eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Łomża: Usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża: ,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12
Numer ogłoszenia: 429444 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża , ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 216 58 36, faks (086) 215 12 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne - przygotowanie i przeprowadzenie zajęć rozszerzających, wyrównawczych, pozalekcyjnych dla uczniów Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu realizowanego przez gminę Łomża: ,W przyszłość bez obaw, nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-740/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla uczniów klas II-III Publicznego Gimnazjum nr 9 im. Rodziny Lutosławskich w Łomży w ramach projektu pn.: W przyszłość bez obaw współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Rodzaje zajęć oraz ilość i liczebność grup: a)zajęcia rozszerzające dla uczniów zdolnych z zakresu przedmiotów: -humanistycznych - koło humanistyczne /1gr 10-osobowa/, -matematyczno-przyrodniczych - koło matematyczno-przyrodnicze /1gr 10-osobowa/, b)zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i specjalistyczne: -zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego i matematyki /4gr 8-osobowe/, -zajęcia terapii pedagogicznej /6gr 5-osobowych/, -zajęcia rewalidacyjne /5 osób/, c)zajęcia przygotowujące do Egzaminu Gimnazjalnego dla uczniów kl. III /2gr 12-osobowe/. 2.Wyżej wymienione zajęcia realizowane będą w postaci godziny lekcyjnej /45 min./ w przypadku zajęć przygotowujących do Egzaminu Gimnazjalnego, dydaktyczno - wyrównawczych i rozwijających zdolności oraz godziny zegarowej /60 min/ - zajęcia specjalistyczne. Realizacja projektu odbywać się będzie w PG nr 9 w Łomży po zakończeniu obowiązkowych zajęć edukacyjnych od poniedziałku do piątku oraz w czasie weekendów, zgodnie harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego oraz zgodnie z założeniami projektu, doborem grupy docelowej i specyfiką funkcjonowania szkoły. W uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu wcześniejszej zgody Zamawiającego będzie można dokonać przesunięcia liczby godzin zaplanowanych do realizacji w poszczególnych latach. 3.Zamawiający zapewnia uczniom niezbędne materiały biurowe i dydaktyczne na potrzeby zajęć, których zakup został zaplanowany w projekcie. 4.Wykonawca w ogólnej cenie zajęć zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne koszty, nie zaplanowane w budżecie projektu, w taki sposób, aby uczestnik zajęć nie ponosił żadnych kosztów dodatkowych. 5.Przedmiot zamówienia należy zrealizować: od momentu podpisania umowy do: a)21 kwietnia 2013 r. - zajęcia przygotowujące do Egzaminu Gimnazjalnego; b)27 czerwca 2013 r. - pozostałe zajęcia zaplanowane w projekcie. 6.Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno-prawnej, tj. umowy zlecenie. 7.Zamówienie składa się z 37 części i dotyczy następujących zajęć z poszczególnych przedmiotów w następującej liczbie godzin i grup: Zajęcia przygotowujące do Egzaminu Gimnazjalnego, realizacja w soboty: Część 1 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. III - 9 godz. w 2012r., 21 godz. w 2013r., łącznie 30 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 2 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. III - 9 godz. w 2012r., 21 godz. w 2013r., łącznie 30 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 3 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 4 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 5 - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 6 - zajęcia z języka angielskiego dla uczniów kl. III - 6 godz. w 2012r., 14 godz. w 2013r., łącznie 20 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 7 - zajęcia z historii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 8 - zajęcia z historii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 9 - zajęcia z fizyki dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 10 - zajęcia z fizyki dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 11 - zajęcia z chemii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 12 - zajęcia z chemii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 13 - zajęcia z biologii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 14 - zajęcia z biologii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 15 - zajęcia z geografii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 16 - zajęcia z geografii dla uczniów kl. III - 3 godz. w 2012r., 7 godz. w 2013r., łącznie 10 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z języka polskiego i matematyki: Część 17 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 18 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 19 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla III grupy; Część 20 - zajęcia z języka polskiego dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla IV grupy; Część 21 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 22 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 23 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla III grupy; Część 24 - zajęcia z matematyki dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla IV grupy; Zajęcia terapii pedagogicznej: Część 25 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla I grupy; Część 26 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla II grupy; Część 27 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla III grupy; Część 28 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla IV grupy; Część 29 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla V grupy; Część 30 - zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów kl. II-III - 6 godz. w 2012r., 22 godz. w 2013r., łącznie 28 godz. w roku szkolnym 2012/2013 dla VI grupy; Zajęcia rewalidacyjne: Część 31 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 58 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 32 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 58 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 33 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 58 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 34 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. II lub III - 12 godz. w 2012r., 44 godz. w 2013r., łącznie 58 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 35 - zajęcia rewalidacyjne dla ucznia kl. III - 24 godz. w 2012 r ., 88 godz. w 2013r., łącznie 112 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Zajęcia rozszerzające, realizacja w soboty: Czyść 36 - koło humanistyczne - 36 godz. w 2012r., 76 godz. w 2013 r., łącznie 112 godz. w roku szkolnym 2012/2013; Część 37 - koło matematyczno-przyrodnicze - 36 godz. w 2012 r., 76 godz. w 2013r., łącznie 112 godz. w roku szkolnym 2012/2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba odpowiednio do każdego zadania na, które składa ofertę: -posiada wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, uprawniające do prowadzenia w/w zajęć /do prowadzenia zajęć koła humanistycznego - nauczyciel języka polskiego, do prowadzenia zajęć koła matematyczno-przyrodniczego - nauczyciel matematyki, chemii lub fizyki/, minimum w stopniu nauczyciela kontraktowego (kopia dyplomu, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogiczne, kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego), -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty co najmniej 3 lata była zatrudniona jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole odpowiadającej etapowi kształcenia grupy, z którą ma prowadzić zajęcia (kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie pracodawcy). zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie , że dysponują lub będą dysponować osobami, które (odpowiednio do każdego zadania na, które składają ofertę): -posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe z przygotowaniem pedagogicznym, uprawniające do prowadzenia w/w zajęć /do prowadzenia zajęć koła humanistycznego - nauczyciel języka polskiego, do prowadzenia zajęć koła matematyczno-przyrodniczego - nauczyciel matematyki, chemii lub fizyki/, minimum w stopniu nauczyciela kontraktowego (kopia dyplomu, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie przygotowania pedagogiczne, kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego), -w okresie ostatnich 5 przed dniem złożenia oferty co najmniej 3 lata były zatrudnione jako nauczyciel danego przedmiotu w szkole odpowiadającej etapowi kształcenia grupy, z którą ma prowadzić zajęcia (kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie pracodawcy). zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Podpisane oświadczenie o nie zaleganiu z zapłatą podatków wobec Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie społeczne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wg załącznika nr 3 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża (sekretariat), ul. Marii Skłodowskiej- Curie 1a, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża (sekretariat), ul. Marii Skłodowskiej- Curie 1a, 18-400 Łomża.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie równic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.