eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-08

Piła: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile
Numer ogłoszenia: 4286 - 2015; data zamieszczenia: 08.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile , ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 212 34 25, faks 67 212 46 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. - Remont cząstkowy nawierzchni masa bitumiczną z otaczarni gr. 4cm - Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm. - Remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera. - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. 8cm. - Naprawa przepustu O 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem - Profilowanie i utwardzanie dróg gruntowych. - Naprawa nawierzchni gruntowych, ścinka poboczy. - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych. - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej. - Roboty rozbiórkowe. - Frezowanie nawierzchni. - Oznakowanie drogowe. Zadanie II. - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, materiał z rozbiórki. - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 - 8cm z wywiezieniem gruzu. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika O 150 - 200. - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo. - Elementy betonowe (krawężniki /obrzeża). - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, chudego betonu. - Wykonanie studzienki deszczowej z przykanalikiem. Zadanie III. - Utrzymanie studzienek deszczowych z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą modyfikowaną tworzywem sztucznym. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnienie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm. Zadanie IV. - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cięciu, skręcaniu śrubami itp.(dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. Opis przedmiotu zamówienia zawierają także załączniki do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie II Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 320 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie III Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 90 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zadanie IV Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania o łącznej wartości minimum 30 000,00 zł odpowiadające usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zadania z podaniem ich przedmiotu i wartości, daty i podmiotu na rzecz którego zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1.1. lub 1.2. lub 1.3. lub 1.4. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5.1 lub 5.2. lub 5.3. lub 5.4. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2. Termin gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania pisemnego zlecenia na ich wykonanie - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zarządu Dróg i Zieleni w Pile, ul. gen. Władysława Andersa 10, 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont cząstkowy nawierzchni masa bitumiczną z otaczarni gr. 4cm - Remont cząstkowy nawierzchni masą bitumiczną z otaczarni za każdy następny 1cm. - Remont cząstkowy nawierzchni masą z recyklera. - Interwencyjna naprawa nawierzchni masą z recyklera, z otaczarni lub na zimno w ciągu 24 godz. od zgłoszenia gr. 8cm. - Naprawa przepustu O 60, wymiana kręgów betonowych na rury typu PECOR OPTIMA lub o podobnych parametrach z umocnieniem wlotów i wylotów brukowcem - Profilowanie i utwardzanie dróg gruntowych. - Naprawa nawierzchni gruntowych, ścinka poboczy. - Naprawa nawierzchni chodnika z elementów betonowych. - Wykonanie warstwy wiążącej, ścieralnej. - Roboty rozbiórkowe. - Frezowanie nawierzchni. - Oznakowanie drogowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. 2. Termin gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania pisemnego zlecenia na ich wykonanie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy nawierzchni z elementów betonowych na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8cm lub płyt betonowych, materiał z rozbiórki. - Naprawa nawierzchni chodnika z kostki brukowej lub płyt betonowych, rozbiórka i ułożenie nowej kostki brukowej gr. 6 - 8cm z wywiezieniem gruzu. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Nawierzchnia z kostki betonowej brukowej gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm. - Wykonanie przykanalika O 150 - 200. - Balustrada schodowa ocynkowana ogniowo. - Elementy betonowe (krawężniki /obrzeża). - Podbudowa z destruktu betonowego, z kruszywa łamanego, chudego betonu. - Wykonanie studzienki deszczowej z przykanalikiem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. 2. Termin gotowości rozpoczęcia robót od momentu otrzymania pisemnego zlecenia na ich wykonanie - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie i naprawy studzienek deszczowych wraz z wpustami na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Utrzymanie studzienek deszczowych z przykanalikiem - usuwanie zanieczyszczeń. - Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej przy użyciu masy szybkowiążącej modyfikowanej tworzywem sztucznym. - Wymiana wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej na nowe - regulacja pionowa masą samopoziomującą modyfikowaną tworzywem sztucznym. - Interwencyjna wymiana zniszczonych lub uzupełnienie brakujących kratek wpustów ulicznych w ciągu 24 godz. od zgłoszenia. - Remont cząstkowy masą z recyklera miejsc zaniżonych wokół wpustów ulicznych gr. 4cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie odwodnienia i drobne naprawy na drogach gminnych i powiatowych w Pile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Utrzymanie kratek wpustów deszczowych oraz usunięcie zanieczyszczeń przy krawężniku pomiędzy wpustami. - Utrzymanie sit i koszy wpustów deszczowych oraz wpustów połączonych z rozsączaczami skrzynkowymi. - Interwencyjne wykonanie drobnych napraw polegających na spawaniu, cięciu, skręcaniu śrubami itp.(dot. poręczy schodów terenowych, balustrad mostowych, rusztów studzienek deszczowych, barier sprężystych itp.) w ciągu 24 godz. od zgłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.