eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Niciarnianej 41 dla potrzeb Ośrodka dla Sprawców Przemocy i Zakładu Leczenia Uzależnień - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami oraz zabudowy klatek schodowych.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Łódź: Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Niciarnianej 41 dla potrzeb Ośrodka dla Sprawców Przemocy i Zakładu Leczenia Uzależnień - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami oraz zabudowy klatek schodowych.
Numer ogłoszenia: 42982 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień im. bł. Rafała Chylińskiego, ul. Niciarniana 41, 92-320 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6761818, fax 042 6761888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopitu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mopitu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń w budynku przy ul. Niciarnianej 41 dla potrzeb Ośrodka dla Sprawców Przemocy i Zakładu Leczenia Uzależnień - wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami oraz zabudowy klatek schodowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty związane z demontażem 107 szt. istniejących okien drewnianych jedno i dwuskrzydłowych wraz parapetami zewnętrznymi oraz montaż wraz z obróbkami tynkarskimi i uszczelnieniami, nowych okien z PCV jedno i dwuskrzydłowych, rozwieralno- uchylnych. Montaż w tych samych otworach okiennych. Wymagania technologiczne: a)profil okienny trójkomorowy: VEKA SOFTLINE b)okucia: obwiedniowe typu WINK - HAUS, c)szkło: 4 /16 / 4 , szyby zespolone ThermoFloat, d)współczynnik przenikania U = 1,0 W / m2 K e)uszczelki typu APTK f)skrzydła w kolorze białym, rozwierane i rozwieralno-uchylne zaopatrzone w mikrowentylację oraz zaczep antywyważeniowy. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej ogniowo o gr. 0,75 mm, zabezpieczone antykorozyjnie, z plastikowymi zakończeniami. Parapety wewnętrzne w formie nakładek z PCV na istniejące parapety z lastryka. 2. Demontaż 8 szt. drewnianej zabudowy klatek schodowych oraz 2 szt. krat stalowych, montaż zabudowy z ALU w kolorze białym wraz z obróbkami i uszczelnieniami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. Ustawy p.z.p. tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wyszczególnionych w art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. 2. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, t.j. w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 7 zamówień o podobnym zakresie, wartości i wielkości . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowania wymaganych w pkt. 9 . każdy Wykonawca złoży poniższe dokumenty i oświadczenia w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składanie ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 -3 u.p.z.p., którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie dopuszcza się możliwość złożenia takiego oświadczenia przez Lidera (Pełnomocnika) Wykonawców występujących wspólnie) 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na skutek zaistnienia przesłanek z art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Wzór tego oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ (składa każdy wykonawca występujący wspólnie) 4) Kopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby przewidzianej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika Budowy. Do oferty należy również dołączyć kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności tej osoby do właściwego rzeczowo samorządu zawodowego. 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ 6) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, zamówień o podobnym zakresie, wielkości i wartości wraz z potwierdzeniem o należytym wykonaniu robót - Załącznik nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopitu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień im bł. R. Chylińskiego 92-320 Łódź, ul. Niciarniana 41, p. 304, III piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień im bł. R. Chylińskiego 92-320 Łódź, ul. Niciarniana 41, p. 300 (Sekretariat), III piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.