eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ochrona osób i mienia, monitoring systemów alarmowych oraz ich konserwacja i naprawa w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa opolskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Opole: Ochrona osób i mienia, monitoring systemów alarmowych oraz ich konserwacja i naprawa w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa opolskiego.
Numer ogłoszenia: 429878 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195621 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Ozimska 51A, 45-058 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4544777, faks 077 4538487.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia, monitoring systemów alarmowych oraz ich konserwacja i naprawa w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa opolskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddziału Regionalnego w Opolu i podległych Placówkach Terenowych w: Brzegu, Głubczycach, Kluczborku, Nysie, Oleśnie i Strzelcach Opolskich oraz obsługa centralki telefonicznej (łączenie rozmów telefonicznych w siedzibie Oddziału Regionalnego w Opolu). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) jednoosobową ochronę fizyczną (stacjonarną) całodobową przez 7 dni w tygodniu obiektu Oddziału Regionalnego KRUS w Opolu, ul Ozimska 51a, 2) całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne w Placówkach Terenowych Oddziału Regionalnego KRUS w Opolu (załącznik nr 1 do umowy), 3) całodobowy monitoring systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Opolu dokonywany przez pracowników ochrony fizycznej (stacjonarnej), 4) konserwacja zainstalowanego systemu alarmowego antywłamaniowego (załącznik nr 1 do umowy), 5) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym planu ochrony dla wszystkich jednostek. Plany powinny zawierać w szczególności opis sposobu prowadzenia usługi oraz przewidywane procedury. Powinny być przekazane Zamawiającemu w terminie jednego miesiąca od daty objęcia jednostek ochroną, 6) prowadzenie comiesięcznej dokumentacji dotyczącej: realizowanej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy), monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, konserwacji urządzeń i instalacji systemu alarmowego antywłamaniowego zapewniającej utrzymanie systemu w stałej sprawności eksploatacyjnej, 7) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego znajdującego się w jednostkach Zamawiającego z systemem antywłamaniowym oraz podłączenie wszystkich jednostek, w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do centrum monitorowania w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne, 8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w każdej miejscowości będącej siedzibą jednostki Zamawiającego objętej zamówieniem co najmniej jedną grupą interwencyjną złożoną z minimum dwóch osób wyposażonych i działających na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób imienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), których zadaniem będzie reagowanie na wszystkie sygnały systemów alarmowych. Zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 20 min. Grupy interwencyjne mogą funkcjonować w ramach podwykonawstwa, 9) w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - przeniesienie funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib, 10) przyjmowanie zgłoszeń awarii systemów alarmowych i ich usuwanie w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia oraz zapewnienie ochrony obiektów monitorowanych do czasu usunięcia awarii, 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe podczas wykonywania usługi. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu. 4. Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych powinni być: a) umundurowani i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz posiadać identyfikatory, b) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej. 5. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia mogą być świadczone przez Wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2008.lub inny równoważny. Za inny równoważny certyfikat należy rozumieć dokument, który potwierdza, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają określonym wymogom jakościowym, przyjęta polityka jakości ukierunkowana jest na spełnienie wymagań klienta, Wykonawca funkcjonuje w oparciu o wdrożone procedury postępowania i zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. 6. Informacje dotyczące parametrów chronionych budynków, wykaz obowiązków pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony oraz wykaz czynności wykonywanych prac konserwacyjnych podczas konserwacji systemu alarmowego antywłamaniowego zawiera załącznik nr 1 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 64.22.10.00 - Wewnętrzne usługi telekomunikacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekotrade Sp. z o. o., ul Melomanów 4, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161952,00

  • Oferta z najniższą ceną: 161952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 249144,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.