eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/5/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Dęblin: usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/5/2013
Numer ogłoszenia: 429200 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381086 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, ul. Dywizjonu 303 nr 12, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 82 80, faks 81 551 82 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi nadzoru inwestorskiego - numer Zp/pn/5/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej nad realizacją inwestycji pod nazwą: zaprojektowanie, rozbudowę i modernizację budynku nr 233. 2) Lokalizacja: Dęblin obręb 1, powiat Ryki, woj. lubelskie, działka ewidencyjna nr 4080/118 Budynek nr 233 - Muzeum Sił Powietrznych. 3) Zamawiający wymaga sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) w szczególności art. 25 i 26 tejże ustawy w odniesieniu do wszystkich branż objętych dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę. 4) Zakres modernizacji i rozbudowy: Charakterystyka istniejącego obiektu: - Rok budowy 1977 - Kubatura budynku - 3770,00 m2 - Powierzchnia netto - 672,00 m2 - Powierzchnia użytkowa - 514,00 m2 - Powierzchnia dachu - 1040,00 m2 - Konstrukcja: szkielet stalowy z wypełnieniem ścian cegłą kratówką i szkłem oraz konstrukcja murowana. - Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej składający się z dwóch budynków tj.: Sala Tradycji i Biuro Przepustek, połączonych wspólnym dachem tworzącym miedzy obiektami podcień. - Budynek klasyfikuje się do budynków niskich (N). - Zestawienie pomieszczeń - stan istniejący: a) Sala tradycji: 2 Pomieszczenia administracyjne; Holl; Sala ekspozycji. b) Biuro przepustek: Dyżurka; Holl; Węzeł cieplny; Sala odwiedzin; Pokój odpoczynku; Pokój oficera dyżurnego; Pomieszczenie gospodarcze; WC męskie ogólnodostępne; WC damskie ogólnodostępne. c) Podcienie. - Stopień zużycia technicznego ustalony w trakcie kontroli stanu sprawności technicznej i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego z dn. 30.09.2008 r. wynosi 19,523 %. Planowane parametry po przebudowie i rozbudowie obiektu: Po przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku uzyska się następujące parametry: - Kubatura zewnętrzna budynku - 7 500,00 m3 - Powierzchnia użytkowa - 1 350,00 m2 - Powierzchnia zabudowy - 1 500,00 m2 - Zestawienie pomieszczeń - po przebudowie i rozbudowie: a) Po Sali Tradycji: Sala ekspozycji. b) Po Biurze przepustek: Sala konferencyjna; Kasa biletowa; Kiosk z pamiątkami; Holl; WC damskie dla personelu; WC męskie dla personelu; WC damskie ogólnodostępne; WC męskie ogólnodostępne; Pomieszczenie gospodarcze. c) Podcienie pomniejszone o zabudowę. d) Dobudowane skrzydło: Sala ekspozycji; Zaplecze warsztatowo - remontowo - magazynowego: pomieszczenia magazynowe; warsztat ślusarsko - spawalniczy; pomieszczenie do malowania; 2 warsztaty konserwacji eksponatów muzealnych; pomieszczenie garażowo - gospodarcze; pomieszczenie socjalne; WC damskie i męskie. Pomieszczenia administracyjno - biurowe: 10 pomieszczeń (po dwie osoby); biblioteka z czytelnią; archiwum; kancelaria. Przewidywane roboty: Po przebudowie istniejących obiektów tj. Sali Tradycji, Podcienia, Biura Przepustek i dobudowie nowego skrzydła uzyska się kompleks Muzeum stanowiący jedną bryłę architektoniczną. Roboty budowlane: Częściowa przebudowa ścian zewnętrznych i wewnętrznych; zabudowa części podcieni, dobudowa skrzydła w nawiązaniu do rozwiązań konstrukcyjnych istniejącego budynku. Roboty konstrukcje betonowe i żelbetowe monolityczne, konstrukcje z elementów prefabrykowanych. Roboty murarskie, pokrycie dachowe z papy termozgrzewalnej z obróbkami z blachy powlekanej. Odprowadzenie wód opadowych. Roboty tynkarskie, gipsowe, malarskie, izolacyjne. Ślusarka okienna i drzwi zewnętrzne aluminiowe. Stolarka drzwiowa płytowa. Okładziny ścian w sanitariatach z glazury. Posadzki w pomieszczeniach warsztatowych olejoodporne i odporne na ścieranie; w sanitariatach i holach z gresu. W pomieszczeniach biurowych podłogi z paneli. Parking z kostki brukowej (500 m2). Kolorystyka zastosowanych materiałów będzie ustalana z użytkownikiem na etapie projektowania. Roboty sanitarne: Wymiana, przebudowa i budowa instalacji: wodociągowo - kanalizacyjnej z armaturą. W pomieszczeniach warsztatowych należy przewidzieć wykonanie natrysku. Wykonanie klimatyzacji z urządzeniami w Sali ekspozycji. Wykonanie nowej instalacji c.o. z uwzględnieniem rozbudowy budynku oraz rozbudowy istniejącego węzła cieplnego o niskich parametrach. Zasilanie budynku jest z magistrali ciepłowniczej niskich parametrów, wykonanej w technologii preizolowanej i nie wymaga wymiany. Zasilanie budynku w sieć wodociągowo - kanalizacyjną jest zaprojektowane w ramach kompleksowej modernizacji sieci. Wykonać opomiarowanie budynku. Roboty elektryczne: Wymiana, przebudowa i budowa instalacji elektrycznej z osprzętem, oprawami, instalacja odgromowa, instalacja przeciwoblodzeniowa, instalacja alarmowa, instalacja przeciwpożarowa, instalacja teletechniczna i multimedialna. Dodatkowe oświetlenie nad stanowiskami ekspozycyjnymi. Dodatkowe oświetlenie stanowisk pracy (dot. pomieszczeń gospodarczych i magazynowo - technicznych). W rozbudowanym budynku Muzeum wykonać okablowanie strukturalne skrętką komputerową kategorii 5. W pomieszczeniach służbowych wykonać podwójne przyłącza teleinformatyczne RJ 45 z podwójnym przyłączem energetycznym na każde 5 m2 powierzchni użytkowej. Wykonać opomiarowanie budynku. Wymiana złącza. Budowa sieci rozdzielczej i magistralnej: a) ułożenie kabla telefonicznego miedzianego XzTKMXpw 25x4x0,5 w relacji szafa kablowa SP-2 Lipsk do rozbudowanego budynku muzeum - po trasie istniejącej kanalizacji; b) ułożenie kabla światłowodowego 6j w relacji budynek nr 19 do rozbudowanego budynku Muzeum po trasie istniejącej kanalizacji; c) ułożenie odcinka kabli zakończyć w punkcie dystrybucyjnym (PD) w rozbudowanym budynku muzeum. 5) Wykonawca winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do wykonywania nadzoru inwestorskiego w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe osoby powinny być wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności. Potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty (treść oświadczenia w Formularzu ofertowym). 6) Wartość robót budowlanych podlegających nadzorowi inwestorskiemu stanowiącemu przedmiot zamówienia wynosi 3 638 923,00 zł netto (słownie: trzy miliony sześćset trzydzieści osiem tysięcy dziewięćset dwadzieścia trzy zł) + VAT 23% = 4 475 875,29 (słownie: cztery miliony czterysta siedemdziesiąt pięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt pięć zł dwadzieścia dziewięć gr). Uwaga: rozliczenie wykonawcy robot budowlanych - ryczałt. 7) Dokumentacja projektowa przedmiotowej inwestycji do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 8) Planowany termin zakończenia inwestycji ustalony jest na dzień 30 września 2015 r. 9) Rodzaj zamówienia: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne. 10) Główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71000000-8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71247000-1 - nadzór nad robotami budowlanymi. 11) Zaleca się, aby oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent. 12) Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 13) Cenę ryczałtową oferty należy podać netto i brutto. 14) Cena ma obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi tj.: - sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2010r. Nr 243 poz.1623 z późn. zm.) nad robotami objętymi dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, - rozliczanie robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wyłonionym w prowadzonym przetargu i harmonogramem robót, - dojazdy na teren budowy w okresie trwania inwestycji i okresu gwarancji na roboty budowlane określone w umowie z wykonawcą wyłonionym w prowadzonym przetargu, - wszelkie cła i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania, - sprawowanie nadzoru inwestorskiego będzie odbywało się min. dwa razy w tygodniu, a w razie potrzeby inspektorzy zobowiązują się do przybycia na teren budowy na każdorazowe wezwanie przez Inwestora.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSPEKTOR NADZORU mgr inż. Janusz Kamiński, ul. Gośćińczyk 1/3, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71686,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55187,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55187,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.