eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawę szczepionek według zestawienia zgodnego ze SIWZ



Ogłoszenie z dnia 2010-02-15

Szczecin: dostawę szczepionek według zestawienia zgodnego ze SIWZ
Numer ogłoszenia: 42972 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Graniczna Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie , Al. Wojska Polskiego 160, 70-481 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4624318, faks 091 4623271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gsseszczecin.pis.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę szczepionek według zestawienia zgodnego ze SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szczepionek: 1.przeciw żółtej gorączce typu STAMARIL-PASTEUR wyposażona w ampułko-strzykawkę z igłą 1000 sztuk 2.przeciw żółtaczce typu A 0,5 ml (dla dorosłych) 200 sztuk 3.przeciw żółtaczce typu A+B (dla dorosłych) 250 sztuk 4.przeciw durowi brzusznemu z antygenem (Vi) 300 sztuk 5.przeciw tężcowi i błonicy 20 opakowań po 15 sztuk 6.przeciw błonicy 1 opakowanie po 5 sztuk 7.przeciw poliomyelitis 30 sztuk 8.przeciw tężcowi, błonicy i polimyelitis 50 sztuk 9.przeciw zakażeniom meningokokowym typu A+C 30 sztuk 10.przeciw wściekliźnie (do profilaktyki przed ekspozycyjnej) 20 sztuk 11.przeciw cholerze 100 sztuk 12.strzykawki jednorazowe 2 ml 300 sztuk 13.jałowe igły iniekcyjne O 0,5 x 25 mm 300 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00 - 24.45.16.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.1.1. aktualny dokument określający status prawny Dostawcy tzn. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty, 3.1.2. oświadczenie Dostawcy o spełnianiu przez niego warunków określonych w Art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia z przetargu z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (tj. Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Dostawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Dostawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) z datą oferty. 3.1.3. oświadczenie Dostawcy o posiadaniu w dyspozycji i utrzymywaniu w trakcie obowiązywania umowy przedmiotu zamówienia w ilościach zgodnych ze SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gsseszczecin.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Graniczna Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 160, pokój nr 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Graniczna Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 160, pokój nr 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.