eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › WBUDOWANIE DŹWIGU OSOBOWEGO DO ISTNIEJĄCEGO SZYBU W BUDYNKU PRZY UL. ANDERSA 34 W KOSZALINIE W RAMACH LIKWIDACJI BARIER

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Koszalin: WBUDOWANIE DŹWIGU OSOBOWEGO DO ISTNIEJĄCEGO SZYBU W BUDYNKU PRZY UL. ANDERSA 34 W KOSZALINIE W RAMACH LIKWIDACJI BARIER
Numer ogłoszenia: 429328 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WBUDOWANIE DŹWIGU OSOBOWEGO DO ISTNIEJĄCEGO SZYBU W BUDYNKU PRZY UL. ANDERSA 34 W KOSZALINIE W RAMACH LIKWIDACJI BARIER.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego, przystosowanego dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano - instalacyjnych, łącznie z odbiorem przez Jednostkę Notyfikowaną (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigu) w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego Oddziału Zamiejscowego w Koszalinie, ul. Andersa 34. Dźwig montowany będzie w istniejącym szybie budynku. Zakres zamówienia obejmuje: a) Dostawę i montaż dźwigu wraz z rozładunkiem, składowaniem, opracowaniem dokumentacji montażowej, opracowaniem instrukcji eksploatacji dźwigu, opracowaniem dokumentacji rejestracyjnej dźwigu, uzgodnieniem i odbiorem oraz wydaniem decyzji zezwalającej na eksploatację dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego. Urządzenie winno spełniać następujące wymogi: - typ: hydrauliczny- zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny, korekcję poziomowania przy otwartych i zamkniętych drzwiach; - udźwig: ok. 630 kg; - ilość przystanków: 4; - wysokość podnoszenia: 11,49 m; - kabina: nieprzelotowa; - prędkość: ok. 1,0m/s; - rodzaj drzwi: automatyczne, teleskopowe , segmentowe o wymiarach w świetle 900x2000mm; - wymiary kabiny wewnętrzne ( ok.): szerokość 1160mm, długość-1490mm,wysokość -2200mm; - ściany kabiny ze stali nierdzewnej; - wykonanie drzwi przystankowych: ze stali nierdzewnej - z efektem młotkowym lub podobnym; - wykonanie drzwi kabinowych: ze stali nierdzewnej - z efektem młotkowym lub podobnym; - wszystkie wykończenia wykonane ze stali nierdzewnej; - sufit wykonany ze stali nierdzewnej; - oświetlenie punktowe halogenowe lub energooszczędne jarzeniowe 4x11W umieszczone za podwieszonym sufitem antywandalowskim; - poręcze i odbojnice - stalowe nierdzewne polerowane na ścianie bocznej i tylnej; - podłoga wyłożona kamieniem naturalnym; - wentylator: włączany automatycznie, czynny podczas awarii zasilania napędu dźwigu z możliwością włączenia przyciskiem na czas 1minuty; - funkcja awaryjnego zjazdu po zaniku napięcia z możliwością automatycznego otwarcia drzwi. Kaseta sterownicza w kabinie:- kolumnowy panel sterowniczy wykonany ze stali nierdzewnej, przyciski: - interkomu, wskaźnik przeciążenia, piętrowskazywacz z cyframi o wys. mim. 38mm, stacyjka blokady drzwi w stanie otwartym; - gong na kabinie - 2 tonowy; - przycisk ALARM; - strzałki kierunkowe jazdy; - przycisk dyspozycji; - przyciski metalowe podświetlane; - przyciski zamykania i otwierania drzwi; - awaryjne oświetlenie. UWAGA! Wewnątrz kabiny nie może być wkrętów i śrub oraz wyklucza się stosowanie w kabinie aluminiowych elementów wykończeniowych. Kasety zewnętrzne:- na wszystkich przystankach cyfrowy wskaźnik piętra oraz strzałki kierunku jazdy; - awaryjny zjazd na przystanek podstawowy po zaniku napięcia; - kasety wezwań wykonane ze stali nierdzewnej, antywandalowe; - przyciski metalowe podświetlane. b) Wykonanie prac budowlanych szybu windowego i robót towarzyszących m.in.: wykonanie fundamentu żelbetowego, izolacji przeciwwilgociowej, posadzki z wszystkimi warstwami; - wykonanie wykucia otworów; - uzupełnienie ścianek z cegieł, obsadzenie belek stalowych; - roboty wykończeniowe ( tynki kat III, malowanie ścian, posadzki z płytek kamionkowych typu GRES kolor do uzgodnienia z Zamawiającym); - wykonanie wentylacji. c) Wykonanie prac elektrycznych związanych z zasilaniem dźwigu m.in.: - wykonanie zasilania nowego dźwigu z rozdzielni głównej; - ułożenie kabli; - montaż tablic rozdzielczych, opraw, wyłączników, gniazd itd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto obejmującego wykonanie dźwigu osobowego hydraulicznego o wysokości podnoszenia min. 10 m i udźwigu min. 630 kg. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz robót budowlanych na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności musi dysponować osobą/osobami, która(e) będzie(ą) pełnić funkcje kierownika(ów) robót, posiadającą(ymi) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w zakresie instalacji elektrycznych. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć oświadczenie na/wg załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 200 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie robót budowlanych należy podać minimum jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto obejmujące wykonanie dźwigu osobowego hydraulicznego o wysokości podnoszenia min. 10 m i udźwigu min. 630 kg oraz załączyć dla wykazanych robót dowód/y/ określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg zał. nr 1 do SIWZ; WADIUM w oryginale (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna);PEŁNOMOCNICTWO(A) - jeżeli występuje; ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW) UDOSTĘPNIAJĄCEGO(YCH) ZASOBY - jeżeli występuje. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą: a) przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: - konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; - konieczność dokonania istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub uzupełnienia dokumentacji z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; - wystąpienie przerw w wykonywaniu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; b) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, o których mowa w §4 umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane w umowie osoby nie mogą pełnić swoich funkcji; c) obniżenie wynagrodzenia ryczałtowego w wyniku zmniejszenia zakresu robót podstawowych objętych dokumentacją projektową z powodu uzasadnionej rezygnacji Zamawiającego z wykonania części robót lub z powodu błędów w dokumentacji; kwota obniżenia wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o stawki cenotwórcze zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę. 2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w podpkt 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, o czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II obszarze B.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.