Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Nowogard: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie
Numer ogłoszenia: 429042 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393802 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9, Smużyny 2, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 39 20 825, faks 0-91 39 20 825.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów w asortymencie ilościach, i cenach określonych w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Każda partia dostaw zostanie zrealizowana w terminie 3 dni od daty doręczenia zamówienia szczegółowego ( pisemnie lub faxem). Dostawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia faxem o takim stanie rzeczy.Dostawy realizowane muszą być w dni robocze do godz. 12:00 3. Dostawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. 4. Dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Z chwilą wydania przedmiotu Umowy Zamawiającemu przechodzi na niego ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. 6. Dostawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez okres : 6 tygodni od daty dostawy i nie będzie pozbawiony walorów smakowych i zapachowych. 7. W wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa na okres jednego roku. Strony przewidują, że umowa może ulec przedłużeniu o czas niezbędny ( nie dłuższy jednak niż 2 miesiące ) do czasu zakończenia postępowania przetargowego wszczętego przez Zamawiającegodotyczącego przedmiotu umowy w I kwartale 2011 r., 8. Strony dopuszczają możliwość realizacji przedmiotu zamówienia umowy w ilościach mieszczących się w przedziale+/- 20 % w stosunku do złożonej oferty...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70017.15 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. CHEM-AJ ANDRZEJ TRUKAWKA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. CHEM-AJ ANDRZEJ TRUKAWKA
- F.H.U. CHEM-AJ s.c., ul. Starkiewicza 1a, 70-112 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70017.15
- Oferta z najniższą ceną: 70017.15 oferta z najwyższą ceną: 125976.59
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- dostawa mrożonek do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Dostawa warzyw kiszonych do Zakładu Karnego w Nowogardzie
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi w Chorzowie, ul. Ryszki 55 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.