eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Tarnowskie Góry: Uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 428704 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366230 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka, ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca dostawa leków i jednorazowego sprzętu medycznego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 pakietów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. DOSTAWA LEKÓW 4. Dostawa leków realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 21 czerwca 2010r. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania tańszych odpowiedników leków, za wyjątkiem pozycji oznaczonych * w formularzu cenowym. Przez odpowiednik rozumie się produkt posiadający taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnej. W przypadku tego samego leku w różnych dawkach należy podać preparat tego samego producenta. 6. Zaoferowane leki muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające je do stosowania. 7. Zamówienia należy realizować w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, a w razie szczególnej potrzeby w terminie natychmiastowym, nie później aniżeli w ciągu 12-tu godzin od chwili uzyskania zapotrzebowania od Zamawiającego. 8. Do każdej dostawy leków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu faktur VAT również w formie elektronicznej. DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO 9. Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego realizowana będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 08 marca 2010r. 10. Zamówienia należy realizować w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia w godz. 800 - 1300 do magazynu Apteki szpitalnej zgodnie z bieżącymi zamówieniami, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość towaru. 11. Realizowane przez Wykonawców dostawy towarów muszą być zgodne asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. 12. Zamówienie składane jest każdorazowo telefonicznie lub faxem na wskazany przez Wykonawcę w ofercie numer tel/faxu. Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia składanego faxem. 13. Cena powinna zawierać wszelkie koszty, w tym koszty zabezpieczenia na czas transportu oraz koszty dostarczenia przedmiotu dostawy do magazynu Apteki szpitalnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.12.00 - Cewniki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50293.38 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 23273.38
  • Oferta z najniższą ceną: 23273.38 oferta z najwyższą ceną: 23273.38
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Coloplast Sp. z o.o., Leszno 12, 01-192 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27020.00
  • Oferta z najniższą ceną: 27020.00 oferta z najwyższą ceną: 27020.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.