eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego i ocieplenie styropianem elewacji zewnętrznej budynku głównego i parterowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-13

Szczecin: Wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego i ocieplenie styropianem elewacji zewnętrznej budynku głównego i parterowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 42982 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego i ocieplenie styropianem elewacji zewnętrznej budynku głównego i parterowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego i ocieplenie styropianem elewacji zewnętrznej budynku głównego i parterowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się: I. Część pierwsza zamówienia - ocieplenie styropianem elewacji zewnętrznej budynku głównego i parterowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie, w tym m.in.: a) usunięcie pnączy drzew, b) usunięcie i uzupełnienie tynków zewnętrznych, c) demontaż: orynnowania, krat - elewacja północna (frontowa), płyt chodnikowych i krawężników, d) oczyszczenie: - z farby: balustrad, krat - kondygnacja piwnicy, - z farby i tynku: cokołu ceglanego, - z tynków: słupków metalowych, e) wykucie bruzd i tynkowanie kabli zewnętrznych, f) wywiezienie złomu, g) docieplenie ścian zewnętrznych elewacji, h) podmurowanie pod balkonami budynku głównego wraz z wykonaniem cokołu, i) montaż parapetów zewnętrznych, j) orynnowanie, k) obróbka blacharska - elewacja północna i południowa, l) wstawienie krat - elewacja północna (frontowa), m) malowanie krat - kondygnacja piwnicy, n) kominy w budynku parterowym, o) montaż rusztowań, p) wykonanie nowej opaski płyt chodnikowych - elewacja północna i wschodnia, q) wymiana płyt chodnikowych, r) naprawa schodów zewnętrznych, s) malowanie balustrad, t) naprawa murków oporowych z kamienia i muru oporowego w kotłowni, II. Część druga zamówienia - wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie, w tym m.in.: a) rozbiórka posadzki paneli, podłóg ślepych, legarów, podsufitek z płyt pilśniowych stropów drewnianych, elementów konstrukcji betonowych nieuzbrojonych o grubości 15 cm (podkład betonowy pod posadzką), stemplowania w wysokości do 4 m deskowań konstrukcji oraz wywiezienie gruzu, b) wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego, w tym, m.in. - montaż paneli podłogowych; poszycie ścian szkieletowych oraz podłóg z płyt, izolacja poziomej cieplnej i przeciwdźwiękowej; izolacji poziomej podposadzkowej przeciwwilgociowej i przeciwwodnej; ułożenie podłogi ślepej na legarach ułożonych krzyżowo, ułożenie konstrukcji rusztów z listew drewnianych na stropach pod okładziny z płyt gipsowych; ułożenie okładzin stropów z płyt gipsowo -kartonowych na ruszcie metalowym; położenie gładzi gipsowych stropów na płytach gipsowo-kartonowych. 3. Szczegółowy opis prac zawiera załącznik nr 8,nr 8a i nr 9 do siwz. 4. Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ofertą cenową. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielnie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, jednak nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.26.25.20-2, 45.45.31.00-8, 45.45.30.00-7, 45.45.29.99-0, 34.32.10.00-3, 45.31.23.10-3, 45.11.12.00-0, 45.23.32.53-7, 45.42.20.00-1, 45.26.19.00-3, 45.45.12.00-5, 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części I zamówienia 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), b) dla części II zamówienia 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100), w terminie do dnia 27 lutego 2012 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie nr 80 1240 3927 1111 0000 4099 2198, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w podpunktach od 2) do 5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w kasie wewnętrznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Sikorskiego 3 w Szczecinie od poniedziałku do piątku od 9.15 - 11.15. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. .2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 7 niniejszej siwz, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna roboty budowlane odpowiadającej swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. ocieplania elewacji zewnętrznej budynku) w budynku o kubaturze minimum 3 600 m3 o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł. W zakresie części II zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną Zamawiający uzna roboty budowlane odpowiadającej swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. wzmocnienia stropu drewnianego najwyższej kondygnacji budynku) w budynku o kubaturze minimum 3 600 m3 o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że: a) posiada dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 200.000 tysięcy złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych). b) posiada opłaconą polisę, potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku: a) konieczności wstrzymania robót przez Zamawiającego w celu usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - odmowy wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę. b) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę; c) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy- wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, d) gdy wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, pok. 301..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ocieplenie styropianem elewacji zewnętrznej budynku głównego i parterowego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) usunięcie pnączy drzew, b) usunięcie i uzupełnienie tynków zewnętrznych, c) demontaż: orynnowania, krat - elewacja północna (frontowa), płyt chodnikowych i krawężników, d) oczyszczenie: - z farby: balustrad, krat - kondygnacja piwnicy, - z farby i tynku: cokołu ceglanego, - z tynków: słupków metalowych, e) wykucie bruzd i tynkowanie kabli zewnętrznych, f) wywiezienie złomu, g) docieplenie ścian zewnętrznych elewacji, h) podmurowanie pod balkonami budynku głównego wraz z wykonaniem cokołu, i) montaż parapetów zewnętrznych, j) orynnowanie, k) obróbka blacharska - elewacja północna i południowa, l) wstawienie krat - elewacja północna (frontowa), m) malowanie krat - kondygnacja piwnicy, n) kominy w budynku parterowym, o) montaż rusztowań, p) wykonanie nowej opaski płyt chodnikowych - elewacja północna i wschodnia, q) wymiana płyt chodnikowych, r) naprawa schodów zewnętrznych, s) malowanie balustrad, t) naprawa murków oporowych z kamienia i muru oporowego w kotłowni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.26.25.20-2, 45.45.31.00-8, 45.45.30.00-7, 45.45.29.99-0, 45.32.10.00-3, 45.31.23.10-3, 45.11.12.00-0, 45.23.32.53-7, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) rozbiórka posadzki paneli, podłóg ślepych, legarów, podsufitek z płyt pilśniowych stropów drewnianych, elementów konstrukcji betonowych nieuzbrojonych o grubości 15 cm (podkład betonowy pod posadzką), stemplowania w wysokości do 4 m deskowań konstrukcji oraz wywiezienie gruzu, b) wzmocnienie stropów drewnianych najwyższej kondygnacji budynku głównego, w tym, m.in. - montaż paneli podłogowych; poszycie ścian szkieletowych oraz podłóg z płyt, izolacja poziomej cieplnej i przeciwdźwiękowej; izolacji poziomej podposadzkowej przeciwwilgociowej i przeciwwodnej; ułożenie podłogi ślepej na legarach ułożonych krzyżowo, ułożenie konstrukcji rusztów z listew drewnianych na stropach pod okładziny z płyt gipsowych; ułożenie okładzin stropów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym; położenie gładzi gipsowych stropów na płytach gipsowo-kartonowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.26.25.20-2, 45.45.30.00-7, 45.42.20.00-1, 45.26.19.00-3, 45.45.12.00-5, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.