Pawłowice: Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach:
Zadanie I - sołectwo Pawłowice,
Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek,
Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice,
Zadanie IV - sołectwo Warszowice,
Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie,
Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice,
Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice
Numer ogłoszenia: 42949 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pawłowice , ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, woj. śląskie, tel. 032 4756320, faks 032 4756301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice, Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice, Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do wys. ok 8% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium wynosi: Zadanie nr I - 3000,00 zł Zadanie nr II - 1.300,00 zł Zadanie nr III - 500,00 zł Zadanie nr IV - 700,00 zł Zadanie nr V - 900,00 zł Zadanie nr VI - 800,00 zł Zadanie nr VII - 250,00 zł wniesione wg SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku z pkt. II ppkt 1b należy udokumentować, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonywanie: warunek dla zadań I i II: minimum 2 prac z zakresu letniego utrzymania dróg publicznych gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych obejmującą wykaszanie poboczy, zamiatanie dróg i chodników każda o wartości minimum 50 tys. zł brutto, warunek dla zadań III - VI minimum 2 prac z zakresu wykaszania poboczy dróg publicznych gminnych, powiatowych, wojewódzkich lub krajowych każda o wartości minimum 30 tys. zł brutto, dla zadania nr VII nie ustala się warunku udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia warunku z pkt. II ppkt 1c należy wykazać dysponowanie następującym sprzętem oddzielnie na każde zadanie: Zadania I i II - do zamiatania dróg: zamiatarka o pojemności min. 1 m3 - szt. 1 - zamiatarka do chodników - szt. 1 - kosiarka bijakowa - szt. 1 - wykaszarki ręczne - szt. 2 - samochodu do wywozu zanieczyszczeń lub ciągnika z przyczepą - szt. 1 Zadania III - VI - kosiarka bijakowa - szt. 1 - wykaszarki ręczne - szt. 2 - samochodu do wywozu zanieczyszczeń lub ciągnika z przyczepą - szt. 1 dla zadania nr VII nie ustala się warunku posiadania sprzętu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie z art 22 i 44 ustawy, wycena przedmiotu zamówienia (kosztorys)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwpawlowice.peup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pawłowice pok nr 2.7 w cenie 10gr/stronę A4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pawłowice punkt podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - sołectwo Pawłowice - I standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości - czyszczenie separatora substancji ropopochodnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek - I standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni - utrzymanie czystości dróg i ulic o łącznej długości - utrzymanie czystości parkingów i chodników o łącznej powierzchni - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości - czyszczenie separatora substancji ropopochodnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości - czyszczenie separatora substancji ropopochodnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - sołectwo Warszowice - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI sołectwo Pielgrzymowice - II standard utrzymania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykaszanie poboczy dróg o łącznej powierzchni - czyszczenie wpustów ulicznych w ilości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII jednokrotne koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednokrotne koszenie skarp oraz dna rowów melioracyjnych na całej szerokości skarp wraz z ławeczką o szerokości 0,8 m wraz z wygrabieniem na terenie Gminy Pawłowice w sołectwach Warszowice, Pielgrzymowice, Pawłowice.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PAWŁOWICE
- 102/2024 Środek ochrony roślin QUEEN lub równoważny w ilości 160 l
- 104/2024 Środek ochrony roślin Pakiet ELATUS PLUS PLEXEO lub równoważny w ilości 10 szt.
- 105/2024 Środek ochrony roślin TEBU 250 EW lub równoważny w ilości 100 l
- 106/2024 Środek ochrony roślin PROTENDO 300 EC lub równoważny w ilości 150 l
- 103/2024 Środek ochrony roślin Pakiet ELATUS Plus ERA lub równoważny w ilości 8 szt
- 97/2024 Środek ochrony roślin LUMAX 537,5SE lub równoważny w ilości 500 l
więcej: przetargi PAWŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- BIEŻĄCA KONSERWACJA I USUWANIE AWARII NA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2024 r.
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach w podziałem na dwie części: część I : Utrzymanie dróg powiatowych część II : Utrzymanie dróg wojewódzkich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.