eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Remont drogi powiatowej nr 1953B Miastkowo - Tarnowo - Kraska - Szczepankowo na odc. Miastkowo - Tarnowo od km 3+000,00 do km 3+800,00 - Etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Łomża: Remont drogi powiatowej nr 1953B Miastkowo - Tarnowo - Kraska - Szczepankowo na odc. Miastkowo - Tarnowo od km 3+000,00 do km 3+800,00 - Etap I.
Numer ogłoszenia: 429420 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390028 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 1953B Miastkowo - Tarnowo - Kraska - Szczepankowo na odc. Miastkowo - Tarnowo od km 3+000,00 do km 3+800,00 - Etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1953B Miastkowo - Tarnowo - Kraska - Szczepankowo na odc. Miastkowo - Tarnowo od km 3+000,00 do km 3+800,00 - Etap I 1. DANE TECHNICZNE. - klasa drogi - lokalna L - prędkość projektowa - 60 km/h - przekrój poprzeczny - szlakowy - szerokość jezdni - 5,00m - szerokość poboczy - 1,0 - 1,5m, - obciążenie ruchem - KR 2, - spadek poprzeczny jezdni - 2% - spadek poprzeczny poboczy - 5% 2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO. Opracowaniem objęto drogę powiatową nr 1953B - Miastkowo - Tarnowo. Cały odcinek drogi do remontu przebiega w terenie równinnym w otoczeniu pól uprawnych, lasów i zabudowy siedliskowej. Służy on do obsługi ruchu lokalnego i transportu gospodarczego. Na całej długości droga posiada nawierzchnię bitumiczną, która jest zdegradowana o znacznej deformacji w przekroju poprzecznym i podłużnym. Wysokościowo niweleta drogi znajduje się na poziomie 10-50 cm powyżej przyległych gruntów. Odwodnienie jezdni odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do rowów przydrożnych i naturalnych cieków. Szerokość nawierzchni wynosi 5,0m a poboczy od 1,00m do 1,50m. 3. OPIS PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ. 3.1 Rozwiązania sytuacyjne. Projektowana droga służy do obsługi ruchu lokalnego i transportu rolniczego. Aby poprawić użytkownikom komfort jazdy i zabezpieczyć istniejącą nawierzchnię przed dalszymi zniszczeniami spowodowanymi działaniem warunków atmosferycznych i ruchowych projektuje się jej remont. Prace będą polegały na wykonaniu wyrównania masą mineralno asfaltową w celu przywrócenia prawidłowych parametrów technicznych (spadki poprzeczne i podłużne) oraz wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej grubości 3 cm, szerokości 5,00m, ograniczoną po obu stronach poboczami szerokości 1,0m-1,50m. Oś drogi w planie zaprojektowano tak aby pokrywała się z osią istniejącą. 3.2 Rozwiązania wysokościowe. Niweleta drogi pozostanie podniesiona o grubość warstwy wyrównawczej i ścieralnej średnio około 6-8cm. 3.3 Przekroje normalne. Zaprojektowano przekroje normalne o następujących parametrach: - szerokość korony drogi 7,0m-8,0m - szerokość jezdni 5,0m - szerokość poboczy 1,00m-1,50m - spadek poprzeczny jezdni na prostej 2% daszkowy, na łukach zmienny od 2% do 6% 3.4 Konstrukcja nawierzchni. Projektowany przekrój normalny dla ruchu KR 2: - projektowana warstwa ścieralna grubości 3 cm, - warstwa wyrównawcza istniejącej nawierzchni bitumicznej średniej grubości około 6 cm - istniejąca nawierzchnia bitumiczna grubości 2-4 cm, - pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego 3.5 Odwodnienie. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy remontowanego odcinka zaprojektowano poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne, metodą powierzchniowego spływu wód do naturalnych cieków. 3.6 Roboty ziemne. Roboty ziemne przy remoncie wyżej wymienionej drogi wynikają głównie z konieczności uzupełnienia poboczy. Nasypy należy zagęszczać warstwami do uzyskania wskaźników zagęszczenia zgodnych z normą. 4. ORGANIZACJA RUCHU I BEZPIECZEŃSTWO ROBÓT. Remontowana droga jest oznakowana w sposób stały i nie wymaga odrębnego opracowania stałej organizacji ruchu. Ze względu na brak możliwości zamknięcia drogi dla ruchu w czasie trwania robót w obrębie pasa drogowego zakłada się ich prowadzenie pod ruchem. Projekt organizacji ruchu na czas budowy opracuje wykonawca robót w oparciu o obowiązujące przepisy. W wartość ofertową kosztorysu należy również uwzględnić koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2Roboty drogowe. 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Komunikacyjnego Sp. z o.o, ul. Sikorskiego 156, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314637,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 357453,87

  • Oferta z najniższą ceną: 357453,87 / Oferta z najwyższą ceną: 389495,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.