eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Dostawa Produktów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkoleniowo-Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Szklarska Poręba: Dostawa Produktów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkoleniowo-Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 428910 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkoleniowo-Wypoczynkowy MSWiA w Szklarskiej Porębie , ul. 1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 717 23 43, faks 0-75 717 20 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olimp-rzemieslnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.olimp-rzemieslnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZAKŁAD BUDŻETOWY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Produktów mleczarskich oraz różnych produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkoleniowo-Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostarczanie (dostawa) w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy do Zespołu Szkoleniowo - Wypoczynkowego MSWiA w Szklarskiej Porębie wymienionych produktów mleczarskich oraz róznych produktow spozywczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze Za podobne Zamawiający uznaje zamówienie na dostawę produktów mięsnych w asortymencie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, przez okres min. 3 miesięcy. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1 Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wzór: Dokument 3. 4 Opinie dotyczące jakości dostaw wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te dostawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 8.1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1 Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 8.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1 Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy. 2 Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3 Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmioty (partnerzy) ubiegające się o wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie z art.. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór Dokument 1 - podpisane przez Pełnomocnika. 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 2 - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielnie zamówienia z osobna. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 4. Wykaz podobnych dostaw wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegających się o wspólne zamówienie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3 - dla wszystkich podmiotów - podpisane przez Pełnomocnika. 5. Opinie dotyczące jakości prac wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te prace wykonywał..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olimp-rzemieslnik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWY MSWiA W SZKLARSKIEJ PORĘBIE ul. 1 MAJA 62, 58-580 SZKLARSKA PORĘBA.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 09:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKOLENIOWO-WYPOCZYNKOWY MSWiA W SZKLARSKIEJ PORĘBIE ul. 1 MAJA 62, 58-580 SZKLARSKA PORĘBA (recepcja).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.