h) technologia kuchni i pralni. 3. Roboty elektryczne w całym kompleksie w tym: a) instalacje elektryczne , b) lokalna sieć komputerowa LAN, c) system telewizji przemysłowej CCTV, d) instalacje sygnalizacji pożaru SAP. 4. Zagospodarowanie terenu a) roboty drogowe, b) zieleń, ogrodzenie Uwagi: 1. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej na stronie internetowej Urzędu Miasta Siedlce przy postępowaniu przetargowym dotyczącym Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach 2. Źródłem finansowania inwestycji będą środki własne. Planowane jest uzyskanie dofinansowania z WFOŚiGW. 3. Przewidywany termin rozpoczęcia robót - po rozstrzygnięciu przetargu dotyczącego robót budowlanych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12.11.2012r. do godz. 9.45 wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku starej części internatu i łącznika ZSP Nr 4 ze zmianą sposobu użytkowania na Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Siedlcach. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że pełnił co najmniej jeden nadzór inwestorski nad realizacją przebudowy obiektu użyteczności publicznej, o wartości minimum 200 000,00 zł brutto (z podaniem jego rodzaju i wartości, daty i miejsca pełnienia oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że pełen zakres obowiązków inspektora nadzoru określonych w przepisach z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane został wykonany prawidłowo) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. UWAGA: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia co najmniej 200 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy spowodowaną: 1) zmianą umowy z wykonawcą robót: a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych, b) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zleceniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp o czas niezbędny na ich wykonanie, c) w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) w przypadku konieczności modyfikacji wyposażenia technologicznego. 2) zaistniałą koniecznością wynikającą z zapisów umowy o dofinansowanie zadania między Zamawiającym a jednostką udzielającą dofinansowanie zadania . 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia w treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, pokój Nr 30, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.