eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa w zakresie napraw, remontów i konserwacji sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Słupsk: Usługa w zakresie napraw, remontów i konserwacji sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
Numer ogłoszenia: 42856 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1872 , ul. Bohaterów Westerplatte 44, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8458406, faks 059 8458267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7bow.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie napraw, remontów i konserwacji sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie napraw, remontów i konserwacji sprzętu oraz urządzeń gastronomicznych i chłodniczych Wielkość zamówienia określa zał. nr 1 i nr 2 do umowy załączonej do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 133000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a)dysponują osobami dokonującymi napraw i przeglądów urządzeń chłodniczych, które posiadają wymagane świadectwa kwalifikacji ( lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia) - dotyczy części nr 2 i 4. b)posiadają (będą posiadać w przypadku wyboru ich oferty) wyposażenie do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 02.09.2004r. Dz. U. 2004.202.2071 - dotyczy części nr 2 i 4. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymagań zawartych w pkt. V SIWZ, do oferty muszą być załączone: a)Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru formularza stanowiącego załącznik nr.1 do specyfikacji b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, może ono zostać potwierdzone przez właściwy urząd, który je wydał, klauzulą aktualności na dzień przypadający nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r., zgodne z załącznikiem nr 2 i nr 3 do specyfikacji. d)Aktualne świadectwo kwalifikacji uprawniające go do działalności polegającej na obsłudze technicznej, demontażu oraz naprawie urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane, a także na odzysku substancji kontrolowanych, ich recyklingu, regeneracji przekazywaniu do ponownego użytkowania oraz obrocie nimi. Podstawa: Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r o substancjach zubożających warstwę ozonową. - dotyczy części nr 2 i 4. e)Oświadczenie, że wykonawca posiada (będzie posiadał w przypadku wyboru jego oferty) wyposażenie do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 02.09.2004r. Dz. U. 2004.202.2071 (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) - dotyczy części nr 2 i 4. W przypadku Konsorcjów lub spółek cywilnych każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum lub spółkę cywilną składa oddzielni dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, może ono zostać potwierdzone przez właściwy urząd, który je wydał, klauzulą aktualności na dzień przypadający nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 zał. nr 2 do SIWZ (składa lider konsorcjum w imieniu konsorcjum) i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004r (zał. nr 3 do SIWZ) składa każdy członek konsorcjum we własnym imieniu W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna składa jeden wspólny dokument. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa w formie spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Dokumenty załączone do oferty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. Gdy kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości jej prawdziwość, Zamawiający może zażądać oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim, a sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność przez wykonawcę. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty w języku polskim, a jeśli są wystawione w języku obcym to z pełnym tłumaczeniem na język polski poświadczone za zgodność przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty w języku polskim lub z pełnym tłumaczeniem, poświadczone za zgodność przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wielkość narzutu (w %) ceny zakupionych części - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, Jednostka Wojskowa 1872, 76-200 Słupsk, ul. Boh. Westerplatte 44, zgodnie z art. 42 pkt 2 ustawy Pzp, osobiście lub pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:45, miejsce: Siedziba zamawiającego, Jednostka Wojskowa 1872, 76-200 Słupsk, ul. Boh. Westerplatte 44, Kancelaria jawna, budynek sztabu, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.