eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz rozszerzenie posiadanych licencji HP Operations o 30 sztuk licencji TB056AAE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Kraków: Dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz rozszerzenie posiadanych licencji HP Operations o 30 sztuk licencji TB056AAE
Numer ogłoszenia: 428786 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie , ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988108, faks 012 4306440.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.nfz-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów, zasilaczy awaryjnych UPS oraz rozszerzenie posiadanych licencji HP Operations o 30 sztuk licencji TB056AAE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I: przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest: 1.1 dostawa 1 sztuki serwera typu 1, 1 sztuki serwera typu 2, 5 sztuk serwerów typu 3, 1.2 dostawa wraz z instalacją 10 sztuk zasilaczy awaryjnych UPS, 1.3 zapewnienie wykonywania serwisu przez podmiot lub podmioty autoryzowane przez producenta/producentów serwerów, polegającego na zapewnieniu pomocy technicznej oraz przywróceniu pełnej sprawności i funkcjonalności działania serwerów w przypadku niefunkcjonowania, nieprawidłowego funkcjonowania lub powstania okoliczności wskazujących na możliwość nieprawidłowego funkcjonowania serwerów, 1.4 zapewnienie wykonywania serwisu przez podmiot lub podmioty autoryzowane przez producenta zasilaczy awaryjnych UPS, polegającego na zapewnieniu pomocy technicznej oraz przywróceniu pełnej sprawności i funkcjonalności działania zasilaczy awaryjnych w przypadku niefunkcjonowania, nieprawidłowego funkcjonowania lub powstania okoliczności wskazujących na możliwość ich nieprawidłowego funkcjonowania, 2 Część II: przedmiotem zamówienia jest: 2.1 rozszerzenie posiadanych licencji HP Operations o 30 sztuk licencji TB056AAE, 2.2 świadczenie 12 miesięcznego wsparcia technicznego na poziomie co najmniej HA106A1 oraz zapewnienie serwisu autoryzowanego przez podmiot upoważniony do dysponowania oprogramowaniem, w zakresie usunięcia usterek (wad) przedmiotu umowy, wykonywania napraw oraz zapewniający pomoc techniczną w przypadku niefunkcjonowania, nieprawidłowego funkcjonowania lub powstania okoliczności wskazujących na możliwość nieprawidłowego funkcjonowania oprogramowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.40.00.00 - Sieci 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 w/w ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które muszą złożyć wraz z ofertą wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy albo Oświadczenie Pełnomocnika według druku stanowiącego załącznik nr 2a albo 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 30-017 Kraków ul. Racławicka 56a Wydział Administracyjno - Gospodarczy (Zamówienia Publiczne - pok. 23).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 08:30, miejsce: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 30-017 Kraków ul. Racławicka 56a Wydział Administracyjno - Gospodarczy (Zamówienia Publiczne - pok. 23).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.