Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Bielsko-Biała: Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 42854 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla pacjentów Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej. Zamówienie obejmuje 15 odrębnych pakietów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.15.20 - Immunoglobuliny 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze 33.69.25.00 - Płyny dożylne 24.11.15.00 - Gazy medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. spełnią warunki dodatkowe: 1. potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń; 2. zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonane dostawy; 3. zaoferują termin dostaw regularnych nie dłuższy niż 24 godz. w dni robocze od poniedziałku do piątku, a w przypadku dostaw na cito do 12 godzin; Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: (spełnia albo nie spełnia), - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; - ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie dokumentów: 1. Formularza ofertowego, przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 2. Formularza asortymentowo - cenowego przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesji na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej. 5. Umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie,uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło, 7. Oświadczenia, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy także podmiotów zbiorowych. 9. Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 10. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Zaakceptowany projekt umowy ze wskazaniem osób upoważnionych do podpisania umowy- załącznik nr 5 12. Zamawiający żąda dostarczenia poniżej wymienionych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - potwierdzenie wykonanych podobnych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda w swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa została wykonana należycie. - aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty te mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zastrzeżone wyłącznie do wiadomości Zamawiającego Wykonawca winien podać w odrębnej części oferty odpowiednio je zabezpieczając oraz opatrując dopiskiem -Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje zastrzeżone do wyłącznej wiadomości Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- " Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej "
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX/2024
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Budowa garażu dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego w Jasienicy
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Tlenoterapia i resuscytacja.
- Dostawa gazów medycznych i niemedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej
- Dostawa wężyków oraz leków (kontrastu) do wstrzykiwacza do tomografu komputerowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/24/24
- Lek onkologiczny - 1 pakiet
- Zakup i dostawa produktu leczniczego tezepelumabum z programu lekowego B.44 - na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.