eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa sali komputerowej na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Radom: Przebudowa sali komputerowej na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 428704 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 393864 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Toruńska 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 385 31 00, faks 48 331 84 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sali komputerowej na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz dostawa wyposażenia dot. zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa sali komputerowej na potrzeby Działu Egzekucji Administracyjnej w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Radomiu.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)demontaż istniejących drzwi, 2)demontaż instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 3)zerwanie posadzek z wykładziny, 4)zeskrobanie starych powłok malarskich ze ścian, 5)częściowy demontaż instalacji niskoprądowych: komputerowej, SSWiN, SAP i telefonicznej, 6)wykucie otworu drzwiowego, 7)montaż nadproża, 8)montaż ściany działowej z płyt GK na ruszcie stalowym, 9)wykonanie nowych posadzek gresowych, 10)dostawa i montaż klimatyzatorów, 11)montaż instalacji elektrycznej, montaż oświetlenia, 12)montaż instalacji telefonicznej i rozbudowa centrali telefonicznej o kartę portów analogowych umożliwiającą podłączenie 6 aparatów telefonicznych analogowych. W Urzędzie funkcjonuje centrala telefoniczna Panasonic TDE 600, 13)montaż instalacji niskoprądowych: komputerowej, opcjonalnie: SSWiN i SAP, 14)montaż nowej stolarki drzwiowej, 15)roboty malarskie i gładź gipsowa, 16)wyposażenie nowych stanowisk pracy w meble biurowe i analogowe aparaty telefoniczne (6 szt.), 17)montaż 6 rolet materiałowych okiennych, 18)demontaż starych i montaż nowych listew odbojowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 39.13.00.00 - Meble biurowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 39.51.54.00 - Rolety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe REMAR Rafał Makowski, ul. Brandta 48, 26-505 Orońsko, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79448,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77471,29

  • Oferta z najniższą ceną: 77471,29 / Oferta z najwyższą ceną: 77471,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.