eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Kompleksowa obsługa geodezyjna i kartograficzna Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim w 2009 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Wodzisław Śląski: Kompleksowa obsługa geodezyjna i kartograficzna Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 42918 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa geodezyjna i kartograficzna Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim w 2009 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa geodezyjna i kartograficzna Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim w 2009 roku. Zakres prac: 1) Wstępny projekt podziału - do wykonania 2 wstępne projekty podziału na dwie działki. Dokumentem, który geodeta jest zobowiązany wykonać i dostarczyć do siedziby tut. Starostwa to kopia mapy zasadniczej. 2) Podział bez wstępnego projektu podziału - do wykonania 10 podziałów na dwie działki, każda następna działka - do wykonania 4 następne działki. W ramach tych podziałów znajdują się nieruchomości zajęte pod drogi publiczne na podstawie art. 73 ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. z 1998 r. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ). Dokumenty, które geodeta jest zobowiązany wykonać i dostarczyć do siedziby tut. Starostwa to mapa z projektem podziału oraz wyciąg główny. 3) Wznowienie granic do czterech punktów granicznych - do wykonania 1 wznowienie granic, każdy następny punkt w ramach jednego wznowienia - do wykonania 4 punkty. Dokumentem, który geodeta jest zobowiązany wykonać i dostarczyć do siedziby tut. Starostwa to mapa zasadnicza z wkreślonymi granicami. 4) Dokumenty do założenia księgi wieczystej, do jednej księgi wieczystej za jedną działkę - do wykonania 37 ksiąg wieczystych, każda następna działka - do wykonania 21 działek. Dokumenty, które geodeta jest zobowiązany wykonać i dostarczyć do siedziby tut. Starostwa to wyciąg główny i kopia mapy ewidencyjnej z oznaczonymi granicami przedmiotowych działek 5) Dokumenty do sprostowania księgi wieczystej, do jednej księgi wieczystej za jedną działkę - ustalono 7 ksiąg wieczystych, każda następna działka - do wykonania 4 działki. Dokumentem, który geodeta jest zobowiązany wykonać i dostarczyć do siedziby tut. Starostwa to wyciąg główny. Zamówienia będą realizowane periodycznie. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający sukcesywnie, w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo składał zamówienie w formie zlecenia pisemnie lub faksem. Maksymalny termin realizacji poszczególnych zleceń: 1) wstępny projekt podziału do 20 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia 2) podział (wstępny projekt podziału i podział) do 90 dni kalendarzowych od dnia otrzymania postanowienia; 3) podział bez wstępnego projektu podziału do 90 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia 4) wznowienie granic do czterech punktów granicznych i za każdy następny w ramach jednego 5) wznowienia do 45 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia; 6) przygotowanie materiałów geodezyjnych do sprostowania zapisów w księdze wieczystej do 42 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Każde zlecenie będzie obejmowało do 5 ksiąg wieczystych. Zamawiający będzie każdorazowo ustalał termin realizacji jednostkowego zlecenia z Wykonawcą, który jednak nie przekroczy 42 dni. Termin realizacji zlecenia będzie zależny od ilości działek w jednej księdze wieczystej. 7) przygotowanie materiałów do założenia księgi wieczystej do 42 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia gdy każde zlecenie będzie obejmowało 5 ksiąg wieczystych. Zamawiający będzie każdorazowo ustalał termin realizacji jednostkowego zlecenia z Wykonawcą, który jednak nie przekroczy 42 dni. Termin realizacji zlecenia będzie zależny od ilości działek w jednej księdze wieczystej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 ustawy Pzp, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą się zrealizowaniem (bądź nadal realizują w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 1 (jednej) usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie przeprowadzenia podziału nieruchomości lub wznowienia granic o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł (brutto), wykonanej w ramach jednego stosunku zobowiązaniowego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi (np. referencje, protokół odbioru), dla prac wymagających zgłoszenia w PODGiK wymagane jest podanie Nr KERG; b) wykażą, że osoby, które będą wykonywały zamówienie posiadające odpowiednie kwalifikacje do wykonywania zamówienia; należy wskazać co najmniej 1 (jedną) osobę, posiadającą uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. Z 2005 nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), tj. w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - zał. nr 2 do oferty. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 do oferty. 3) W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawca winien załączyć Wykaz wykonywanych usług. W wykazie należy podać nazwę i adres zamawiającego, opis usługi wraz z zakresem i wartością, datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi oraz załączyć należy dokumenty, potwierdzające, że usługa z wykazu została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbiorów). Wykonawca winien wykazać, że usługa była wykonana w ramach jednej umowy - zał. nr 4 do oferty. Dla prac wymagających zgłoszenia w PODGiK wymagane jest podanie Nr KERG. 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien załączyć Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - zał. nr 5 do oferty - wymagane dołączenie uprawnieni geodezyjnych określonych w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Z 2005 nr 240 poz. 2027 z późn. zm.), tj. w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot, należy dostarczyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu, iż udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia, wskazane w załączniku nr 5 do oferty. 5) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria (punkt obsługi klienta) Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.